Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lahjakkuuksien metsästys Outomaassa

Aloittaja rapevainaa, 30.04.09 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 02.05.09 - klo:16:17
Lainaus käyttäjältä: Eugen - 02.05.09 - klo:14:20Saaks muuten lepsoja lyödä kasvoille... nehän on aika miähisii....

Mikä, ettei  ;D Jos siltä tuntuu, niin vetäise vaan lättyyn ...

LainaaAsiasta toiseen... TVn valehtelevasta keinomaailmasta on paras todiste se L-koodi (en oo kattonu, mut oon nähny mainokset)... siinä lepsot on missejä... todellisuudessa ne on halosen, prustin ja saision näkösii ämmii....

Tunnustan katsoneeni yhden jakson  :P Siitä muodostui mielikuva, että elo heillä on silkkaa outoa parittelua - samaa kuin homomiehiä kuvaavissa jutuissa. Harva [normaali] heterokaan hässii noin niikus päätoimisesti, poisluettuna mm. venäläiset ilotytöt, joita Suomessa on pilvin pimein.

Muistatko, Eukka, muinoisella Jippiin foorumilla nimimerkin Valtteri ? Käytti homoista nimitystä "peräsuolen hinkkaajat"  ;)

Ööh, parempi kuitenkin jättää lepsojen lyöminen väliin... ja kysymykseni olikin vain teoriaherrailua....

Valtsua en kyllä muista, paljon on vettä Tiberissä virrannut niistä ajoista.....
"Aye, caramba!"

AveLazio

En ota kantaa lepsojen läpsimiseen (itse en oo kyl koskaan lyönyt naista, joka ei oo tullut ase kädessä mua päin - silloin olen.. ::)).
Mutta Rape on tuol edel pistänyt niin hyviä posteja, että kumarran kunnioituksesta!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

#12
Lainaus käyttäjältä: Eugen - 02.05.09 - klo:18:27Valtsua en kyllä muista, paljon on vettä Tiberissä virrannut niistä ajoista.....

Valtteri kirjoitteli lähinnä Usko ja Elämä osastolla ja moni pätkä päättyi lauseeseen : Tee parannus siinä näppiksen ääressä NYT HETI !

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 03.05.09 - klo:17:58En ota kantaa lepsojen läpsimiseen (itse en oo kyl koskaan lyönyt naista, joka ei oo tullut ase kädessä mua päin - silloin olen.. ::)).

Lepsoista ei ole henkilökohtaista kontaktikokemusta - eivät välitä näetsen miehistä. Sensijaan moni nainen taas - kuulemma [pojat on kertonu] -  tykkää läpsimisestä ... jotkut vähän ronskimmastakin, mutta tämä onkin sopimuskysymys sitten :) Meinaan, että ensin tulee asiaa vaivihkaisesti tiedustella tai varoen kokeilla, ennenkuin .....  ::)

AveLazio

Joo,mä tiedän useemmankin naisen, jotka tykää, että niitä lyödään I can't figure that... ::) ::) ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.05.09 - klo:02:55
Joo,mä tiedän useemmankin naisen, jotka tykää, että niitä lyödään I can't figure that... ::) ::) ::)

Miten ne löytyy kadulta?



Aakku

Lainaus käyttäjältä: Rape - 04.05.09 - klo:09:41
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.05.09 - klo:02:55
Joo,mä tiedän useemmankin naisen, jotka tykää, että niitä lyödään I can't figure that... ::) ::) ::)

Miten ne löytyy kadulta?



Ave tajusi, mutta Rape hiukan pieleen alkuperäisen läpsimisidean perimmäisen luonteen  8)



rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 04.05.09 - klo:18:04
[

Ave tajusi,-------------


mutta Rape hiukan pieleen alkuperäisen läpsimisidean perimmäisen luonteen  8)




Onko nyt monikielisellä Avella mennyt sekaisin,- kuten Aakkulla - naisten iskeminen ja lyöminen?



AveLazio

Kyllä Ave tietää iskemisen ja läpsimisen eron. Tiedän pariskuniya, joille miehen väkivalta on hekuman huippu (tyyliin Matti Nykänen ja Mervi Tapola....) ::) ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.05.09 - klo:20:41
Kyllä Ave tietää iskemisen ja läpsimisen eron. Tiedän pariskuniya, joille miehen väkivalta on hekuman huippu (tyyliin Matti Nykänen ja Mervi Tapola....) ::) ::)

Sulla täytyy olla iso ja erikoinen ystäväpiiri kun tappelevat vieraitten nähden. Mitkä ovat parhaat kikat tässä hakkaamisessa?

Pakistanin puolella pannaan polttoöljyä vaimon päälle ja jos mies ei kykene siihen niin suku auttaa.

Kattelin tota kuvaa että veri virtaa kaverissa alla koska varpaat eivät ole vetäneet siniseksi.

THL tiedottaa


Mitä ihmettä meidän lahjakkuudet tekee tuolla piilossa??

1 vieras, 8 jäsentä (4 piilossa)
Sisäänkirjautuneet jäsenet:
se, Eugen, Paha setä, Rape



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä