Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jälkeenjääneet havainnot!

Aloittaja Eugen, 11.02.09 - klo:14:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa


– kehityskeskustelu

– TYKY-toiminta

Paras:

'Verot kevenee!' -hokema

Ennen oli tämä 'Vain minun ruumiini yli!', nyt ei enää, kun ei voi devalvoida...










Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

#21
.
"Aye, caramba!"

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 02.04.09 - klo:20:52

Kuviossa ärsyttää se, että näin pelaa osuuskaupanväki, maailmassa aina kusipää-mulkut saavat parempia etuisuuksia kuin ns asialliset, hyvät asiakkaat.


Ammattivalittajat ovat ihan oma rotunsa. Välttämättä heillä ei ole rahastakaan pulaa, mutta tietävät taktiikan miten pelata. Pienestäkin asiasta saa paisutettua mahtavan draaman ja paikan maineen pilattua suunnitellulla parjauskampanjalla. Yleensä aina joitakin etuisuuksia irtoaa pienestäkin valituksesta. Kuinkahan monet lahjakortit olen jakanut olemattomista ongelmista jja nöyristellyt ymmärtäväisenä käsittämättä missään olleen mitään vikaa  >:( . Ihmiset tulevat hakemaan huomiota omiin ongelmiinsa näitten keksittyjen ongelmien muodossa ja tottavieköön valehtelevat vielä päin naamaa. Hyvällä mielellä oleva ihminen ei edes näe linnunpaskaa ikkunassa, pahantuulisen se saa psykoosin partaalle.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Eugen

#23
.
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 22.04.09 - klo:18:05
Korvike on aina vaan korvike...    8)

Totta - minulla housuihinkusemiset jäivät lapsuuteen. Surkkian kansakoulun aikoina viittasin kerran kun halusin kuselle - opettaja kielsi, mutta kun kusetti, nousin ylös menin ["minne sinä menet" - "kuselle"] ja sain 1½ tuntia jälki-istuntoa ... ihmetyttää vieläkin, että olisiko pitänyt kusta luokassa housuihin!? Jo silloin alkoi uskoni auktoriteetteihin katoamaan. Voi olla, että vastaus "pisulle" olisi säästänyt istumasta jälki.

Omille muksuilleni [2 kpl. poika vanhempi, tytär nuorempi] aikanaan kerroin, että isi oli hyvin tunnollinen ja ahkera koulussa ja teki aina perusteellisesti läksynsä ... tämä selitysmalli koki turman, kun tyttäreni löysi wanhan aapiseni - siinä oli kuva lukassa viittaavista oppilaista ja yhden minunnäköiseni pojan päälle olin tehnyt puhekuplan "mulla on paska hätä". Vanhemmat ! Olkaa tarkkoja kasvatustyössä.


Aakku

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 22.04.09 - klo:18:17
Ei helkkari teitä :o

No ... me nyt vain ollaan tällaisia.

Tytöt olivat ja kai edelleenkin ovat [soveltuvin osin] sopeutuvaisempia erilaisiin konfliktitilanteisiin kuin pojat. Tämän olen havainnut mm. lähipiirissäni - tyttäreni [ja poikanikin] kääntyvät enste minun puoleeni "älä kerro äiteelle"-periaatteella. Tämä on luontaista lapsosten itsesuojeluvaistoa. Tämä kertoo sen tosiasian, että iskä tajuaa maailmanmenoa enempi kuin äitee. Asia on totta, koska iskä oli jo nuoruudessaan vähän vino ...

Esimerkkinä olkoot seuraava yksittäistapaus.

Olin tyttäreni kanssa [slloin hän oli jotain 17v]  yhdessä kaupassa ja näin alahyllyjä penkovan nuorehkon naisen takapuolen - jäin tuijottamaan [normaali reaktio miehellä] ... kysyin tyttäreltäni, että onko hänellä sellaisia "narukalsareita" ja vastaus oli, että ei. Kuulemma ovat epämukavia [siis oli yhdet] kun hiertävät ... naurettiin yhdessä ja suoritettiin kauppareissu kunnialla.

Ko. kauppareissuun liitty vielä sellainenen yksityiskohta, että tuohon aikaan tyttärerni oli antirasisti - neekertyttö oli pelaamassa nk. hedelmäpeliä [tautisen nätti peba]. Tyttäreni, kun oli vielä silloin erimieltä kanssani, paheksui katsettani ... sanoin jotta tyttö pelaa saadakseen rahaa "Takaisin Afrikkaan yhdistykselle". Mökötti minulle koko paluumatkan ... nyt on terve nuori nainen ja käyttää mm. sanaa] "vitun kemalit" ...

Näin nuoriso tervehtyy.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.04.09 - klo:19:39

Ko. kauppareissuun liitty vielä sellainenen yksityiskohta, että tuohon aikaan tyttärerni oli antirasisti - neekertyttö oli pelaamassa nk. hedelmäpeliä [tautisen nätti peba]. Tyttäreni, kun oli vielä silloin erimieltä kanssani, paheksui katsettani ... sanoin jotta tyttö pelaa saadakseen rahaa "Takaisin Afrikkaan yhdistykselle". Mökötti minulle koko paluumatkan ... nyt on terve nuori nainen ja käyttää mm. Sanaa "vitun kemalit" ...

Näin nuoriso tervehtyy.

?  Tuliko kirjoitusvirhe.. "vitun kamelit" kenties..


Aakku taisi löytää keittiön kaapin nurkasta muutakin kuin siippansa häneltä piilottamia Omar-karkkeja..  leimata oma tytär rasistiksi eikä tämä pääse puolustamaan mielipidettään! :o

Yksi kemali valittiin USAn presidentiksi korjaamaan edelläkäyneen hallitsijan jälkiä, nähtäväksi jää miten käy.  Pointtini on se, että ihon väri yksistään ei merkitse mitään.

Tiedän tietenkin, että valtosa tummaihoisista Suomeen tulijoista on elintasopakolaisia ja usein lukutaidottomiakin vielä. Eipä tarvitse ainakaan akateemikkojen pelätä työpaikkojensa menetystä heille. Vaikka tiedän yhden irakilaissyntyisen (irakilaissyntyinen vaimo on parhaita ystäviäni, puhuvat sujuvasti suomea ja huom.: vain yksi lapsi, säästyy lapsilisistäkin valtiolle),  joka opettaa eräässä kauppakorkeakoulussa suomen kielellä.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 22.04.09 - klo:20:45?  Tulkiko kirjoitusvirhe.. "vitun kamelit" kenties..

Ei se ollut kuin terveen suomaisen nuoren naisen [tyttäreni] mielipde  ;) On parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa - tämä on hyvä  :-*

LainaaAakku taisi löytää keittiön kaapin nurkasta muutakin kuin siippansa häneltä piilottamia Omar-karkkeja..  leimata oma tytär rasistiksi eikä tämä pääse puolustamaan mielipidettään! :o

Tyttö tai minä emme ole rasisteja - jotain rotia pitää kuitenkin olla ... ei sentään kemaleihin puututa  ::) Kemali on yleisnimi sellaisille, jotka noudattavat esim. sharia-lakia....

LainaaYksi kemali valittiin USAn presidentiksi korjaamaan edelläkäyneen hallitsijan jälkiä, nähtäväksi jää miten käy.  Pointtini on se, että ihon väri yksistään ei merkitse mitään.

Obama ei ole kemali - hän on sivistynyt amerikkalainen ... Suomessakin on valkoihoisia kemaleita ... kemalin määritelmä on hankala --> naisten alistaminen on yksi kriteeri ...

LainaaTiedän tietenkin, että valtosa tummaihoisista Suomeen tulijoista on elintasopakolaisia ja usein lukutaidottomiakin vielä. Eipä tarvitse ainakaan akateemikkojen pelätä työpaikkojensa menetystä heille. Vaikka tiedän yhden irakilaissyntyisen (irakilaissyntyinen vaimo on parhaita ystäviäni, puhuvat sujuvasti suomea ja huom.: vain yksi lapsi, säästyy lapsilisistäkin valtiolle),  joka opettaa eräässä kauppakorkeakoulussa suomen kielellä.

Totta - on sivistyneitä joukossa. mutta suurin osa Suomeen tulevista on henkisesti kemaleita ... näiden uudelleenkoultus pois vanhoista traditioista on tärkeää ... mitä outonaiset tykkäävät esim. siitä, että klitta [se, mikä tuottaa nautintoa]  leikataan pois jonnkun puoskarin toimesta  >:(

Fikka, fikka...-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä