Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nysse alko

Aloittaja Paha setä, 01.03.10 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paha setä

Akt:n lakko siis. Huomenna klo 18 jälkeen paikallinen kitymarketkaan ei saa enää täydennyksiä mistään. Jäteastioita ei tyhjennetä. Bensa loppuu viikonvaihteen jälkeen asemilta. Lentokoneita ei tankata. Koululaiset jäävät ruuatta.

Miten Akt:n lakko vaikuttaa sinun elämääsi?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

rapevainaa

.

Ei mitenkään. Suomalainen yhteiskunta nimittäin ei toimi montkaan tuntia ilman kuljetuksia. Esim. kaupasta loppuu tuotteet melko nopeasti.

Nykylakot ovat loppuneet ennen kuin ovat alkaneet. Porukoille annetaan pari prosenttia ja se on siinä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 01.03.10 - klo:20:28
Akt:n lakko siis. Huomenna klo 18 jälkeen paikallinen kitymarketkaan ei saa enää täydennyksiä mistään. Jäteastioita ei tyhjennetä. Bensa loppuu viikonvaihteen jälkeen asemilta. Lentokoneita ei tankata. Koululaiset jäävät ruuatta.

Miten Akt:n lakko vaikuttaa sinun elämääsi?

Ei muuten mitenkään., ei Paperiliiton., eikä tämän AKT:n. Ainoastaan tulee seurattua näiden "LakkoKenraalien" olemusta., heidän Egoaan., kuinka he ovat "Kukkona Tunkiolla" ja pystyvät "nips ja naps" tämmöisellä sormien napsahduksella pysäyttämään valtakunnan tärkeitä toimintoja.

"On nääs poijjaat valtaa., ei oo monella tämmöstä., ministeritkin saattaa tulla tohon mun eteen ruikuttaan., et eiks sitä voisi Timppa niin meiän kesken Timppa vaan., niin eikö sitä voisi vielä siirtää ja tarkistaa., kun se tekee meidän kansantaloudellemme ja viennillemme sitä sun tätä ?., Niin minäpä ihan pokkana´.., siis minä TIMO RÄTY., olen sen verran jäyhä suomalainen MIES., et minkä olen päättänyt, sen pidän..."

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 01.03.10 - klo:21:36
niin eikö sitä voisi vielä siirtää ja tarkistaa., kun se tekee meidän kansantaloudellemme ja viennillemme sitä sun tätä ..."[/b]

Semmonen lakkoilu on ihan kivaa jos siitä ei ole kenekllekään haittaa muuta kun itse lakkoilijalle.

ville

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 01.03.10 - klo:20:28
Miten Akt:n lakko vaikuttaa sinun elämääsi?

ei taida vaikuttaa mitenkään, mutta elän silti hengessä mukana. 


karpalo

Lainaus käyttäjältä: ville - 01.03.10 - klo:23:25
Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 01.03.10 - klo:20:28
Miten Akt:n lakko vaikuttaa sinun elämääsi?

ei taida vaikuttaa mitenkään, mutta elän silti hengessä mukana. 

Et suinkaan pelkällä hengellä elä ??

Napsauta nyt suuhusi edes simalasillisen ja Tippaleivän ! :)

Eugen

Tuossa puol'kahentoista paikkeilla kävin asioilla... pysäkillä juttelin uhen eläkemummon kanssa Bussi- ja satamalakostakin. Mummonkin mielestä vaateet näin lamaaikana ovat kohtuuttomia, erityisesti kauhistelimme satamajätkien vaadetta eroradhasta (=vuodenpalkka käteen). Mummo sanoi, jos joku muu kuin liitto vaatisi tuollasta lakollauhkaillen sitä kutsuttaisiin kiristykseksi.
Ennen kun ei jätkä muuhun pystyny, piti mennä satamaan ahtaajaksi. Tänään se on avain ala ja keskiliksa satamassa on 3700/kk. eiköhän kohta ole satamahommat Venäjän viennin suhteen liputettu Viroon ja Venäjälle....
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä