Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Joulukalenteri 2008

Aloittaja Outomaa, 01.12.08 - klo:00:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Indigo - 04.01.09 - klo:20:27
Mitä! Onko nyt eri vuosi?
:o


Indigo



::) ::) ::).... sää olet selvästikin ollu siellä pannuhuoneessa liian kauan  :D
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

.
Kyllä Outonaiset on todella hauskoja!

    :)

(Onneks ei oo ketään naapuria lähimpään puoleen kilometriin... voisivat muutoin soittaa valkotakkiset hakeen. Siis mut, itsekseen hekottavan ukon.)


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Akka - 04.01.09 - klo:20:17
Kuva taitaa osua minun silmieni sokeaan pisteeseen... Auttaako jos katsoo eri kulmasta?

Ei kai sekään vielä auta. Täytyy kierojen silmien lisäksi kiero mielikuvituskin.    :P


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Matkaleena

Lainaus käyttäjältä: se - 04.01.09 - klo:21:40


Ei kai sekään vielä auta. Täytyy kierojen silmien lisäksi kiero mielikuvituskin.    :P




Ei kun tämä taitaa olla joko älykkyystesti tai sitten näkötesti. (jos kuva ei näy, tarvitsee aivot, silmälasit tai vahvemmat linssit)

AMANDA: Vaadin selitystä!  >:(
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Amanda

Lainaus käyttäjältä: se - 04.01.09 - klo:15:02
No, jo on, inspiroiva!
;D

Heh- Ajattelin jo eilen, että mitä se Se siinä virnuilee.. onko kesäinen idylli noin vähän inspiroiva :D  Huomasin juuri äsken läppärillä, että se kuva ei näy! Tällä koneella näkyi koko päivän, kun on sen välimuistissa tietenkin. Siellä on hotlinking -esto päällä.

Tuolla se on
http://photos1.blogger.com/photoInclude/img/250/6579/1024/Leikkivia%20poikia%20rannalla.jpg 
ja jos ette olisi niin avuttomia, niin olisitte hoksanneet itsekin :D -- klikkaa hiiren oikealla näppäimellä kuvan päälle, ota osoite talteen ja siitä vain uuteen ikkunaan.


dianora

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 05.01.09 - klo:08:54
-- klikkaa hiiren oikealla näppäimellä kuvan päälle, ota osoite talteen ja siitä vain uuteen ikkunaan.

Minkä kuvan  :o .. minä en ainakaan nähnyt/ näe mitään kuvaa. Onko tämä vakavaa?? Taitaa olla, kun tähän sokeuteen liittää mun järjettömän väsyn...

   tohtori...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Amanda

?  Läppärillä oli ISO neliö niinku kuvan raamit, muttei mitään siinä keskellä, tyhjää vaan.

Siis kokeillaan toista sivua, sehän on vaikka missä ja panen peukalot ristiin, ettei sielläkin ole hotlinkkausestoa:


dianora

Nyt näkyy  :D ja mukavan, leppoisan kuvan olet löytänytkin ... Oispa kesä  :D Minä olen 100% muuta kuin talvi-ihminen ja siksi murheen murtama, että nyt minun on PAKKO mennä ulos ja markettiin... Kuka pelastaisi minut???
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Amanda

Huomenna on loppiainen!

Luukku 38


Amanda

.
.
Nonii, on loppiainen. Aika kerätä joulukoristeet laatikkoon ja heittää kuusi pihalle.
Nyt kesää odottelemaan, kuulaita öitä ja hyttysiä!


Luukku 39