Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

K.K. höperehtii hieman.

Voitaisko antaa anteeksi ? Saipalla ei mee ihan putkeen.

Kaikki me tiedämme, että vaikka K.K. on taivaallisen valon saanut päähänsä, niin joskus häntä pimentää Saipan toivoton saamattomuus.

Ei tuu maalia hyvästäkään paikasta, ohi menee hipoen, ei osu koskaan, ja tyritään, otetaan turhia rangaistuksia ??

Taivaan tallukat olisikin sopiva uusi nimike Saipalle.

Voisitko K.K. ehdottaa jääkiekkoseurasi tulevaksi nimeksi TAIVAAN TALLUKAT

I Från Willmanstrand ?

Ska  du göra de, åtminstone hoppas så ?

risto

.
KK on johtava ajattelija. Kun sieltä jotain törähtää, muut ovat laumana keskustelemassa.
Kaikki kunnia KKlle. Todellinen foorumihai.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 06.03.15 - klo:20:36
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 06.03.15 - klo:20:08
"Taivas on kuin aivastus, melkein..."

Kun aivastaa kunnolla, ja jos ei ole flunssaa, olo on aivastuksen jälkeen kuin olisi parempaakin saanut.

K.K.

PS. Kokeilepas?

Mutta vain silloin kun ei ole taloudellisia vaikeuksia sillä silloin ei (ai)vastukset auta, vaan pitää olla pätäkkää ja terveyttäkin ainakin omiksi tarpeiksi.

?????

Mee nukkumaan!

Vai ettei saa sairastua jos ei oo pätäkkää?
Käsittääkseni sinä eläkeläisenä saat hoitoa kaikkiin vaivoihisi, jos vaan viitsit pyytää!?

Minä muuten osaltani maksan. Et sinä kuitenkaan itseäsi vaivaaviin ongelmiin ehtinyt maksaa tarpeeksi veroja!? Vaikuttaa sen verran vakavilta ja rahaa vaativilta.

Ei vaadi rahaa. Ainakaan sinulta, eikä minultakaan.

Aivan ilmaiseksi me täällä höperehdimme.

Katsos, Kela on ulkoistanut osan toimintaansa.

Tämä vertaistukipalvelumuoto on tätä aikaa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka 1

#183
Ei ole Taivaan olemus ollenkaan Kirjan mukainen. Kirja on kirjoitettu joskus kaksituhatta vuotta sitten. Kaikki on muuttunut. Taivaskin tietenkin pysynyt muutoksessa mukana. Ei muuten tulisi yhtään mitään eikä mistään. Pönöttäminen on nykyisin rikesakon uhalla kielletty. Ei taivaassa käyskennellä eikä kirmailla harput kätösissä pitkin kukkaketoja valkeissa kaavuissa kultakruunut päässä. Ja veisailla päivät päästään virsiä.
Ei sinnepäinkään.
Valkeat vaatteet ja harput otetaan esiin vain juhlapäivinä ja juhlatilanteissa. Niinkuin esim. silloin kun taivaseen tulee uusi asukki. Silloin on juhlat riippumatta siitä kummalle osastolle, tavalliselle vai erikois, tulija sijoittuu.
Taivas on tavallinen pikkukaupunki. Nimeltään Taivaskaupunki. Siellä tehdään työtä.

Kaupungin pääjohtaja, pormestari on Isä Taivainen, lapsille Isi vaan. Tavallisille taivaskansalaisille Isä. Joka aamu huristelee Isä työhön Araratin asumalähiöstä keskikaupungille Taivaan kaupungintalolle ihan tavallisella Honda Civicillä, aj. 55 tuh., ei millään Rolls Roycella niinkuin tyhmempi saattaisi luulla. Manailee katujen kuoppia, liian hitaita liikennevaloja. On otettava liikennejaosto puhutteluun Ja pikapuoliin. Taitaa ke....sormikin vilahtaa ... joskus. Tai ei kai sentään. Löytää tänäaamuna parkkipaikan yllättävän helposti. Tavallisesti saa hakea taivaan kissojen ja koirien kanssa.
Meinaa pinna palaa.

Saapuu Isä Taivainen työhuoneeseensa.
Siellä odottaa mahtavat pinot rästiin jääneitä töitä. Kuka on tullut ja mennyt, lähtenyt kuka minnekin. Taivaasta ei sinne mustaan paikkaan ketään lähetetä, vaan Taivaan eri paikkoihin lähetetään työtä tekemään. Pelloille, rakennuksille jne. Kasvihuoneisiin. On sitä Taivaassakin syötävä.
Isän ahtaan työhuoneen vasemmalla puolella on huone jossa työskentelee Jeesuskristus. Taivaan Isän pojan huone. Siitä eteenpäin valtiovarainjohtaja Pietaripyhä, joka vartioi kopissaan Taivaan avaimia. On kaksoiskappaleet, abloyt kaikista Taivaan tilojen avaimista sekä iso kultainen avain Taivaan porttiin.
Tulee sisäasiainjohtaja Gabrielarkkienkeli ja lapsiasiavaltuutettu Marianeitsykäinen. Gabrielia Maria joskus piloillaan kutsuu karkkienkeliksi koska usein karkkia tarjoilee ... Marialle. Gabriel vuorostaan kutsuu Marineitsykäistä Pikkukukakseen. Viatonta, ystävien kesken leikkiä tämä. Piristystä. Rakennusinsinööri, eläinaktivisti Joosef kun on vielä esikartanossa odottamassa pääsyä Taivaskaupunkiin. Oli matkoilla Maassa pitkin poikin kierteli. On nyt eristyksissä pienen flunssan takia..
Kaikissa huoneissa on nykyaikainen, viimeisin ATK. On kännykät, on näyttöpääteet. Musiikki tulee keskusradiosta. Usein soi poppi, jatsi, räppikin jota Isäkin on yritellyt.
Huomasi turhaksi, ei opi.

Päivä uutterasti työskennellään. Alenee pinot Isän pöydällä huomattavasti. Päästään töistä, kaikki samat aamuiset manailut edessä. Ruuhka vain on vieläin kamalampi. Suoranainen kaaos. Nyt pinna tosissaan kiristyy. Vilahtelee se....
Saapuu isä rivitalohuoneistoonsa, kaksioon Araratin lähiöön. Vaihtaa oloasun, pois takki ja kiristävä kravatti. Reinot jalkaan. Syventyy Taivasuutisiin, lehteen odotaessaan nakkikeiton valmistumista. Taivaskanavaa vähän tuijottaa mutta eihän sieltä tule kuin uusintoja. Kiinni kyllästyneenä nappaisee. Ja sitten nakkikeitolla ja ruispuikulalle. Voilla ja metwurstilla. Kevytmaitoa, ei täys, se lihottaa. Jälkiruuaksi rusinasoppa.
Emännöitsijä, mastercheef Marttaneiti ne on laittanut. Isä ei ole mikään erityinen kokki.
Lähenee nukkumaanmenoaika.

Olisiko vallan kamalaa jotta ottaa Isä jokailtaisen hömpsyn konjamiinia unensaantiin. Muuttihan Poikansakin veden viiniksi jonkun Kaanaan häissä kun oli ängennyt liikaa poppoota häihin. Pääsi loppumaan viini talosta. Olisiko ollut jotain Rannanjärven tai Pukkilan Jaskan esi-isiä siellä hillumassa.
Pitäisi oikeastaan lähteä vielä taivaan golradalle, klubille, golf on Isän lempparilaji, mutta nyt on jo liian myöhä.
Isä sukeltaa untuvapeiton alle. Laittaa suuret kämmenensä ristiin, suuret jotta voisi laajemmalti siunata ja siunaa lapsensa Maassa ja täällä Taivaassa. Siinä vierähtääkin pitkä tovi kun pitää elukitkin muistaa. Muistaa kaikkia pahantekijöitäkin toteamalla jotta jonkun äidin poikia ja tyttöjä nekin on.
Isä kääntyy lappeelleen.

Ja pääjohtaja, Isä Taivainen nukkuu.
Huomenna on kaunis, uusi päivä.

Semmoinen on Juulin Taivas.

juuli
aino hukkanen

Amanda55

Ehdotan, että luette Eben Alexanderin kirjan "Proof of Heaven".  Kirjailija joutui viikoksi koomaan, eikä hänen uskottu selviävän.  Hänet tuli taivaaseen hakemaan kaunis nuori tyttö, jota hän ei tunnistanut.  Taivas oli kaunis, aurinkoinen, täynnä valoa.  Eben halusi jäädä sinne, mutta hänen aikansa ei ollut vielä  tullut vaan hänet vedettiin takaisin maalliseen ruumiiseensa.  Enkelityttö oli hänen nuorena kuollut sisarensa, jota hän ei ollut nähnyt, mutta tunnisti sittemmin kuvasta.

Minulla on omakohtaisia kokemuksia suojelusenkelistäni, tiedän hänen nimensä ja "tutustuin" häneen aikanaan Espanjassa enkelikurssilla.  Jokainen tulee uskollaan autuaaksi, eikä kenenkään kokemuksia tule pilkata.


Amanda



Pitää lähteä koneelta, mutta olet varmaan lukenut sen Angels in my Hair?

Sain sen kerran tuliaiseksi Jenkkilästä, kyllä siinä alkoi jotenkin uskomaan, että kertoja on vilpitön.. näkee jotain auroja ja kasvoja ihmisten ympärillä.

Nuorin miniäni on yliopistolla tutkimustyössä asistenttina, on kiinnostunut näistä aisteista (tutkivat kuurouden syitä ja mahdollisia hoitoja, ja ovat jopa löytäneet uutta tietoa!).

Hän sanoi kesällä käydessään, että on todistetusti joitakin harvoja ihmisiä, jotka näkevät enemmän kuin muut,, kuin monet eläimetkin kuulee frekvenssejä, joita ihminen ei kuule. Sama pätee myös näköaistille.

Suti

Älkää pilkatko minua kun sanon, että en usko jumaliin enkä enkeleihin. En, vaikka jotkut kovasti uskovat.
päivä kerrallaan

Amanda55

Kukin tulee uskollaan autuaaksi, kuten sanotaan.  Minä olen varma, että minut pelasti suojelusenkelini varmalta kuolemalta vuosia sitten Lähi-idässä.  Lähdin ajamaan töistä kotiin alkuiltapäivästä.  Oli niin kuuma, että asfaltti oli liukasta.  Tavallisesti mieheni haki minut töistä, mutta sinä päivänä hän oli sairas.  Auto oli siis minulla, iso amerikanrauta, kuten niillä kulmilla on.  Olin kääntymässä vasemmalle liikennevaloissa, 90-asteiseen vasempaan kulmaan.  Valot vaihtuivatkin liian nopeasti, mutten voinut enää pysähtyä.  Menetin auton hallinnan täysin, vaikka kuinka koetin kääntää rattia, niin sillä oli oma tahto.  Auto heittelehti kaistalta toisella, oikeanpuoleisen liikenteen valot olivat vihreät, ja pelkäsin hetkellä millä hyvänsä jonkun ajavan kylkeeni.  Kuin sattuman oikusta auto kääntyi oikealle, merenrannan vierellä kulkevalle pienelle tielle.  Se pysähtyi lopulta kahden betonipylvään väliin.  Siinä sitten olin, henkeäni haukkoen.  Kukaan päätiellä ajavista autoista ei tullut apuun, kunnes kolmen intialaisen auto tuli apuun ja he veivät  minut kotiin. Auto jäi sinne, ja mieheni kollegansa kanssa hinasi sen kotiin.  Oli firman auto.  Mieheni selitti auton kolarin kertoen firmalleen minun ajaneen liikenneympyrän yli.

Suti

Ei se, että jokin on näkymätön ole todiste siitä että sitä ei ole.
Ei myöskään se, että jokin on näkymätön ole todiste siitä että se on.
Olen huomannut että joidenkin mielestä se että itse uskoo johonkin on vahvin todiste että se on.
Niin varmaan onkin sille uskovalle.

Tuo Amanda 55:n suojelusenkeli ei vaikuta kovin taitavalta auton hallitsijalta.
päivä kerrallaan

Amanda



Amandan pelastus ei sitten ollut ainakaan Saudi-Arabiassa! Mekin oltiin siellä vuosia, mutta Jeddassa, mikä ei ole perinteellisesti yhtä tiukkapipoista seutua, kuin pääkaupunkiseutu, mikä muuten oli vielä kasvubuumin alussa melkein kyläpahanen.

Autosta ja pelastuksesta tuli mieleen myös Lähi-Idästä tapaus, joka ei unohdu. Palasin siipan kanssa anoppilasta pikkutunneilla kaupungin sivukatuja pitkin. Ajoi jotenkin lujaa, kun oli hiljaista eikä ketään liikkeellä.
Jostain syystä äkkiä suorastaan huudahdin (mikä ei ole yleensä tapanani ilman syytä!), että miksi ajat näin kovaa?! Refleksimäisesti otti jalan pois kaasulta ja pari sekuntia sen jälkeen tuli oikealta auto yhtä nopeasti ja eikun jarrut pohjaan, sananmukaisesti ja pysähdyimme juuri kun se toinen oli kohdalla edessä, senteillä vältyimme kovaltakin kolarilta, sen verran nopea se toinenkin oli.
Olisi voinut osua minun puolelleni oveen.. arvioimme siinä, ettei olisi ehtinyt jarruttaa ajoissa, jos olisi ollut vielä kaasu päällä, niin täpärältä meni.

Yksi niitä minulle tapahtuneita juttuja, joista olen jo melkein varma, että on oleassa jotain, mitä emme vielä ymmärrä.. telepatiasta olen läheisteni kanssa varma, viimeksi eilen!!


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä