Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Maa on

Aloittaja Outomaa, 04.12.08 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 04.12.08 - klo:20:14
Uskoa?

Mihin me todella voidaan uskoa, luottaa?


Ei saa kysellä noin paljon. Ne huomaavat.

Aakkun ei voi luottaa. On fyysikko mutta höpäjää muka pannukakuista. Miksi se ylipäätään aloitti tällasen löpöketjun.
Luulen että S on sen kanssa kimpassa. Molemmilla ihan ufo-jutut. - Tiedän vaikken ole tutkinut - vielä.

THL tiedottaa

V-tut, huomatkoon!

Huom! Tää ei ollu (vielä) hermostuminen, merkitkää tämä sinne pöytäkirjoihinne tai mitä tähdellistä kirjanpitoo nyt sitte siellä pidättekin.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Kaikki ei ole sitä miltä näyttää, eikä tiede ole selvittänyt läheskään kaikkea mitä olevaisuutemme sisältyy. Näkyvä todellisuus sekä kosmos itsessään sisältää monia eri tasoja, joita arkitodellisuutemme ei kykene edes kehittyneellä nykyteknologialla havaitsemaan. Paljon on myöskin selvittämättömiä mysteerejä, joihin tavallisen ihmisen tietoisuus ei yllä.

- Lisäksi on olemassa teorioita ja empiriaa, jotka pohjautuvat vanhoihin tieteellisiin lainalaisuuksiin, jotka eivät sinällään ole vääriä, mutta kuitenkin auttamattoman puutteellisia. Maailmankaikkeus sisältää vielä kiistämättä monia eri 'salaisuuksia', joita ei ole pystytty tutkimaan & jotka ovat meille edelleen hämärän peitossa. Ne avautuvat hiljakseen, jotkut ilmiöt eivät ehkä kokonaisuudessaan koskaan.

-Kehitystä tapahtuu, mutta ihmisaivot ovat rajalliset, paitsi tietenkin harvoilla & valituilla, joilla ne ovat omaa luokkaansa. Eroavat jota kuinkin radikaaleilla tavoilla massasta ja vuorovaikuttavat omalla ulottuvuustasollaan!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Se, ne keksii jotain sun päänmenoksi, esim. ilmaston pilaamisveron. Poltat liikaa puita.
Tai ekologisen kenkäveron.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 04.12.08 - klo:20:24
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää,

Kunhan pelottelet. Minä en ainakaan sinua pelkää enkä sun juttuja. MInä uskon vain siihen minkä nään. - niiku suomalaiset yleensä, kolmen näkemisen jälkeen.


S

- Tarkoitus ei ole pelotella ketään. Kukin toimii, näkee & kokee omalla tavallaan kykyjensä mukaan, eikä siinä mitään ihmeellistä tai edes mystistä tässä suhteessa ole. Kaikilla on oma näkemyksensä sekä käsityksensä tästä olevaisuudesta, joka näyttäytyy jokaiselle subjektiivisessa valossa. Joillekin se usko & totuus vain on välillä liiankin objektiivinen?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Jaa, ettei oo tarkotus, täh! Mua ainaski rupes ny pelottaan... häivyn tästä...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Hei Harhaoppiset Höpöttäjät! Vatikaanin tiedottaja on juurikin antanut lausunnon, jonka mukaan emme oletettavasti olekaan ainoat maailmankaikkeudessa, me Maa-planeetan ihmiset...ja että vieläpä sivistyneempiä sivilisaatioita voisi löytyä  :o. Luojan ei voi olettaa luoneen älykästä elämää vain tänne... Aika hyvin päätelty. Ai että mä tykkään tosta Paavista, se on mun suosikki, aikaansa edellä... ;D.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

S

Ei tuohon toteamukseen minkään Vatikaanin Paavin, tai Hänen tiedottajankaan ilmoitusta tarvita. Olen tiennyt tuon jo omakohtaisesti iät & ajat. Olenko sitten itsekin aikaani edellä, se onkin sitten jo toinen juttu. Eikä tuohon kyseiseen tietoon liity mitään uskonnollista, eikä muutakaan esoteerista mystiikkaa. Olen muodostanut käsitykseni ihan omin päin; täysin riippumattomasti, oman ymmärrykseni, päättelykykyni, sekä omaaehtoisen järkeilyn kautta. En siis koe itseäni lainkaan 'harhaoppiseksi' tässä kyseisessä mielessä, vaikka joku voisi kääntäen niinkin väittää.

-Olisi nimittäin ylimielistä tai jopa yksiulotteista olettaa, että olisimme täällä maailmankaikkeudessa yksin, sehän olisi mieletöntä avaruuden & kosmoksen tuhlausta. Vain kaikkivoivaksi luomakunnan kruunuksi itsensä korottanut ihmismutaatio voi ajatella näin rajoittuneesti. Niinkuin jo totesinkin, tavalliset ihmisaivot eivät kykene havaitsemaan näkyvän todellisuutensa ulkopuoliseen ulottuvuuteen, missä todellisuus on ihan toisenlaista kuin se mikä meille on tällä hetkellä tietoista todellisuutta!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 04.12.08 - klo:21:21
Niinkuin jo totesinkin, tavalliset ihmisaivot eivät kykene havaitsemaan näkyvän todellisuutensa ulkopuoliseen ulottuvuuteen,

S vihjailee koko ajan jostain epätavallisesta. Tosissaan pelottavaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä