Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Henkilökuvien arvostelua omasta takaa.

Aloittaja karpalo, 20.06.14 - klo:13:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.10.14 - klo:14:39
AHTI OKSANEN.

Ahti pelaa Bostonissa, yliopisto joukkueessa. Latoi ennätyksen neljä maalia 25 minuutissa.

http://www.goterriers.com/collegesportslive/?media=466642

Olisikohan tuosta kookkaasta kaverista apua Rauman Lukolle taikka Lappeenrannan Saipalle?


Mie vaan aattelen, että kuinkahan se Lukko aukeaa täällä Lappeenrannassa?

Aikoinaan luin SaiPan Salpana joka aukeaa kun vain nykäisee, mutta SaiPa Antti Tuomenoksan ja  Pekka Tirkkosen johdolla On osoittautunut, monelle joukkueelle varsinaiseksi tiirikoitavaksi, eikä aukea usein silloinkaan?


Jos jotain arvostelemista olisi, niin Antti oli vähän niin kuin ympäripyöreä kannanotoissaan TV:ssä kun kysyttiin haastattelussa Spinasta josko joku rahaseura olisi ostamassa ko. kaukaloiden sankarin (ko. On pistepörssin kärjessä juuri tällä hetkellä)....

Itse, saa arvostella mielipiteitäni, olen sitä mieltä, että kuten Irwin aikoinaan lauloi "Raha ratkaisee..." Spina lähtee kun vaan rahoja annetaan tarpeellinen määrä ko. pelimiehestä...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

 Tämän päivän Länsi-Suomen, paikallinen aviisi,  "lukijoiden tekstaritalikon" sadosta napattua:

..........

Juhana VATT Vartianen iskee jälleen: ´työttömät ovat laajan pellon rikkaruohoja´, lausuu hän twitterissä´

.........

Herättää kyllä ihmetystä tämä Juhana. Muistaakseni, hän itse on kertoillut ottavansa pienet tupsluikkarit ja päivätirsat työpaikallaan työaikana, se nääs rentouttaa ja saa aivosolut sitten paremmin liikenteeseen.

Tolla Juhanan systeemillä kyllä rikkaruohoisuus Valtakunnassa lisääntyisi laajemminkin, luulen ma ?



Juhana on herännyt.

risto

#23
.
Vertailu oli älykäs ja näppärä. Aamuteeveessä selitettiin, mitä se tarkoittaa.
Vertailulla Vartiainen rymisteli uutiskynnyksen yli näyttävästi.

Mutta, Outomaan tärkein harrastus on mätkiä menestyviä ihmisiä.
Sikäli taustaa ei pidä edes selittää.

Eipä silti, Vartiaisen tyyli on ärsyttävän persoonallinen. Täytyy olla huippuälykäs, jotta tolla tyylillä nousee tuohon asemaan Ruotsissa ja Suomessa.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 17.10.14 - klo:09:21

Eipä silti, Vartiaisen tyyli on ärsyttävän persoonallinen. Täytyy olla huippuälykäs, jotta tolla tyylillä nousee tuohon asemaan Ruotsissa ja Suomessa.

kai se on suhteellista. tarvitseeko Ruotsissa olla yhtä älykäs kuin Suomessa? Minusta Vartiainen ei ole Suomessa pärjännyt kovin hyvin.
päivä kerrallaan


risto

#25
.
Mielipide se on tuokin.

Kun Suomella menee nyt kuin menee, talousguruna tuskin kukaan pärjää. Turpiin tulee heti kun avaa päänsä.

karpalo

#26
 Olihan tuo hänen lausumansa tietysti totta, raakaa Faktaa.

Jos kaikki ihmiset olisivat töissä niin ei olisi työttömyyttä eikä "rikkaruohojakaan". Siinähän piileskelee syvällinen taloudellinen tietämys.

Tuon viestin esim. juuri potkut saaneille apeille asuntovelallisille veronmaksajille olisi voinut ehkä viestittää myös jotenkin muuten, ehkä pehmeämmin.

Juhana on järkisälli puolustaessaan omaa egoaan sieltä soffalta ylös noustessaan.

risto

.
Vartiainen oli tarkoittanut vertausta uusista maahanmuuttajista.
Telkun mukaan Vartisinen oli sanonut että muuttoa voidasn verrata maanviljrlijään. Maanviljelijä haluaisi lisää peltoa, koska nykyisilläkin pelloilla on rikkaruohoja ihan tarpeeksi ja hoitotyötä on tekemättä. Vartisinen kuvasi että työttömiä on aina, tuli muuttajia tai ei.

No minun mielestä, EU:n porttien ollessa auki työntekijöitä virtaa muualta ihan itsestään. On aloja, joissa ulkomaalaisilla on kasvava siivu.

Mutta vielä Vartisisen sanomisista. Kun katsoo googlea, kyllä siellä irvitään monesta sanomisista. Varmaan Vartiainen tekee tuota tahallaan.

karpalo


Mitä olen seurannut Uudenmaan aluetta, niin bussikuskit ja siivoojat ovat järkijään muualta tulleita ?

Tietenkin NOKIA toi aikoinaan myös  sitä "mobiiliosaajakansaa" Intiasta ja muualtakin. Kumma kyllä ruotsalaisia ATK-neroja ei ole laumoittain rantautunut tänne Suomeen, ei edes Ericssonin huonoina aikoina.

Suti

Vartiainen todistaa, että kun työvoiman tarjonta kasvaa työllisyys paranee.
Toisin sanoen, kun työtä hakevia on enemmän on työttömiä vähemmän.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä