Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jehovan todistajat

Aloittaja Eugen, 29.04.09 - klo:10:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 30.04.09 - klo:08:48
Kyllä Suomessa ovilla kiertävät Jehovat on yleensä 40-50 vuotiaita miehiä.
Yksi englantilainen ystäväni kerran sanoi, että paras keino poistuttaa jehova tai mormooni ovelta on kertoa olevansa käännynäiskatolilainen! (katolilaisuuteenhan ei käännytä tosta vaan, vaan pitää käydä reilu vuodenmittainen opiskelujakso, he siis ovat ultimate headbangereita!)

Jehovia olen tavannut eniten opiskeluaikoina Turussa. Siellä asuntolassa kierteli juurikin niitä jehovatyttöjä.

Täällä ei oikeastaan ole ovelle tullut yhtään jehovaa tai mormonia, vaikka kumpiakin seudulla on. Mormonithan tulee usein juttelemaan kadulla.

AveLazio

Joka ei oo saanu jehovia ovelleen pariin kuukaueen, voi olla melkein varma, että oveen on merkitty pikku viillolla "pakana, ei kannata mennä". Tää ei oo vitsi... :o
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.04.09 - klo:01:55
Joo, jehovat usein nättejä tyttöjä. Muta siltikään en ala debatoimaan niitten kans. Puhumattakaan mormonipojista..... 8)

Mikset ala?

Kerrankin aloin, ja sain tytöt hiljaisiksi. Pyysin lukemaan sieltä heidän käsissään pitämistään Raamatuistaan pari jaetta. Lukivat, muuttuivat hiljaisiksi ja poistuivat toivotellen hyvää loppupäivää.

Kyllä niistä pääsee halutessaan nopeesti eroon. Pitää vain osata Raamattu ulkoa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 01.05.09 - klo:20:18Kyllä niistä pääsee halutessaan nopeesti eroon. Pitää vain osata Raamattu ulkoa.

Niin ja mieluiten se nk. Musta Raamattu, sekä pitää kaulassaan pentagrammiriipusta :)

Bongaaja

Melkein maailman harmittomimpia hihhuleita. Ovi kiinni vaan ja ei ne tule kun ens kerralla.


S

En itse kuitenkaan suosittele tavalliselle tallaajalle näiden lähetystyötä tekevien käännyttäjien häätämistä amuleteillä, talismaneilla, tai muillakaan maagisilla kirouksilla manattuina, vaikka tälläisiä voimia luonnostaan kuvittelisi omaavansakin. Nimittäin silloin voi saada yllättäin jopa Raamatusta päähänsä.

Voivat lisäksi pelästyä pahanpäiväisesti - tai saada sen johdosta kerrasta laakin. Jotkut sinnikkäimmät yrittäjät tosin saattavat tulla montakin kertaa peräkkäin; saaden sarjakiksinsä & orkkunsa pelkästään siitä, että vastustavat voimia, jotka ovat niille selittämättömiä tai muuten mahdottomia käsittää!   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Mainioita ohjeita edellä. Mut kyl jehovat on yleensä hekumallisia pimuja. Niitten on varmaan päästä helpommin sisään ku jonkun vanhan äijän. ;D Oon mäkin meinannut päästää niitä söpöliinejä  joskus sisään 8) Mut en oo tehny tota Se:n temppua vielä...
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Täytyy todella olla pahasti sen tarpeessa, sekä puutteessa, jos päästää fanaattisen kiihkouskiksen sisään - tulevat sitten edestä tai takaapäin. Aika pervoa porukkaa kyllä yleensä ovat, kun yrittävät joka rakoon tai väliin itseään tunkea.

- Kyllä ne tekopyhät hurskastelijat temput taitavat - kun tavaraansakin tarjoavat. Mutta hyvä on osata itsekin joitain niksejä, millä saa nämä autuaat  karitsat nöyrästi polvilleen - mitä ne keinot sitten kelläkin & milloinkin ovatkaan...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Koostan, että en päästä niitä lumovia jehoviakaa koskaan sissään. Mun keino n, et m sanon kuuluvani eri uskontokuntaan kuin he. Tehoaa aika hyvin.
Mitäs sä, S, sanot?
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Tapanani ei ole yleensäkään selitellä kenellekään ulkopuoliselle omaehtoista vakaumuksellisuuttani, tai itse kehittämääni henkistä katsomuksellisuuttani, joka on täysin yksityisasiani - eikä siis kuulu kenellekään. Se riittää kun ei avaa ovea epämääräisille hiippareille, jotka on kyseenalaisilla asioilla liikenteessä. Vielä vähemmän päästäisin heitä sisään yksityiseen Pyhättööni; ovat sitten 'lumoavia' tai ei - yleensä eivät kyllä ole, vaan enemmänkin täysin päinvastaisia tapauksia.

- Joten sanomiset & selittelyt jäävät sillä kertaa aika vähiin. Joskus olen erehtynyt vahingossa avaamaan näille 'sanansaattajille' oven; niin ovat alkaneet herätysmielessä kiihkoissaan saarnaamaan viheliäisiä oppejaan - mutta olen saman tien tehnyt selväksi että kiinnostusta ei kyseisiin hörhöilyihin ole, joten ovi vaan sen jälkeen kylmästi kiinni nokan edestä. Eivät ole ainakaan heti sen perään rimpauttaneet uudestaan ovikelloa.

- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä