Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oudot elokuvat

Aloittaja Eugen, 26.09.07 - klo:17:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Kun katsoo fineli.fi  ruoka-arvoja, heti näkee että rasva lisää sikana ruoan kaloreja




munkki - rasvaa 10%  ..........kalorit 300

Kermaperunat rasva 15% , kal 190
Vanha peruna 2% ... 76 kal
Ranskanperuna 15%...316 kal

Karjalanpiirakka...11%...260 kal
Lihapiirakka ...15%...290 kal

Nakki 22% ..250 kal

.


Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

Niin minustakin.
Tiistai on lättymummun osassa ja Tuplanikki ohjaa ohi rasvavuorten.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Mitäs sivuosia meille sitten jää? No sulle löytyy kyllä varmaan pääosa, kun tuo Tupla on ilmoittanut sut sen Saimaannorppa-uimarin luonto-ohjelmaan. Hänhän haki Ps-ohjelmassa vinkkejä luonto-ihmisistä, joiden kotona voisi tehdä luonto-ohjelman. Sun pihapiiristähän löytyy vaikka mitä! Ja eikös sinne ohjelmaan yksi biologikin mahdu?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#214
.
Suokkiksen sexikojusta ei olekaan puhuttu pitkään aikaan.

Tämä näkymä voisi olla heti alussa ja sitten palataan taaksepäin ....





Kunnes nerous vei voiton taviksesta



THL tiedottaa

Tuossa yläkuvassa huomio kiinnittyy metsään. Pakko olla joku luonnonsuojelualue.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 05.02.13 - klo:22:03
Mitäs sivuosia meille sitten jää? No sulle löytyy kyllä varmaan pääosa, kun tuo Tupla on ilmoittanut sut sen Saimaannorppa-uimarin luonto-ohjelmaan. Hänhän haki Ps-ohjelmassa vinkkejä luonto-ihmisistä, joiden kotona voisi tehdä luonto-ohjelman. Sun pihapiiristähän löytyy vaikka mitä! Ja eikös sinne ohjelmaan yksi biologikin mahdu?

Sivuosia??

Ei, me oollaan, tietysti, kaikki pääosissa.

Ps-ohjelma? Mikä ihmeen ohjelma? Tuleeko se telviisioonista?

Ihan oikeessa oot siinä, että, kyllä, pihapiiristä löytyy vaikka mitä.
Viimeisin vähän erikoisempi havainto on harmaapäätikka. Siis mitä? Kuule, ei mun tukkani oo viälä harmaantunu.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Amanda

#218

Tuota voi sanoa kovakalloiseksi.. pari kymmentä kertaa ottavat yhteen ennenkuin jompikumpi lähtee tiehensä.
Muuten hauskan kansanomaisesti kommentoitu, mutta  ei ole ainakaan Biologi asialla:  "..the females can only look on while the male sort out their differencies just as they have done for CENTURIES."

Tuommonen kallo ja niska ei kehity sadoissa vuosissa vaan sadoissa tuhansissa tai miljoonissa vuosissa!!'

"Mitä?! Täällä aiotaan tehdä luonnonohjelmaa?"  Katsokaapa kuka kiirehtii paikalle ..  :D


Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 06.02.13 - klo:07:55


Ps-ohjelma? Mikä ihmeen ohjelma? Tuleeko se telviisioonista?



Sinä THL taidatkin olla luonnonsuojelija, joka vain puhuu, mutta ei huomioi, kun joku toimii asiassa?? Miten tämä asia on voinut muka jäädä sulta huomaamatta?

Joka ilta tulee ykköseltä puoli seitsemän eli PS. Ja oothan sun nyt luontoihmisenä pitänyt kuulla tästä:

"Dokumentti: Kimmo Ohtosen norppauinti

TV1 perjantaina 29.3.2013 klo 18.30 - 19.00
Yle Areenassa 30 päivää
Miten luontotoimittaja Kimmo Ohtonen selviytyi yksitoista päivää kestäneestä yli 130 kilometrin pituisesta uintimatkasta Savonlinnasta Lappeenrantaan syyskuun viilentämässä Saimaan aallokossa?

Kimmo Ohtonen ui Saimaan halki kerätäkseen varoja saimaannorpan suojelutyöhön. Kimmon Norppauinti kosketti suomalaisia kautta maan keräten komean potin norpan suojelutyöhön.

TV1:llä uusintana esitettävässä Puoli Seitsemän -ohjelman puolituntisessa dokumentissa pohditaan, mikä sai ihmiset innostumaan Kimmon uintimaratonista."


"Syyskuun puoleen väliin mennessä WWF:n keräystilille kertyi huikeat 135 000 euroa ja norppakummeiksi ilmoittautua noin 500 henkeä. WWF.fi/norppauinti -osoitteesta löytyy lisätietoja. "
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä