Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Laskiaispulla

Aloittaja Eugen, 24.02.09 - klo:12:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Niin miten on Outsalla tämän ihmiskuntaa halkovan ropleeman kanssa.
Ainakin Perjantai jo ilmottautui revisionisteihin eli hillokansaan.....
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 24.02.09 - klo:12:36Niin miten on Outsalla tämän ihmiskuntaa halkovan ropleeman kanssa.
Ainakin Perjantai jo ilmottautui revisionisteihin eli hillokansaan.....

Jos Perjantai on revisionisti, niin minä kai olen vallankumouksellinen :) Minusta laskiaispullan välissä tulee olla kermavaahtoa, jotta lisää Eugen se vaihtoehtoihin ...

Perjantai

Tietysti vastasin hilloa ;D ja oletan ilmanmuuta,että myös kermaa.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 24.02.09 - klo:21:29
Tietysti vastasin hilloa ;D ja oletan ilmanmuuta,että myös kermaa.

Heh - Eukka ei ole näemmä lisännyt kermavaahtoa, joten äänestän hilloa, mutta korostan ja alleviivaan, että tarkoitan laskiaispullaa, jossa on ehkä hilloakin, mutta ennenkaikkea runsaasti kermavaahtoa  ;)

reedik

Minä äänestän laskiaispullaa, jonka sisällä on vadelmahilloa ja runsaasti kermavaahtoa. Tulin pari päivää sitten Virosta, jossa vietetään myös laskiaista (vastlapäev) samaan tapaan kuin Suomessakin ja siellä laskiaispulla (vastlakukkel) on nimenomaan tuollainen pulla, josta mainitsin pitäväni.


Perjantai

Minä  t i e s i n.....että muutkin ymmärtävät hyvän ja hillon päälle ;)   Onhan se ainoa oikea  8)

ville

Kermavaahtoa niin. Hilloa en ole tiennyt laskiaispulliin laitettavan, marsipaania kylläkin. Äänestin silti hilloa.

Eugen

Aakku taas pulmeeraa... laskiaispulla on laskiaispulla vain jos on kermavaahtoa!

Mitä tulee hilloon....virhe on se pienikin virhe. Ette osaa arvostaa traditioita, vaan juoksette "amerikan-kotkotusten" perässä! Sokeriperseet!
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 25.02.09 - klo:09:37
Aakku taas pulmeeraa... laskiaispulla on laskiaispulla vain jos on kermavaahtoa!

Mitä tulee hilloon....virhe on se pienikin virhe. Ette osaa arvostaa traditioita, vaan juoksette "amerikan-kotkotusten" perässä! Sokeriperseet!

Mitä parahin Eugen. Perustelin vastaukseni mielestäni hyvin - täällä oli likeisissä Smarketissa ja Kmarketissa laskiaispullia, joissa oli vain kermavaahto ... ei hilloa, eikä mantelimassaa. Hyvejä, joskin täyspartani takia oli niiden syönnin jälkeen käytävä naamanpesulla :)

Eugen

Jaa, ei ollu hilloo eikä mantelimassaa.... Hmmmmm.... Kyllä, lama on täällä kaikessa hirvittävyydessään. Mitä seuraavaksi.... Juustohampurilainen ilman pihviä?!?!!!
Ei mutta Vanhanenhan voisi nostaa eläkeikää, ei tietenkään kansanedustajilta, mutta muilta....
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä