Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Omat ilmoitukset

Aloittaja Juha, 29.06.14 - klo:17:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juha


Omat ilmoitukset

Ihan kivaa asiaa syntyi Outomaalla.
Taidan hakea vaihtelua Usarista, kun on tämä kirjoitteluvaihe taas päällä.
Jos jotain tolkullista, niin saa vaihtelua. Katotaan ...

Juha


Suunnitelmia

Heinäkuu voi olla töiden puolesta hiljainen. Eikä hakemuspino ehkä auta tilanteeseen.

Jos siis vapaa-aikaa, mikä ei täysin varma, niin olisi kiva uppoutua eri aiheisiin kunnolla. Tää muutama päivä on ollut ihan verryttelyä.

Olen sitä mieltä, että jos johonkin kuluttaa aikaa, niin siinä tulee olla mukana täysillä, jos ei mitään tärkeää syytä tehdä toisin.

Kirjoittaminen ruokkii kirjoittamista. Kun syventyy johonkin, syventyminen on entistä helpompaa. Kirjoittaen, ja osallistumalla kirjoittaen voi yrittää saavuttaa uutta. Kun saa seuraavia vaihteita silmään, niin voi syntyä tulosta.

Kunnon tuottajat ovat esim kirjailijoita, jotka puskevat teoksia vuodessa n kappaletta. Kuka sanoo, etteikö tällainen nettikirjoittelu voisi olla yhtä hyödyllistä kirjoittajalle? Ja ehkä muille osallistujille.

(Mitään en lupaa, sillä vaiheitani on usein vaikea ennustaa täsmällisesti)

Juha


Minusta Karpalo on edistynyt aika valtavasti kirjoittajana.
Ihan sama, onko opponentti minuun nähden tai ei.

Jotain kyseenalaista voi olla, mutta muuten pieni tunnustuksen paikka.

Onnittelut, Karpalo!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 03.07.14 - klo:18:06

Minusta Karpalo on edistynyt aika valtavasti kirjoittajana.
Ihan sama, onko opponentti minuun nähden tai ei.
Jotain kyseenalaista voi olla, mutta muuten pieni tunnustuksen paikka.

Onnittelut, Karpalo!

Kiitosta vaan, sitä harvoin täällä saa.

Missä olen erityisesti osoittanut petraamisen merkkejä. Parodiassa, Ironiassa, vai oikenikirjoituksessa ?

Saattaa olla, että jos jotakin on tapahtunut, niin johtuu siitä, että on ollut hieman enemmän aikaa käytössä, kuin aikaisemmin.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juha - 03.07.14 - klo:18:06

Minusta Karpalo on edistynyt aika valtavasti kirjoittajana.


olen samaa mieltä. Tämä viikko on ollut tähtisadetta. Mies kypsyy kuin Camamber juusto vanhetessaan.


jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.07.14 - klo:18:19
Lainaus käyttäjältä: Juha - 03.07.14 - klo:18:06

Minusta Karpalo on edistynyt aika valtavasti kirjoittajana.


olen samaa mieltä. Tämä viikko on ollut tähtisadetta. Mies kypsyy kuin Camamber juusto vanhetessaan.

Totta ja karpalo lähtee entistä paljon harvemmin työntelemään Sepeä potkukelkassa. Aplodit sille!

karpalo

#6
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.07.14 - klo:18:19
Lainaus käyttäjältä: Juha - 03.07.14 - klo:18:06

Minusta Karpalo on edistynyt aika valtavasti kirjoittajana.


olen samaa mieltä. Tämä viikko on ollut tähtisadetta. Mies kypsyy kuin Camamber juusto vanhetessaan.

Ohhoh, vai niin, onneksi olen senverran saanut aurinkoa, ruskettunut, niin lievä punastuminen onnentunteen johdosta ei näy päälleppäin.

Juha

#7
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 03.07.14 - klo:18:17
Missä olen erityisesti osoittanut petraamisen merkkejä. Parodiassa, Ironiassa, vai oikenikirjoituksessa ?


Vähän sokea on, jos ei tällaista huomaa.

Asian voi tiivistää niin, että sulla on tatsi siihen, mistä puhutaan. (Sopiva/erottuva tyyli on osa tätä)
Melko iso asia näissä yhteyksissä.

Toki sulla voi olla omantyylistä juttua, mikä ei satu aina. (Johtuu muiden puutteellisista taustatiedoista)
Tuon ilmenemisellä ei ole merkitystä, mikäli tatsikyky on riittävä.

Ehkä tuo ilmavuutta se, että on joskus jotain, minkä muut ei ihan koe sattuvan (puute tiedoissa). Joskus inhosin välihuuteluja. Onelinereita esim. Piti olla jatkuvasti niin asian päällä olevaa menoa, että. Mälsäähän tää on tiukempana!

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 03.07.14 - klo:18:17

Missä olen erityisesti osoittanut petraamisen merkkejä. Parodiassa, Ironiassa, vai oikenikirjoituksessa ?


Näemmä kahdessa lajissa. Ensinmainituissa.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Lainaus käyttäjältä: jösses - 03.07.14 - klo:18:24
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.07.14 - klo:18:19
Lainaus käyttäjältä: Juha - 03.07.14 - klo:18:06

Minusta Karpalo on edistynyt aika valtavasti kirjoittajana.


olen samaa mieltä. Tämä viikko on ollut tähtisadetta. Mies kypsyy kuin Camamber juusto vanhetessaan.

Totta ja karpalo lähtee entistä paljon harvemmin työntelemään Sepeä potkukelkassa. Aplodit sille!

jösses se ei pääse Sepestä eroon.
Ilmoitan arvioni olevan että perskärpänen mikä perskärpänen.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä