Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Terveysasioista ja Terveydenhuollosta

Aloittaja karpalo, 27.11.09 - klo:16:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Terveyskeskuksemme Toimenkuvasta:


Kun alkaa yht´äkkiä tuntumaan., että nyt ei kaikki ole oikein., yllättävä ja ehkäpä raastavakin kipu alkaa jäytää., niin ei muuta kuin äkkiä Teveyskeskukseen ., asiantuntijoiden pakeille, saamaan apua.
Muista., että laitat parkkikiekon., nimittäin siellä kyttäävät Lappuliisat sairaitten ja hätäisten ihmisten seassa, ovat haistaneet, että ihmiset hädissään helposti unohtavat sen muovisen läpyskän.

Sinne sitten kipin kapin saman terveyskeskustädin luokse., saman ylipainoisen Tädin, joka sieltä pienestä Luukusta on aina sanonut:

"Ei meillä ole lääkäriaikoja antaa., emmekä anna nykyään tästä aikoja., ainoastaan jos aikoja., on niin jaamme ne puhelimesta varaajille., menkää kotiinne soittamaan sieltä sitten Tänne., täällä vastataan., jos jaksetaan (Ei Jakseta).

Tämä kaikki kertomani on aivan totta meidän Terveydenhoitosektorimme suorituskyvystä. Aluesairaalan ja Terveyskeskuksen takapihat ja parkkipaikat ovat kuitenkin täynnänsä henkilökunnan autoja ?!?

Iso on infrastruktuuri meilläkin, pienen kaupungin  Terveyskeskuksen keski-ja sivukäytävillä. Keskikäytävälle olisi helppo rakentaa 6-ratainen 100 m:n juoksukilpailuareena.

Käytävällä vaeltelee hissukseen eri suuntiin valkotakkihenkilökuntaa., siivoustoimiin osallistuvia., laitostoimen hklökuntaa., sekä vahtimestareita jotka pitävät henkilökunnan aisoissa., potilaita näkyy harvemmin.

Tulee helposti mieleen Jättimäiset ylläpitokustannukset., vaikka koko kalenterivuotena olisi vain yhden käden sormissa luettava määrä potilaita.

Tämmöinen on näkymä jotain sairausapua hakevan ja tarvitsevan lähimmäisen silmissä yrittäessään selvittää: "Mikä minua vaivaa., kun en ennen ole koskaan tuntenut tälläistä kipua?

-Älkää tänne tulko., menkää kotiin soittamaan puhelimella., otamme vain Akuutteja tapauksia !!

Paha setä

Mitä itse olen terkkarissa asioinut niin kokemus on hyvä. Erityisreseptit saa käden käänteessä ja jos on akuuttia niin pääsee samana päivänä. Muuta kohteluakin kokenut mutta en täällä Tampereella.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

Aha, sä siis oot se, joka vie kaikki lääkäriajat!

Me kun yritetään, me tavallisia kansantauteja sairastavat, saada lääkäriaikaa puhelimella tai terveyskeskuksen luukulta, niin NJET!
"Tämä kuukausi on täynnä. Ens kuulle ei saa vielä aikoja."

Sama virsi joka kerta. Niin alku kun loppukuustakin.

Saimme juuri lukea lehdestä (ja kuulla saman radiosta), että Treen kaupungissa on sijaistenottokielto.
Kato, säästetään!

Kun ei oteta sijaisia, niin sen takia nytkin meidän alueemme terveyskeskuksessa on vain yksi lääkäri.
Sekin sellainen ns. keikkahempuli.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 27.11.09 - klo:19:35
Mitä itse olen terkkarissa asioinut niin kokemus on hyvä. Erityisreseptit saa käden käänteessä ja jos on akuuttia niin pääsee samana päivänä. Muuta kohteluakin kokenut mutta en täällä Tampereella.

Miten se on mahdollista Suomessa., että jossain saat terveysasiasi heti hoidetuksi ja jossain et ollenkaan. Veronmaksajina olemme kuitenkin samalla viivalla ?

Et kai nyt Paha Setä., vain muuten ollut sitä mieltä., että T:reella kaikki on paremmin kuin muualla?

THL tiedottaa

Mainittakoon, että raportoin Tampereen tilanteesta.

Eli sijaistenottokielto on käytössä ainakin täällä Tampereella.



Nyt siirretään leikkauksia ja kaikkia kiireettömiä tapauksia.

Tottakai pää kainalossa poliklinikalle saatetut saavat hoidon.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Matkaleena

No minä en usko, että Setä uskoo, että kaikki on paremmin Tampereella. Hän kun joutuu sivusta katselemaan sitä, miten minä saan tapella omista lääkäriajoistani. Hän taas saa ne silmänräpäyksessä.

Hermot menee siinä, että minä saan lääkäriajat aina monen viikon päähän, jopa keuhkoputkentulehduksissa ja vaikka olisi suunnilleen pää irti (en kyllä viimeisintä ole testannut), mutta tuo äijä saa nuo ajat heti puhelinsoitosta samalle päivälle ja yleensä tunnin parin päähän.

Eli ilmeisesti noilla on tuolla terveyskeskuksissa omia lellikkejä. Jotka saavat jopa hammaslääkäriajat heti parin viikon päähän, kun minulle taas ilmoitetaan, että on puolen vuoden jonot.

Että tällaista suurta hajontaa voi olla jopa saman talouden sisällä.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä