Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Montako viestiä?

Aloittaja THL tiedottaa, 05.02.10 - klo:10:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Yksinkertainen ja lyhyt kysymys:

Montako viestiä olet kirjoittanut Internetin keskustelupalstoille yhteensä?

(Oma lukemani lienee jossain 30 000 vaiheilla.)


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Bongaaja

Ainakin 50 000

niissä on ainakin 100 000 ihan omaa sanaakin!

Aakku

Eipä ole tullut pidetyksi lukua ...

Sinällään harmi - kuinka helppoa olisikaan ollut pitää nk. tukkimiehen kirjanpitoa <--> jokaisen lähetä-klikkauksen jälkeen viiva pikku vihkoseen :)

Matkaleena

En osaa edes arvioida. Tässä on elämän varrella tullut oltua yhdellä jos toisella foorumilla, joskus elämäntilanne sallii enemmän nettisurffailun, kun nyt taas ei tule niinkään paljon sitten netissä oltua. Osa foorumeista, joille olen kirjoitellut, on nykyään historiaa, osalla en vain enää käy, mutta lisää foorumeita löytyy sitten jatkuvasti, joille tulee kirjoiteltua silloin kun ehtii ja on asiaa...

Vaan en osaa kyllä yhtään arvioida viestien määrää... Pitäisi ensin muistaa ulkoa edes kaikki foorumit, joilla on kirjoitellut.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 05.02.10 - klo:10:14
Yksinkertainen ja lyhyt kysymys:

Montako viestiä olet kirjoittanut Internetin keskustelupalstoille yhteensä?

(Oma lukemani lienee jossain 30 000 vaiheilla.)




30 000., tuntuu paljolta? Onkohan siitä edes puolen Promillen osuus., siis noin 150., niin sellaista., joissa olisi jotakin sanomaa, siis sellaista järkevää, joka pistää ihmisen ajattelemaan.

Kannattaisiko sinun käydä vielä läpi yksittäin kaikki noi viestit ja poimia sieltä parhaat. Niistä sitten voi tehdä omakustannekirjan ja laittaa tutuille ja sukulaisille joululahjat.

Tyyliin Maon Punainen Kirja. Minulla olisi nimiehdotuksiakin " Sellainen Se On",  tai  "Sen Pituinen Se"

Not so bad idea :)

Taidan itsekin kehitellä jotain tuollaista "Postmans Illustrated"...,  "Postimiehen Porinoita "


THL tiedottaa

.
Tämä on 30 001:n viestini.

Onko se paljon?

Ei minusta. Olenhan roikkunut näillä laitumilla jo vuoden 2002 marraskuusta.

Yhdelle ainoalle keskustelufoorumille olen kirjoittanut yli 10 000 viestiä.

postman ehdottelee mitä ehdottelee: "Ei paha."

Ei se tiedä.

Suuri osa kirjoittamastani on mennyt sen siliän tien bittien avaruuteen, anteeks, taivaaseen.

Pitäköön jumalat hyvänä. Toivottavasti pitävät hauskaa. Uskaltavatkohan vaan.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Ei kannata olla vaatimaton. Kun kerran olet puskenut Maailmalle noinkin paljon kaikenlaista muusia., niin sen seulonnalla voisi sieltä ehkäpä löytyä muutakin Huu Haata.

En nyt tarkoittanut "Kuolemattomia Ajatuksia"., mutta jotain kuitenkin jäisi jäljelle., ettei kaikki mene ikäänkuin hukkaan sen siliän tien.

Olethan osaan ihan sydänverelläsi ja ajatuksella laittanut sen hetkiset tuntemuksesi., joten ei ne ihan kaikki niin hyviä voi olla mitä itse luulet.
Mulla on tämmöistä Materiaalia paljon vähemmän, vain vajaat 2 000., niistä nyt sitten ei löydy yhtään mitään verrattuna sinun  juttuvalikoimaasi, ole ylpeä itsestäsi., kun  kukaan muu ei ole  ;)

S

Kun nyt löytyi täältä sekalaisen seurakunnan takahuoneesta tälläinenkin threadi, niin otetaan tähän osaa myös omalta osaltani. Itse olen vuosien saatossa erilaisilla foorumeilla vaatimattomasti saattanut maailmalle varmasti tuhansittain lukemattomia erilaisia hengentuotoksia, joiden sisältö on vaihdellut laidasta laitaan. Osa on ehkä luettu ajatuksella, jotkut jätetty lukematta.

- Olen pyrkinyt kuitenkin sisällyttämään jokaisen viestiin jonkinlaisen idean tai sanoman, tai painoarvoltaan järkevän asiallista sanottavaa - tai sitten jotain muuta terävää sarkasminsävyistä ironiaa. Enkä ole vain tyytynyt heittelemään tyhjänpäiväisiä onelinereita, jonka turvin varmasti olisin päässyt jo ajat sitten kymmeniin tuhansiin viestimääriin.

- Tänne Outomaahan, niiden eri alustoille sekä kotisivuilleni on tullut tuotettua aikaansaannoksiaan ehkä sitäkin enemmän. Luomuksiani voikin löytää mitä ihmeellisimmistä paikoista, eri nikeillä kirjoitettuina. Mutta yhteistä näille kaikille postauksille on se; että ne jäävät mitä todennäköisemmin elämään nettimaailman bittiavaruuteen pitemmäksikin aikaa, halusi sitä tai ei!!!

Lisäys; hetken aikaa oli äskettäin kaikilla foorumin viidellä pääalueilla oma viestini nimimerkkeineen ensimmäisenä näkyvillä. Eli viiden suora on nyt saavutettu sekin. Outoa, mutta ei niinkään tavatonta!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

ville

toivottavasti en enää monta. Aikaa on tuhlattu. Olen ottanut tavoitteeksi olla kirjoittamatta viittä lausetta pidempiä kommentteja. Tätä pikkuhiljaa vähentää neljään, sitten kolmeen, kahteen ja yhteen. Lopulta ei ole enää mitään sanottavaa.

Letti

Löysin siut tai yhteisen mielenkiintomme.
Veikkuuseen menee, sanoisin noin 2579.
En ole ihan varma, tuntuu vaan tuolta, näin äkkipäätä laskien.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä