Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Myytävänä

Aloittaja Amanda, 12.08.14 - klo:21:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

Tämä on niin herkullinen myynti-ilmoitus, että lainaan sen kokonaan vastoin Suomen lakia (sormet ristissä selän takana, ettei pahemmin käy). Inarilaismies myy vuoden 1988 Toyota Corollaansa kilometrin mittaisen myyntipuheen saattelemana.
Helmi maksaa vain 750 euroa:

"Seksihelteilläki seleviää!"



"Jaa luottokulkine talouteen hakusella tai metsämiehelle pystyvä ratsu joka ei pelekää pieniä eikä isoja kanttikiviä eikä urasia mettäteitä ?

Vai kenties halapa ylläpitonen ensiauto ? Tai kakkosauto tai kolmosauto tai muuten vaan pihalle ihmetystä herättämään ?

Tässähän semmonen ois aivan joutilaana, voishan tuon itelläki piettää ku ei se miksikään mene vaikka vuosikymmenet vierii, 1.6 Twincami isolohko jysähtää käymään lämpötilojen ääripäistä toiseen ninku tyhyjää vain.

Meinaa vaan tässä pitkästyä ku pyssyy kynnenaluset puhtaana ku eihä nämät tämän mallin Corollat tarvi ku ajjaa eikä tarvi pestä niin pitää laittaa joku harrastemallinen auto niin pääsee ruuvaamaan. (Saksalainen)

Ei ole mittää vikkaa, muuta ku että päältäpäin on jo vähän aika patinoinu tätä mutkasten teitten väsymätöntä kiertäjää.

Julkisivun puoli kuitenki rohki siisti.

Harvinainen Jubilee-mallin kaksoisväritys joka herättää kunnioitusta ja tarvittaessa pelkoa kanssa-autoilijoissa. Konepelti ja perälunkka kirkkaamman sinisen sävyä että löytää helpommin autolle takasin marjareissulla, konttiin muljahtaa komiasti neljä vatia puolukkaa ja poimuri.

Jos pimiällä meinaa lähtiä maastoon niin teippaa töötin pohjaan niin aina kuulee missä pirssi on vaikka sestoo usiammanki vaaran taakse, kyllä se kolomatta päivää huutaa ku akku on melekein uus. Tai ainaki nii puhas että voi sanoa että se on uus ku ei kato silmiin. Eli melekein uus.

Harvinaisen SE-mallin varustelun huomaa heti oven auki käpälöityään, kuskin ovesta löytyy SÄHKÖ-toimisen keskuslukituksen käyttökytkin ja nopea silmäys mittariston suuntaan kertoo sieltä löytyvän pensavalojen ja muitten instrumenttien lisäksi harvinaista herkkua Japanin diskopalloissa, eli kierroslukumittarin.

Kaikki pellaa. Kuitenki joku kirkiisi soittaa ja kysyy niin lue ensin nämä;

Pyyhkijät, pellaa. On tihkumallia, nopiaa ja helevetin kyytiä vispottavaa mallia. Pyyhkijänsulat on hyvässä synkronissa ja ei kitise eikä kihinuta.

Puhallin, pellaa. Joka noppeuvella ja puhaltaa kuumaa ja helevetin kuumaa. Seksihelteilläki seleviää ku vääntelee vintikoita auki kelin ja vauhin mukkaan.

Moottori, pellaa tietenki. Ei syö öljyä, pellaa kaikilla maailman pensoilla eikä puhaltele sinistä ja käypii ko käkikello. Tasatunnein karjahtelee.

On ni hiljanen ja siisti käynnilleen että pittää välillä kielellä kokkeilla pakosarjasta että onko se etes käynissä.

Vaihelaatikko ja kytkin, pellaa. Ei ees rusaha kakkonen ninku joissaki nuorisomallin Corolloissa joskus käy, nehän lyö pykälää vaihtaessa kynsille ninku ylitarkka naaraspuolinen kirstunsa vartija baarin tiskillä valomerkin jäläkeen.

Ei ruspota vetonivelet eikä muutenkaan kuulu mittään ylimäärästä kilkettä vaikka huonompaaki keinoa laskettelee.

Valot, pellaa ja näyttää kaikkiin oikeisiin ilimansuuntiin ja valojen ikkunat ehjät. Voin ottaa pimiälläki kuvia jos joku haluaa.

Mutta en autosta.

Tuulilasi, pellaa. Vaihettuki joskus ja vasemmanpuoleinen ikkunanreunuslista on lentäny helevetin teille jossaki ohituksessa. Voin siihen myykilauan naulata jos mahollinen ostaja niin haluaa.

Sisusta, aivan asiallinen. Ei ole päästetty mitään lapsi- tai kärppälaumaa kirveen ja petkeleen kanssa hyttään reuhuamaan.

Kuskin jakkaralle on aina nii kovasti tunkua että siitä on vähän reunus kulevunu.

Tai sitte siihen jakkaraan on tarttunu karhunrauvat mettäreissulla.

Ei ole kuskattu mittään koiria eikä mettäsikoja eikä ole ollu hajukuusia haittoina roikkumassa niin aivan on autenttinen vanhan Tojotan herraskainen hajumaailma hytässä.

Gramofooniki on aikoinaan päivitetty alkuperäsestä kiikarimankasta Pioneerin soittimeen jossa roikkuu vielä AUX-piuha niin saa vaikka tamagotsin tai Walkmanin kautta Veikko Lavin soimaan ku päästelee kohti maisemaa.

Radioki kuuluu kyllä ni saa kuunella mettäradiosta uutiset ku juomuksille ajelee.

Justiinsa ostettu pilteri uus pakoputken alakupätkä joka makso saman verran ku tämä koko auto uutena.

Mutta onhan se rahan arvoki niistä ajoista muuttunu, muistaa ko ennen vanhaan kulutusmaitopurkinki sai 45pennillä ja nyt ei ole pennejä eikä kulutusmaitoa. Muutenpa se ei olekkaan muuttunu. Ei ole Corollakaan.

Renkaat on alla aivan uuet kesämallin pinnat erikoisalumiini-valsseilla ja talvirenkaatki on hyvissä piikeissä ku visuna ajettu aina ajourien sivussa tai luiskassa ettei paljas asvaltti syö nastoja tyhyjää.

Kopassa ei juurikaan ole mahonkia, lapin auto ninku kaikki mitkä on lapissa myynnissä.

helemat voin tervata niin nekkään ei näytä ni kiveksenhakkaamilta.

Pellit on suorat ja peilaa huonossaki valossa oman naamankuvan takasin, sitä on monena aamuna väsyksissään niin peljänny että pitäny lähtiä pyörällä.

Jarrut pellaa jalalla ja käellä.

Iskarit on tolokuissaan ja ei tyhyjiä pompi tai kallistele, iskaritesti on justiin tehty ku Sikovuonon kurvin ajastin satasta läpi ni vieruskaverilla ei menny pipo silmille.

Huoltokirja on varmaan joskus annettu muksuille suttupaperiksi tai laitettu koiran aluseksi ni sitä ei ole, mutta osia on vaiheltu sitä mukkaan ku niitä on hajonnu. Eli eipä juurikaan ole vaihettu.

Jakopään remeliki sielä huilaa vielä ainaki 40 tonnia, voi tuurilla kokkeila pitempäänki.

Vetokuula löytyy tietenki niin perässä huilaa kärri tai vaikka taukotupa mettäkonehommiin palstalle.

Ku ei tyhjiä tinkaa ja räkytä ni kaupan pääle äyskäri ja toinen samanlainen Corolla käänteisillä väreillä varaosiksi ni saavatpa paikallisen kylän Essolla marttakerholaiset ihimeteltävää.

Mutta eihä näistä säry ikinä mittään ni siitähän saa vaikka kukkapenkin tai laittaa porstuaan kissalle pesäksi.

Ei muuta ku tule kaupoille, ehejä auto on.

Tehin painepesuritestinki ja ei puhaltanu mistään vettä hyttään.

Pensaaki kestää löysätä tankin täyteen eikä mene pää huuruista sekasin muuta ku ajon hurmiosta eli tankkiki piettää ninku kuuluuki.

Tankillisella muuten ajjaa komiasti puoli kessää jos ei kovin tyhjää karjauttele, mieli kyllä välillä tekkee pukata Sievi tulipeltiä vasten ku poikaset alakaa kaiken maailman rihneillä työntymään puskuriin katteuksissaan,

vetojahan tässä on niin että heleposti päästelee vahingossa semmosta kyytiä että saattaa siniset miehet liputtaa varikolle.

Auto liikehtii Ivalossa, soita jos olet tulosa koeajolle ja jos en itte jouva paikan pääle ni jätän avaimet silimään.

Saatan mie tämän kanssa jonneki vastaanki reuvahtaa jos pensat maksaa.

Soita vaikka vasiten, tingata saa jos osaa.

Vaihosaki voi tyrkyttää mitä vain, ei mittää paska draagia kumminkaan. Eikä koiraa enkä solariumia huomioi vaihossa ku niitä on jo tarjottu."


Jos kiinnostaa:
Linkki http://www.radiocity.fi/vapaalla/toyota-corollan-myynti-ilmoitus-naurattaa-nettiautossa-seksihelteillaki-seleviaa/2/23693

Toope

Tuohan olisi loistava kauppa jollekin, joka osaa vähän duunata autoa. 80-lukulaisia autoja kun vielä pystyy itse säätämään, aika vähän noita nykyautojen tietokoneita 88-Corollassa.

Tinkisin tuonne 500:n paikkeille, jos on niin hyvä kuin myyjä väittää. Moni voisi tinkiä vähän enemmänkin. Kyllä tuosta kesäralliauton ja iltapäivälehtien onnettomuusuutisen saisi kehiteltyä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Olisi se jännä nähdä tuollainen toyota,  "1.6 Twincami isolohko".
Minun ajattelussani isolohko alkaa jostain 350 in3 eli n. 5,7 litran koneesta.
päivä kerrallaan

risto

Lainaus käyttäjältä: Toope - 12.08.14 - klo:22:32
Tuohan olisi loistava kauppa jollekin, joka osaa vähän duunata autoa. 80-lukulaisia autoja kun vielä pystyy itse säätämään, aika vähän noita nykyautojen tietokoneita 88-Corollassa.




Minulla on ollut Toyota 76 mallista lähtien.

80-luvulla Toyotan laatu oli hyvin heikko korjaamisen kannalta. Pellit ruostuivat ihan mennen tullen. Tiivisteet kovettuivat ja moottori vuoti. Jarrunesteen korkit liukenivat ja jarrusylinterit pikeentyivät ja vuosivat.
Starttiavaimen lukitus....moottorin letkut, tiivisteet.

Ihan älytöntä edes yrittää korjata.

Jos joku osaa duunata niin ei lahjojaan noi voi käyttää.

Jos joku duunaa, se ostaa vakuutusyhtiön lunastus varastosta sopivia vehkeitä ja laittelee niitä kuntoon.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.08.14 - klo:16:58
Olisi se jännä nähdä tuollainen toyota,  "1.6 Twincami isolohko".
Minun ajattelussani isolohko alkaa jostain 350 in3 eli n. 5,7 litran koneesta.

No, esim Chevyllä 400 luokitellaan pikkulohkoksi, ja 396 isolohkoksi. Riippuen koneesta.
Tuo isolohkon määritelmä ei ole niin yksinkertainen kuin voisi luulla, mutta 350 ei kyllä täytä isolohkon määritelmää.


jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.08.14 - klo:16:58
Olisi se jännä nähdä tuollainen toyota,  "1.6 Twincami isolohko".
Minun ajattelussani isolohko alkaa jostain 350 in3 eli n. 5,7 litran koneesta.

Voisitko selventää sen verran ajatusta, että tarkoitatko 350 in3:llä kuutiotuumia ja jos tarkoitat, minkä laskutoimituksen mukaan saat tuloksi 5,7 litraa? Ilmoitus oli kyllä tosi hieno. Etenkin, kun vertaa täällä käytyihin autokeskusteluihin. Keskustelijat ovat autoista keskustellessaan kovin nuorekkaita.

Suti

Lainaus käyttäjältä: kromi - 13.08.14 - klo:17:54
No, esim Chevyllä 400 luokitellaan pikkulohkoksi, ja 396 isolohkoksi. Riippuen koneesta.
Tuo isolohkon määritelmä ei ole niin yksinkertainen kuin voisi luulla, mutta 350 ei kyllä täytä isolohkon määritelmää.

Tuo määritelmä todella on vaihteleva.
Chevyn 396 konetta -67 kyllä olen nähnyt kutsuttavan isolohkoksi. 400 kuutiotuuman konetta on sitten kutsuttu pikkulohkoksi.
Olen nähnyt väitteen että mopareilla 360 on pikkulohko ja 361 isolohko. En pysty antamaan linkkiä.
350 kuutiotuumaa taitaa todellakin olla aina pikkulohko.


jösselle matematiikkaa: 2,54*2,54*2,54*350 cm3 = 5735 cm3
Laskiko jösse jollain toisella tapaa?
päivä kerrallaan

Suti

päivä kerrallaan

sniper

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Tässä url:ä Wärtsilä-Sulzerin RTA 96-C koneen videoon: youtube
http://youtu.be/jXHvY-zY9hA
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä