Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Myytävänä

Aloittaja Amanda, 12.08.14 - klo:21:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Puolikas moottori, rivikone. Oikea kone on V.
päivä kerrallaan

kromi

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 14.08.14 - klo:16:48
Puolikas moottori, rivikone. Oikea kone on V.

Mulla on tuossa pihassa useampikin Amerikan veitti, ja muutama puolimootorilla varustettu vehje, ja täytyy sanoa, että noiden puolimoottoristen virittäminen on helvetisti halvempaa ja helpompaa. (Volvo)
Tämä henk.koht huomioni ei tietenkään kumoa V-moottorin sinänsä loistavia puolia....

(esim. Dodge Polara -70, 428 bhp, Volvo 740 -88, 562 bhp! Okei, Volvo on kisakäyttöön, mutta rahaa ja vaivaa sen koneeseen on mennyt vähemmän)

Suti

Pirunmoisia tehoja!
Siinä pitää voimalinjakin olla vankempaa tekoa.
päivä kerrallaan

kromi

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 14.08.14 - klo:18:45
Pirunmoisia tehoja!
Siinä pitää voimalinjakin olla vankempaa tekoa.

Jo vain.
Polaran voimansiirto vaati tietysti uuden askin ja romut siitä taaksepäin on vahvistettua kamaa. Kardaani ja ristinivelet on itse työstettyjä (tuli halvemmaks ku tilatut), perä kuten tuennat ovat myös pitkälti itse tehtyjä.

Volvo taasen on voimansiirron, tuentojen, jarrujen ja muun alustan osalta 90%.sti itse tehtyä.

Ei muuten aina onnistu ekalla kerralla nuo voimansiirron tekeleet. Harjoitella täytyy ;D

Suti

päivä kerrallaan


kromi

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 21.08.14 - klo:18:28
Miten kytkimet jaksaa?

Polarassa ei ongelmaa, kun on automaatti.

Volvossa kestää jos kestää. Ihan joka lähtöön ei silti tarvitse vaihtaa  :D
Laatikkona vanha Lenco, joten kytkintä ei tarvii vaihtaessa käyttää.

Suti

Lainaus käyttäjältä: kromi - 14.08.14 - klo:17:11

Mulla on tuossa pihassa useampikin Amerikan veitti, ja muutama puolimootorilla varustettu vehje, ja täytyy sanoa, että noiden puolimoottoristen virittäminen on helvetisti halvempaa ja helpompaa. (Volvo)
Tämä henk.koht huomioni ei tietenkään kumoa V-moottorin sinänsä loistavia puolia....

(esim. Dodge Polara -70, 428 bhp, Volvo 740 -88, 562 bhp! Okei, Volvo on kisakäyttöön, mutta rahaa ja vaivaa sen koneeseen on mennyt vähemmän)

Miten kulkee?
Lappeenrannassa voi viikonloppuna kokeilla lentokentällä.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä