Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pääsiäismunalla päähän

Aloittaja PusiSusi, 01.04.10 - klo:22:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Ihanaa sit kuin se sotkee tukan ja valuu kaikkialle  :P HUI

PusiSusi

Aika löysä se on ollut oma munakin.

Sellainen sopii hyvin kaurapuuroon.
Kova muna pinaattikeittoon.

PusiSusi

Sellaista elämä on.

Huonosti keitettyä munaa on miltei mahdoton kuoria ilman vähintään 75% hukkaa.

Patu

Minä olen kokenut hyväksi tavaksi sen, että kun kaadetaan kuuma vesi pois annetaan kuoren kuivahtaa, vasta sitten kylmä vesi päälle.



mrsFox

Meillä kattila laitetaan keitettyine munineen ja vesineen kylmävesihanan alle. Lämpö alkaa aleta tasaisemmin. Ei tule munashokkia  ;D Sitten pidetään jonninaikaa kylmässä vedessä. Hyvin irtoaa kuoretkin, kun munat on valmistettu pitkällä keitolla.

Paha setä

Minun perinteinen pääsiäistervehdykseni on aina sama: Imekää munaa! Sen voisi joskus vaihtaa, mutta miksi muuttaa hyvää käytäntöä. Ei kannata korjata sittä mikä ei ole rikki.

Tällä linjalla jatketaan kunnes käsillä on vappu.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 20.04.11 - klo:17:59
Joillekin on hyödyllistä että maapallo räjähtää, joillekin taas että nuppineula on sininen.

No, ihan monikossa kerroit että joillekin on hyödyllistä nuppineulojen sinisyys. Tottakai löytyy esimerkkejä?

Canardian

Lainaus käyttäjältä: postman - 20.04.11 - klo:19:20
No, ihan monikossa kerroit että joillekin on hyödyllistä nuppineulojen sinisyys. Tottakai löytyy esimerkkejä?
Kaikille löytyy esimerkkejä. Aika usein käy niin että merkitset seinäkartalla jotain kohteita erivärisillä nuppineuloilla, ja kun olet käyttänyt jo kaikki muut värit johonkin tiettyyn tarkoitukseen, silloin hyödyt sinisistä nuppineuloista.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Patu


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä