Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kotiinpaluu

Aloittaja matti, 06.07.09 - klo:21:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

matti

Pitkän normaalien joukossa vaelluksen jälkeen olen vihdoin tehnyt paluun kotiin, outojen pariin. En edes muista milloin olen viimeksi täällä käynyt, saati sitten kirjoitellut (ennen nykymuotoista foorumia toki) - joten joku tietäväinen voisi avuliaasti briiffata merkittävät tapahtumat, sanotaanko nyt viimeisen kahden vuoden ajalta.  :)

Epäilemättä paljon uusia jäseniä, joita en tunne laisinkaan, on joukkoon saapunut tuona aikana, joten terve vaan kaikille! Ja toki vanhoille myös, tasapuolisesti.

AveLazio

Matti! Me emme tunne toisiamme. Hienoa, että olet palannut. Amanda tai Aakku briiffaa sut, I believe. Mis olit normaalien joukossa? Näkkärillä? Millä nimellä? Mulla on nyt sinne ikibänni - kuten muillekin foorumeille. Paitsi tänne!

Welcome!
At a narrow passage there's no brother, no friend

matti

Hauska tutustua, AveLazio!

Näkkärillä olen tainnut viimeksi käydä niihin aikoihin kun tämä Outomaa alunperin perustettiin. Paitsi pari kertaa olen käynyt vilkaisemassa, eikä vaikuttanut houkuttelevalta. Aivan liian huumorintajuton paikka! Pidänkin varauksetta hienoina persoonina kaikkia joilla on ikibännit Näkkärille :D ! Lähinnä olen pysytellyt poissa nettifoorumeilta, mitä nyt Futisforumilla olen käynyt kommentoimassa Englannin liigaa..

AveLazio

Joo, Näkkäri sucks. Mäkin olin Futisfoorumilla, kunnes sain sieltäkin ikibännit. Heh! Oliks sä sielläkin "matti"?

Mikä on sun brittijoukkuees? Miks just se? Oon utelias kuin simpanssi näissä! :D

Kuten nikistäni huomaat, mä olen S.S. Lazion jäsen, ensisijaisesti.

Virkistävää saada tänne toinenkin futisfani!

Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Tämä foorumi on lähinnä näkkimaan avokuntoutusosasto. Näkkimaan aikuiskoulutuskeskus pännää kaikki. Jotka normaalisti jäisivät luokalle.


Tiistai

#5
Voi, Tervetuloa, Matti takaisin. Olet paljasjalkaisia outomaalaisia!

Tuo Nessunokin on tuttu, entinen Pohjaköli :D .. kuka hän meillä oli alkuun, on unohtunut, mutta pitkään nimim. Rape, tulee rypsin kukasta  :P tietenkin! Oli täyskato toissasyksynä, lähes 60000 viestiä meni sen tien .. vahinko ja sääli  :-\

matti

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.07.09 - klo:00:17
Joo, Näkkäri sucks. Mäkin olin Futisfoorumilla, kunnes sain sieltäkin ikibännit. Heh! Oliks sä sielläkin "matti"?

Mikä on sun brittijoukkuees? Miks just se? Oon utelias kuin simpanssi näissä! :D

Kuten nikistäni huomaat, mä olen S.S. Lazion jäsen, ensisijaisesti.

Virkistävää saada tänne toinenkin futisfani!

Ave!

En ollut.. :D Brittiseuroista se Manchesterin punainen joukkue on ollut minun niin kauan kuin olen jalkapallosta jotain ymmärtänyt. Aika vaikea sitä on perustella.. 90-luvulla jalkapalloon tutustuneelle pojan koltiaiselle se ManU vain oli niin kova juttu ja jostain syystä se jäi pysyvästi päälle. Kyllä sitä tulee kaudessa katsottua ehkä 1-2 peliä lukuunottamatta kaikki matsit, mutta vuosien varrella on mukaan karttunut enemmän rauhallisuutta ja myös hieman analyyttisempaa ottelun seuraamista. Vaikka edelleen toki tunteella mennään suurelta osin!

Kesällä tulee sitten seurattua kotimaista ja oman alueen joukkueena FC Lahti on lähellä sydäntä.

Ehdottomasti, futiskeskustelua tarvitaan täälläkin. Onhan se epäilemättä maailman kaunein ja tärkein urheilulaji!

matti

#7
Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 07.07.09 - klo:07:10
Tämä foorumi on lähinnä näkkimaan avokuntoutusosasto. Näkkimaan aikuiskoulutuskeskus pännää kaikki. Jotka normaalisti jäisivät luokalle.

Toki näin, ja siksi tämä niin hieno paikka onkin!

Mutta sillä erotuksella, että harva koskaan "kuntoutuu" ja tekee paluuta Näkkärille, hyvä niin.  ;)

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 07.07.09 - klo:11:25

Voi, Tervetuloa, Matti takaisin. Olet paljasjalkaisia outomaalaisia!

Tuo Nessunokin on tuttu, entinen Pohjaköli :D .. kuka hän meillä oli alkuun, on unohtunut, mutta pitkään nimim. Rape, tulee rypsin kukasta  :P tietenkin! Oli täyskato toissasyksynä, lähes 60000 viestiä meni sen tien .. vahinko ja sääli  :-\

Kiitos! Tottakai teidät molemmat muistankin, Rapen nimimerkkikin oli muuten muistaakseni Rape vielä viime näkemällä.  :)

Nuokin 60 000 viestiä voisi laskea osaksi suomalaista kulttuuriperintöä, joka on iäksi kadonnut. Harmittava ja suuri menetys tulevia sukupolvia ajatellen, mutta ei voi minkään.

Amanda

Lainaa"Nuokin 60 000 viestiä voisi laskea osaksi suomalaista kulttuuriperintöä, joka on iäksi kadonnut. Harmittava ja suuri menetys tulevia sukupolvia ajatellen"

Routa ajaa porsaat kotiin, mutta nythän on vasta heinäkuu!  :D 

Tuo osuu naulankantaan, ainakin outomaalaisten mielestä!
Kyllä siinä meni hienoja asiallisiakin keskusteluja, mm. ne Aakun ja Alien Weirdin saunapohdinnat.. täyttä asiaa hartaasti analysoituna.

Olet yhtä sanavalmis, kuin muistelinkin olevan :)
Olit myös lintujen ystävä,  Näkkileivällä taisit kahlata viikonloput soilla lintujen perässä?

AveLazio

Matti, oot siis perustajia tääl! Oh yeah.

Futis on melkein ainoa urheilu... Käytkö siis paikalla ManU:n peleissä? Keräätkö otteluohjelmia - brittitapa.

Seuraatko muiden maiden futista - Saksa, Italia...? Mun Suomi-seura on TamU. Niittenkin sivuilta sain ikibännin.... 8)

Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä