Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mihis ne lähes 'kaikki' ihanat naiset ovat kadonneet?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 08.09.14 - klo:08:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Naisten housujen historia . On oikein väitöskirja aiheesta.
On hauskaa luettavaa.

1910 poliisit pysäyttivät Helsingissä naisen joka oli housupuvussa
.naisten alushousutkin olivat sopimattomia.

Savon seudulla naisten alushousut yleistyivät vasta 20-30 -luvuilla. Lääkärit suosittelivat.

70-luvulla naisten housuista tuli yleinen asu.

.

Toope

Sen verran vanhoillinen olen, että tykkäisin naisista enemmän hameissa ja nätteinä, kuin lävistettyinä, tatuoituina ja revityissä farkuissa. Mutta kukas minä olen sanomaan... Ei minulta koskaan kysytty tuon modernin arkkitehtuurin tuhon suhteenkaan, eikä naisten muodinkaan.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Aprilli


Amanda

Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 10.09.14 - klo:11:30
Jahas.
Taitaa jätkät kaivaa verta nenästään.

Aprilli, dear, olipa kiva nähdä nikkisi foorumilla! Tuu avuksi.. ei tässä yksin jaksa noiden kanssa ;)

Suti

päivä kerrallaan


Toope

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


risto

#27
.
Niin. Alkuperäinen kysymys oli, miksi 50 v sitten kaikki Lappeenrannan naiset olivat kaduilla kauniita.
Ja pimeän peiton alla vielä kauniimpia.

Kai se sitten oli katsojan silmässä. Muistikuvissa ovat menneet sekaisin Persian shaahin hovi ja Lappeenrannan kadut, mutta ketä haittaa. Pahempaakin  on nähty.

Amanda



Ei ne kuvankauniit naiset ole minnekään kadonneet.

Tuossa on yksi, jota ei voi lakata katselemasta.. nuo vaaleat auringonsäteet nenällä ja huulilla ovat vain lisätehostusta.. jo äsken mainitsemaltani sivulta:


Toope

Jotkut tykkäävät, toiset eivät. Makuasiathan sinänsä ovat hauskimpia ja mielenkiintoisimpia väittelynkohteita.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä