Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaukasidit Foorumin Maailmankartalla.

Aloittaja karpalo, 27.07.14 - klo:14:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

 On hyvä, että havahduttiin kaukasidin rodun olemassaoloon ja sen ilmenemismuotoihin ja vaikutuksiin tämän päivän ihmiselle täällä maapallollamme, Telluksellamme, liikkuessamme ajassa pitkälle taakse, sekä eteenkinpäin pohtiessamme tulemista optimaaliseen ihmiskunnan parhaaseen lopputulemaan.

Siis ulkonäön, että oppineisuuden yms seikkojen suhteen, miten "voittaa esteet" jos vastassa on ei Kaukasidi.

Noh, tuosta voi livetä milloin mihinkin suuntiin, mutta kannattaa, kun kirjoittelee, niin miettiä sitäkin, että toisilla Foorumisteilla on pitkä muisti, vaikka kaikki emme olisikaan sitä aivan parasta kaukasidi-rotua.

Parhaat postaukset ovat aina ilman linkkejä !

........

Kaukasidejä en sinällään lähde moittimaan. Mutta ainakin itse olen seuraillut joidenkin kaukasidien kiinnostusta moittia muita ihmisiä ja ihmisrotuja ?

Otan esimerkin kiinalaistyyppisestä rodusta. Kaukasidien mielestä ovat vinosilmiä. Tämä todella vanha kiinalainen kulttuuri on tehnyt niin paljon senaikaisen maailman "keksintöjä" ja edistänyt kulttuuria, siis jo ennen Rooman valtakuntaa, niin en tänä päivänä ymmärrä, että "Vinot Silmät olisi jonkinlainen este "Luovalle Kulttuurille"

Tähän jatkoksi, ostimme Torilta "vinosilmiltä" litran mansikoita, oliko minkälainen teko kaukasidien mielestä ?


karpalo

#2
 Minulla ei ainakaan ole geenitiedostoja tähän hommaan.

Jotkut yksilöt ovat lukeneet tämänkaltaisia tiedotteita:

Kaukasidinen rotu

Kaukasidinen rotu (engl. Caucasian race) on ihmisen ulkonäköön tai fyysisiin ominaisuuksiin perustuva luokitus näennäisiin rotuihin, tarkemmin eurooppalaisiin, länsi-aasialaisiin, sekä osista Intiaa, Pohjois-Afrikkaa tai Itä-Afrikkaa peräisin oleviin rotuihin. Suppeammin termi tarkoittaa eurooppalaista alkuperää olevaa tai vaaleaihoista.[1] Suunnilleen samassa merkityksessä käytetään termejä valkoinen rotu tai valkoiset. Käsite on osittain historiallinenselvennä, mutta sitä käytetään Yhdysvalloissa väestön luokittelussa.

Kaukasidiseen rotuun kuuluva ihminen on kaukasidi. Joissain yhteyksissä termiä europidi käytetään kuvatessa samoja ihmisen fyysisiä ominaisuuksia. Nykytieteessä molempia käsitteitä pidetään vanhentuneisiin rotuteorioihin perustuvana

..................

Tuossapa yhden kaukasidin, ei minun,  ihmettelyä avoimella estraadilla:

........Mistä muuten johtuu, että kun meillä on tämä kasvutekijä, niin silti iso osa valkoisen rodun edustajista ei saisi edes afrikkalaista savimajaa pystyy? Tai monet afrikkalaiset menestyvät hyvin, ilman tuota kasvutekijää? Tai Obama, jonka juuret ovat keskisestä afrikasta, voi nousta maailman mahdin johtoon? :

............

Tämä kirjoittaja tuossa ilmeisesti kyselee tuollaista asiaa kaukasidilta ?

Hyvin kysytty kieltämättä.

risto


.
Kaukasidien alkuperää kun tutkii, ihan uutta minulle on, että ihminen ja enkelit olisivat risteytyneet keskenään.

karpalo

#4
 Mut hei, toisaaltaan hauskaa olla kaukasidi, siis jos olen ?

Kumpi olisit itse mieluummin Eskimo, vai kaukasidi ?

Grönlannissa on ainakin helevetin kylymää. Meillä on nyt 30 plussaa sisällä ja ulkona.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 27.07.14 - klo:15:04

.
Kaukasidien alkuperää kun tutkii, ihan uutta minulle on, että ihminen ja enkelit olisivat risteytyneet keskenään.


Aivan, kaukasidien tutkiminen on muutenkin hieman ollut leväperäistä pitkän aikaa. Onneksi siihen on Outomaan taholta tullut hieman parannusta.

Ei kuitenkaan niin paljon, että olisi apurahoja tiedossa monellekaan tutkijalle, ainakaan samaan syssyyn.

karpalo



Tossakin vähän miettimistä jollekin:

Valkoinen ylivalta

Postikortti, jossa aasialainen palvelija tuo valkoihoiselle miehelle juotavaa.
...............

Valkoinen ylivalta on aate, jonka mukaan valkoiset ihmiset ovat muita ihmisryhmiä parempia ja arvokkaampia. Usein se yhdistetään vain värillisiin kohdistuvaan rasismiin tai antisemitismiin, mutta aatetta on käytetty oikeutuksena myös intiaaneihin, kiinalaisiin, kaakkoisaasialaisiin ja muihin ihmisryhmiin kohdistuvassa rasismissa. Valkoisen ylivallan käsitettä käytetään myös rajoitetummin tarkoittamaan käsitystä siitä, että valkoihoiset eivät ole vain muita ihmisryhmiä parempia, vaan heidän tulisi myös hallita muita.


Voiko olla näin, että joku kaukasidi jollakin Foorumilla syyllistyy tämmöiseen ?

Onko ihan tottakaan ?

Heidän Tulisi Myös Hallita Muita. ??

Tossahan saattaa löytyä hyväpalkkaista työpaikkaa monelle Toopemistille ?

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 27.07.14 - klo:15:14


Tossakin vähän miettimistä jollekin:

Valkoinen ylivalta

Postikortti, jossa aasialainen palvelija tuo valkoihoiselle miehelle juotavaa.
...............

Valkoinen ylivalta on aate, jonka mukaan valkoiset ihmiset ovat muita ihmisryhmiä parempia ja arvokkaampia. Usein se yhdistetään vain värillisiin kohdistuvaan rasismiin tai antisemitismiin, mutta aatetta on käytetty oikeutuksena myös intiaaneihin, kiinalaisiin, kaakkoisaasialaisiin ja muihin ihmisryhmiin kohdistuvassa rasismissa. Valkoisen ylivallan käsitettä käytetään myös rajoitetummin tarkoittamaan käsitystä siitä, että valkoihoiset eivät ole vain muita ihmisryhmiä parempia, vaan heidän tulisi myös hallita muita.


Voiko olla näin, että joku kaukasidi jollakin Foorumilla syyllistyy tämmöiseen ?

Onko ihan tottakaan ?

Heidän Tulisi Myös Hallita Muita. ??

Tossahan saattaa löytyä hyväpalkkaista työpaikkaa monelle Toopemistille ?

Liittyykö toi kaukasidi jotenkin Kaukasus-vuoristoon? Siis vuorilla syntyneitä?

risto

.
Blumenbach 1775 kehitteli rotuoppia julkaisussaan. Ihmiset jaetaan neekereihin, mongooleihin ja kaukasiideihin. Termi näyttää nyt olevan foorumirasistien suosiossa, vaikka termillä ei muuten ole mitään virkaa.

karpalo

#9
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 27.07.14 - klo:15:42

Liittyykö toi kaukasidi jotenkin Kaukasus-vuoristoon? Siis vuorilla syntyneitä?


Sitä itsekin hieman funtsin, niinkuin sinäkin, siis silloin kun Toope lanseerasi sen "kaukasidi-ilmiön" näyttämölle tässä jokunen aika sitten.

Minullekin kaukasidi, itse sanana oli hieman kaukaisen oloinen. Nyt kun olen tutustunut aiheeseen lähemmin, niin en suinkaan ole kuitenkaan niin ylpeä hahmostani, kuin saattaisi olettaa.

Olisikohan Kaukasus vuoristolta lähteneet ne puhtaimmat kaukasidit. (siis Toopen esi-isät) liikkeelle joa ammoisina aikoina, onkohan tuosta hyvää tutkimustietoa olemassa ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä