Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Viattomuuden aika

Aloittaja Eugen, 23.04.09 - klo:13:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 14.12.09 - klo:20:39

Mutta en ymmärrä miten yhdistelet näitä asioita tälläisellä Zik Zak - Tyylillä., elikkä pystyt koplaamaan kaikkia asiat samaan pajukoriin. ;)

Älä välitä, ei moni muukaan ymmärrä miten mä tän teen.     ;D


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Matkaleena

Juu, no näin tajusin, että se oli tätä tällaista outomaalaista puhetta. Ainahan täällä kaikkia aivotuotoksiaan kirjoitetaan, näppiksen ääressä kun ollaan niin kirjoitetaan juuri se, mikä ensimmäisenä mieleen tulee.

Mielestäni rattijuopoilta saisi leikata jalat irti, eivät ainakaan enää ajaisi autoa. Siinä olisi varmasti toimiva alkolukko.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

rapevainaa

.
Minä olen oikeasti järkyttynyt noista Postipojan jutuista. Ensin piti kyykyyttää oppineet, koska ilman koulutustakin tulee toimeen.
Sitten käydään onnettomien ihmisten kimppuun ja kyykytetään niitä, ja oikein kunnolla, sukukunnittain.

Enää on kysymys, miten päästään mitään sanomattoman keskiluokan kimppuun. Sehän on helppoa. Kaikki, joilla on avioero, heidän hääkuva julkaistaan seiskalehden sunnuntailiitteessä. Parempi paikka olisi Keltaisen pörssin myydään vaihdetaan osastot.

Vielä on jäljellä puoli kansaa. Aihe saadaan hiilijalanjäljestä. Kaikki joilla on kesämökki, kuluttavat turhaan pensaa ja ne on naulittava ristiin.
Lisäksi kielletään turha pilluralli. Siis ei kielletä mutta kaikki valukuvtaan ja laitetaan Keltaisen pörssin sivuille.

Eiköhän tossa jo kalpene itse Stasi. Ja tottakai kaikista otetaan pierun jälki tuolista ja hajukohta suljetaan lasipurkkiin ja pekastimeen.

Luulen että lamasta ei tarviste välittää. Aina tekevlle töitä löytyy.



"Niin se kuvien julkaiseminen oli vain jonkinlainen heitto., ".   Mun mielestä ton takia kannattaa heittää oma veivinsä jonneekii Helvetin kauas.


rapevainaa


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Akka - 14.12.09 - klo:22:25
Juu, no näin tajusin, että se oli tätä tällaista outomaalaista puhetta. Ainahan täällä kaikkia aivotuotoksiaan kirjoitetaan, näppiksen ääressä kun ollaan niin kirjoitetaan juuri se, mikä ensimmäisenä mieleen tulee.

Mielestäni rattijuopoilta saisi leikata jalat irti, eivät ainakaan enää ajaisi autoa. Siinä olisi varmasti toimiva alkolukko.

Ei toi vielä oo pätevä konsti. Onhan näitä invalidikulkuneuvoja.
Oon ite nähny, miten jalaton ajaa autoo.

Eli kaulasta poikki!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 15.12.09 - klo:04:35
.
Minä olen oikeasti järkyttynyt ...


Haluatko kolminkertaista anteeksipyyntöä?
Oletko valmis pyytämään, postman?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 15.12.09 - klo:04:35
.


Luulen että lamasta ei tarviste välittää. Aina tekevlle töitä löytyy.???







Mää olen nyt helvetin järkyttynyt noista Ripeän ja Rapean pojan höpinöistä.., eihän hän omien puheidensa mukaan tahtonut löytää pojalleenkaan töitä kertoillessaan tähän tapaan:

- "Yhteiskunnalla on tarjolla vaikka mitä, jos vai nuori haluaa ottaa vastaan.
esim. työvoimatoimisto maksoi 1/2 vuoden palkan tyonantajalle että poikani pystyi uimaan työelämään eli ensimmäiseen työpaikkaan"-.

Täällä sitten leveillään kun on kyykytetty omaa poikaa ja loukkaannuttu verisesti kun se ei heti oo menny töihin., kun äijä on käskeny.  Tätä se liika opiskelu on teettäny ei ymmärretä enää käytännön asioista mitään., itte vaan tiedetään kaikki ja toiset ei mittään., kun ei ne oo opiskellu huipulle saakka.

Tässä sanonta "uimaan työmaalle"., siihen on kiinnitettävä suuri huomio vaikuttaa siltä että pääsi sukeltajakursselle ! ;)

THL tiedottaa

postman!

Sulla on erikoinen, eriskummallinen, suorastaan luova käsitys anteeksipyytämisestä.

Joku voi pitää sitä jopa outona.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 15.12.09 - klo:10:29
postman!

Sulla on erikoinen, eriskummallinen, suorastaan luova käsitys anteeksipyytämisestä.

Joku voi pitää sitä jopa outona.




Täsä kukkaan mistään anteeksipyytele, Tää ykskin kaveri Tää Rape., se täällä Uhoaa., että ainoo miks hän tänne kirjottelee on., "Että saa Vittuilla Muille!" koulutuksen tulos.., näämmä?

Tän perusteella sitten kun  joudutaan antamaan Siedätyshoitoo., niin tuntuu vaikeelta ottaa vastaan ?!

Ja sitten sen Rapen apupoika., se se.,  yrittää lipittää sekaan sitä sun tätä., turhia mitään miettimättä.-  Ken elää., han nakee.-

Tiistai



Täällä varsin viattomat pojat keskustelevat viattomuudesta ja anteeksipyytämisestä :D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä