Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Terveyshuolia

Aloittaja Amanda, 24.03.15 - klo:18:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

#20
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.03.15 - klo:20:14

Sanoi joku mitä hyvänsä. Jossain alikehittyneessä maassa voi olla , mutta ei Suomessa.
Suomessa menee asia niin että lääkäri haluaa sanoa vakavan asian kasvotusten.


Sait kuin saitkin heitettyä letkauksen Tiistain suuntaan!

Itse asiassa olen keskustellut tästä jo aikaisemmin THL:n kanssa ja kritisoinut sitä, miten hitaasti diagnoosi saadaan tehtyä ja mitä, jos se on tosiaan vakavampaa, kuin ensimmäinen lääkäri piti mahdollisena.  Huom., tiedän mistä puhun..

Muoks.
Kirjoitusvirheitä

Juuli Hukkaskukka

.
Nyt nyt ollaan jo lääkärikin. Uusi virka kun..... Minäkin olen puhunut,huom. puhunut aven kautta THLn kanssa. Tosin en tästä mutta siksi tässä lohdutankin.  Ja tietoon perustuen.  En aprillipäivän odotukseen.
THL, ave pyytää sanomaan jotta on hengessä mukana.
reino & aino hukkanen

Amanda


En sanonut olevani lääkäri, mutta olen tarpeeksi kauan ollut täällä tietääkseni, miten asiat ovat. Sinulla on vain mutua.

Suti

Tuo Juulin vinoilu on aika tympivää: netistähän löytyy foorumi (jolla Juulikin on) jossa ihan kaiken keskustelun sisältö on vinoilu. Eikö se riittäisi?
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka

#24
Lainaus käyttäjältä: Suti - 25.03.15 - klo:20:56
Tuo Juulin vinoilu on aika tympivää: netistähän löytyy foorumi (jolla Juulikin on) jossa ihan kaiken keskustelun sisältö on vinoilu. Eikö se riittäisi?

Siinä asiassa en ole yksin.  Ja jos on mutua niin en usko sen olevn muillakaan sen kummempaa. Täällä saa rohkaisua  tuoda vai pitääkö sanoa jotain aprillipäivän odottamisesta. Mautonta. Kun odottaa vastausta niinkuin THL niin ei siinä vissiin aprillipilat naurata.
Niin ja siitä vinoilusta. Tietäisitpä Suti mitä saadaan aven kanssa jatkuvasti täältä yksityispostissa.
Heh.
.
reino & aino hukkanen


Posiella

Ave parka ;D

Taidat tykätä haasteista...  ;)

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 25.03.15 - klo:21:12
Ave parka ;D

Taidat tykätä haasteista...  ;)

Siinä meillä toinen kaihoilija. ...
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.03.15 - klo:21:17
Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 25.03.15 - klo:21:12
Ave parka ;D

Taidat tykätä haasteista...  ;)

Siinä meillä toinen kaihoilija. ...
.
Mikä on kaihoilija? Ei taida löytyä Rrapen wikipediasta.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Amanda

#29
Tämähän meni hauskaksi :D

Juuli luulee, että kaikki foorumin naiset yrittävät viedä häneltä Hukkasensa!

------------------
Jatkoa:
Joo, joskus viime vuonna taisin kysyä olisiko kuultu jotain Avesta, kun minulla olisi ollut erään kirjan käännöstehtävä englannin kielelle eikä siihen hätään tullut ketään muuta mieleen, joka osaisi sen tarpeeksi hyvin.  No, se lopahti siihen.. vahinko. Kustantajalla ei ollut varaa maksaa käännöksestä etukäteen, mutta ehkä Ave olisi laskuttanut jälkikäteen, ajattelin.

Se olisi ollut se jo mainitsemani Eila Kalininan kirja.  Osaisin itsekin, mutta kirjassa on niin paljon minullekin outoja suomenkielisiä sanontoja, etten ehkä löytäisi oikeita käännöksiä..
Eila on jo tyytyväinen, että kirja pääsi kirjastoihin ja ikää alkaa olla yli 85 v., tutustuin häneen ulkosuomalaisten foorumilla, vaarinsa kotoisin äitini kotikylältä... pieni maailma.

Niin, Tuo kirja se vasta kertoo terveyshuolista!! Pliis foorumistit, lainatkaa se kirjastosta (joihin sitä tilattiin kustantajan sanoin "älyttömät määrät", mitä tuo tarkoittaneekin).

Vielä kirjan arvostelu Hesarissa http://www.hs.fi/arviot/kirja/a1362371023080
Oi, jos tietäisivät maailmalla . . .
Eila Tölli kuvaa karua arkielämää Neuvosto-Karjalassa



Muoks.
Päivämäärä tarkistettu, se oli keväällä, niin se aika rientää!

 

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä