Etiäisiä... Onko kukaan kokenut? Onko niitä enenenmänkin kuin halutaan myöntää?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 13.09.14 - klo:12:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

'Kuka on viimeksi kokenut ns. etiäisen?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eti%C3%A4inen

Itse koin ja näin Jumalani silmät (itseni kokemuksineni)  unessani  ja siitä alkoi selkeä paranemiseni...

K.K.

PS. Näin todella itseni sellaisena kuin Olen ja katsoin Luojaani silmästä silmään...
Onko kukaan kokenut omanlaatuisia etiäisiään?
Kerrotko kokemuksestasi?'
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo


En, ainakaan itse ole kokenut mitään etiäistapahtumia, taikka etiäiskokouksia/miitinkejä tms.

Toivottavasti en koekaan, ainakaan etäispesäkkeitä, sehän olisi kauheeta, jos etiäinen kertoisi minulla/sinulla olevan etäispesäkkeitä.

Hui Vaan, absolut inte !

Suti

päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.09.14 - klo:15:23
Sanotaanko hallusinaatioita jossain piireissä etiäisiksi?


Niitä sanotaan hienommissa piireissä visioksi, kuten tiedät...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Frux

KK on kyllä tosi hämärä...

Mistä asiasta se parantuminen alkoi?  :o Jumalan silmät. KK on lukenut liikaa lapsena kuvaraamattua.



karpalo


Onko hallusinaatio hallittu, vai hallitsematon visio ? Omasta mielestäni jälkimmäinen, siis puhdas kuvitelma, mielikuvitustuote.

Voiko näkyjä nähdä myös sokea ihminen ? Jos näkee, niin ovatko ne visioita, vai haavekuvia, siis unelmia.?

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.09.14 - klo:12:41

Itse koin ja näin Jumalani silmät (itseni kokemuksineni)  unessani  ja siitä alkoi selkeä paranemiseni...


Miksi se sitten lopahti?
päivä kerrallaan

Suti

Niinkuin eräs kirjoittaja toisella foorumilla sanoo, " Tuplaetiäinen on se, että näkee, kokee, postittaa kaiken kahteen kertaan."
Tämä tuplaetiäisnäkö on niin tarkka, että jopa otsikon kirjoitusvirhe toistuu sellaisenaan.
päivä kerrallaan

Toope

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.09.14 - klo:18:09
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.09.14 - klo:12:41

Itse koin ja näin Jumalani silmät (itseni kokemuksineni)  unessani  ja siitä alkoi selkeä paranemiseni...


Miksi se sitten lopahti?

Tuli aamu ja uni loppui

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä