Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Porin Puuvilla ja muut MEGA ostikset

Aloittaja karpalo, 05.12.14 - klo:14:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo


Porissa avattiin hiljattain uusi MEGA-luokan kauppakeskus nimeltään Porin Puuvilla.

Edesmenneen  Porin Puuvillatehtaan tiloihin soviteltiin nykyaikaista modernia Shoppailukeskusta. Saas nähdä kuinka kauan ja kuinka kaukaa tullaan ostosretkille. Tunnen nuo paikat perin hyvin, koska mummoni oli töissä Puuvillatehtaalla, samoin monet muutkin sukulaiset, tuossa kuvaa ennen Wanhaan Etelärannasta katsoen:





Nyt siellä tilanne näyttää tämmöiseltä:





...........

Joo, olemme pari kolme kertaa käyneet, tuttuja ja sukulaisia kun siellä on, eipä ole juuri mitään tarttunut ostoskoriin. Oma arvioni, aivan turhake, Porissa on muutenkin hyvä keskusta ja toriympäristö ollut aina, mutta jää nähtäväksi kuinka kauan köyhältä Porin seudulta löytyy kalliiden merkkivaatteiden ostajia?

LexA

#1
Mä olen ollut tekemisissä puuvillan kanssa, en tahdo täsmentää miten - mutta onko täällä ketään joka on käynyt oikeasti tutustumassa puuvillaan kun se on valmis? Minua kiinnostaisi tietää, millainen kuva jäi paikasta? Onko jees?

EDIT: Joo, Karpalo on ilmeisesti käynyt... ?
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

kromi

Lainaus käyttäjältä: LexA - 19.12.14 - klo:20:48
Mä olen ollut tekemisissä puuvillan kanssa, en tahdo täsmentää miten - mutta onko täällä ketään joka on käynyt oikeasti tutustumassa puuvillaan kun se on valmis? Minua kiinnostaisi tietää, millainen kuva jäi paikasta? Onko jees?

EDIT: Joo, Karpalo on ilmeisesti käynyt... ?

En ole käynyt sen valmistuttua, mutta rakennus ja viimeistely vaiheessa oleilin, ja "hieman" myös työskentelin siellä.

Erilainen kuin muut kauppakeskukset, määrätyllä tavalla positiivisempi, kuin myös negatiivisempi.
Riippuu mitä arvostaa...

Mitä tulee rakentamisen laatuun, mistä nyt ei ollut kysymys, mutta tuonpa julki mielipiteeni.
Skanskan tuttua ja turvallista "mulle kaikki heti ja nyt".....

karpalo

#3
Lainaus käyttäjältä: LexA - 19.12.14 - klo:20:48
Mä olen ollut tekemisissä puuvillan kanssa, en tahdo täsmentää miten - mutta onko täällä ketään joka on käynyt oikeasti tutustumassa puuvillaan kun se on valmis? Minua kiinnostaisi tietää, millainen kuva jäi paikasta? Onko jees?

EDIT: Joo, Karpalo on ilmeisesti käynyt... ?

Kaksikin kertaa olemme täältä Raumalta pyyhältäneet/käyneet tutustumassa Porin Puuvillan uuteen imagoon.

Rakentaminen siellä on ollut hallittua, nykyaikaista,  modernia, hyvät parkkitilat, ulospääsy sieltä jne, mutta kaikenkaikkiaan ei liian ylevää. Kokonaisuus meikäläiselläkin helposti hallittavissa, koska jo ennen kouluikää kävin siellä norkumassa mummun luona 1950-luvulla jotakin karkintapaista.

Parkkitilat kaikki aivan OK.

Ainoa asia on juolahtanut mieleen, moniko työtön porilainen, tai vaikka olisi töissäkin, niin moniko ostelee kalliitta Louis Vuittonin tapaisia hepeniä kovin usein?

Kysyn vaan ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä