Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Merkkipaalu

Aloittaja Mänkki, 06.10.07 - klo:22:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 23.11.08 - klo:23:17
:o     ei pikkuisista jouluenkeleistä saa kertoa tuollaisia tarinoita!  >:(

:-* Kuin niin ei saa ...

Muistan hyvin kun olin vasta lapsonen ja isä joulun alla nosti polvelleen ja sanoi, "nytpä, poikaseni, kerron sinulle vanhan joulutarinan ..."

Aakku

Nyt meni 40 000 viestin merkkipaalu !

Vähän myöhässä, on ylikin jo, mutta parempi myöhään jos silloinkaan
:)



Jatketaan samaan tahtiin ...


reedik

Melkoinen määrä viestejä tällä kohtalaisen vähäisellä foorumin  jäsenmäärällä. Onneksi olkoon ja minä esitän omasta puolestani kiitokset jokaisen viestin lähettäjille ja erityisesti Outomaan  luojille ja ylläpitäjille. Erikoista täällä on se, että huomattavistakin näkemyseroista huolimatta väki on tullut hienosti toimeen keskenään.


THL tiedottaa

.
Pienellä jäsenmäärällä todella mahtava määrä viestejä.

Kirjoittavien jäsenten tarkkaa lukua ei kukaan tiedä, koska kaksois- (ehkä kolmois-?) nimmareita on yhdellä jos toisella.      ;)

Montako meitä todellakaan on?

Toisaalta, ei tuo viestimäärä nyt ihan tolkuton ole, kun yhellä Aakulla on jo yksinään reippasti yli 5000 viestiä!



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara



LainaaToisaalta, ei tuo viestimäärä nyt ihan tolkuton ole, kun yhellä Aakulla on jo yksinään reippasti yli 5000 viestiä!

Se, äkkiäkös sinä sättäät nuo parikymmentä puuttuvaa.




~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.


reedik

Niin. Pinnistä vielä vielä vähänse, niin sinäkin rikot tuota pikaa 5000:n viestin rajapyykin. Sinun ja Aakun viesteille yhteistä on myöskin niiden laadullinen painoarvo. Välillä tällainen tavallinen tallaaja ei ymmärrä niistä köykäisen pöläystäkään. Silti niitä lukee ihan mielellään ja joskus intuitiotakin on houkuteltava apuun tulkintaongelmissa. Antakaa palaa! Kaikki muutkin.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: reedik - 01.11.09 - klo:19:36Niin. Pinnistä vielä vielä vähänse, niin sinäkin rikot tuota pikaa 5000:n viestin rajapyykin. Sinun ja Aakun viesteille yhteistä on myöskin niiden laadullinen painoarvo. Välillä tällainen tavallinen tallaaja ei ymmärrä niistä köykäisen pöläystäkään. Silti niitä lukee ihan mielellään ja joskus intuitiotakin on houkuteltava apuun tulkintaongelmissa. Antakaa palaa! Kaikki muutkin.

Kiitos Reedik ystäväni - en sano "ruunani", mikä olisi jyrkkä ja synkeä loukkaus.

Olen pyrkinyt esittämään täällä Outomaalla suurimman osan asioista ilman matemaattisia kaavoja - niiden kanssa, asioita tuntevalle, sellainen olisi helppoa, koska matematiikka on universaali kieli. Ei - en aliarvioi outoja, mutta kansantajuistaminen on minusta parempi tapa.

Pannaan esimerkki :

Säteilyn ja aineen vuorovaikutusmekanismien eräänlainen erittely ;



Ilman puheellista selitystä homma on jokseenkin mahdoton tehdä kuulijalle selväksi.

Silviisii.

reedik

Tällaistakin on tapahtunut Iltalehden uutisten mukaan:

   
Hevonen puri irti miehen kiveksen
Torstai 12.3.2009 klo 20.57

35-vuotias intialaismies oli purkamassa hiekkaa hevoskärryistä, kun eläin yhtäkkiä hyökkäsi hänen kimppuunsa, The Sun -lehti kertoo.

Silminnäkijän mukaan pillastunut juhta syöksyi kohti miestä, upotti hampaansa hänen jalkoväliinsä ja puri irti toisen hänen kiveksistään.

Järkyttyneet sivustakatsojat panivat miehen autoon viedäkseen hänet sairaalaan, kun yksi heistä huomasi tutunnäköisen lihanpalan kadulla.

- Onneksi hevonen ei pureskellut tai niellyt kivestä, vaan sylki sen maahan. Poimin sen ylös ja vein sen sairaalaan, missä uhria hoidettiin, avulias sivullinen kertoi.

Tiedossa ei ole, yrittivätkö lääkärit ommella kivestä takaisin paikoilleen.

Hevosen 70-vuotias omistaja kertoi, että eläin on koulutuksestaan huolimatta aiemminkin kimpaantunut ja purrut ihmisiä.

IL


Kenties tämä uutinen herättää joitakin ajatuksia. Minä en ainakaan voinut katsoa Reedikin ja Printsin nuorukaisina kuohitsemista ja pillahdin itkuun myöhemmin siitä, että asia oli jollakin tavoin myös minun päätettävissäni. Hevoset meidän perheeseemme tulivat yllätyksenä ja asiantuntijat kehottivat hentojen tytärten kannalta tuota vaihtoehtoa. Nyt on myöhäistä katua, mutta vieläkin kirvelee. Mikä helvetin jumala minä olen.

rapevainaa

.
Lahjoitan Aakkulle Paris Hiltonin pakarat kiitokseksi hyvästä foorumin hoidosta.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 01.11.09 - klo:20:12


Ilman puheellista selitystä homma on jokseenkin mahdoton tehdä kuulijalle selväksi.


Miten ystävällistä, kun jätit selitykset minun tehtäväkseni!

Kyseessähän on parinmuodostuksen mekaniikan selitys, tällä kertaa piirroksen muodossa.

Tuota samaa ne käyttivät silloin parisuhdeterapiassa käydessäni. Kyselivät, että missä se mun partnerini on, mitä kyllä suuresti ihmettelin.
Siis sitä, että kas, eikö se mimmi olekaan mukana. Sanoivat siihen, että ehkä olen sittenkin tullut aivan väärään paikkaan, kyselivät syntymäaikoja, sukupuolta, rokotuksia ja ties mitä vielä. Näytin niille suorittamastani maksusta saamaani kuittia ja kas kummaa he hiljenivät vähäksi aikaa. Sitten toinen terapeuteuteista kysyi varovasti: "Niin, mitä te yritättekään todistaa tällä paperinpalalla?", johon minä: "Ei enää epäilyn häivääkään, ettenkö ole juuri oikeassa paikassa. Tuo kuitti todistaa sen.", johon toinen terapeuteista: "Kyllähän tämä sen todistaa, että todellakin olette terapian, pitkän sellaisen, tarpeessa.", johon minä: "No niin, mitä te vielä siinä änkytätte, minä siis tarvitsen terapiaa, alkakaa vaan jo, tehän niitä terapeutteja olette.", johon toinen terapeuteista: "Tässä lapussanne on kirjoitettuna seuraava teksti...". Kun terapeutti oli lopettanut, minä keräsin kamppeeni ja poistuin vähin äänin.

Mitä lapussa luki?






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä