Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Joulu on jo ovella

Aloittaja Bongaaja, 10.10.07 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"Joulu on jo ovella?



Näköjään, mutta emme vielä hätäile perinteisen joulukalenterin kanssa - maltamme odottaa.

Perjantai

Työpaikoilla vietetään pikkujouluja jo täyttä häkää :shock:
Itse en tänäkään vuonna vietä ainakaan ns. perinteistä Joulua.
Tai se alkaa olla siis perinne minulla ,ettei Joulua olekaan :wink:

Ei lahjoja itselle eikä muille yms. hössötykset saa taas olla :roll: Jätänkin kaiken semmoisen teille muille outomaalaisille :lol:


Ztara

Ajattelin juuri tänään joulua kun on taas jo niin pimeää. Laitoin sähkökynttelikön palamaan että saisin edes hiukan valoa. En tykkää kirkkaista sähkövaloista kotona vaan muutun tuikkujen suurkuluttajaksi pimeiden tultua. Harmi että ne palavat vain 4 tuntia ja yöllä tulee aina pimeää kun kynttilät sammuvat :(. Laitoin kyllä kynttelikköni niin ettei se loista ikkunasta ohikulkijoiden ihmeteltäväksi, pitävät minua vielä kummallisena ihmisenä...

Täytynee kohta ottaa ulko-ovesta kesäinen ikukukkakranssi pois ja uskoa että talvi tosiaan on tulossa ja kesä ohi. Lunta tulee kuulema aamuksi ja parvekkeella kukkivat vielä pelargoniat täyttä häkää...Miten tämä pimeä aina onkin niin raskasta ja masentavaa? Sisko lähtee huomenna Karibian risteilylle, olen kateudesta soikeana  :cry: .

Sytytän taas muutaman...

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Työpaikoilla vietetään pikkujouluja jo täyttä häkää :shock:
Itse en tänäkään vuonna vietä ainakaan ns. perinteistä Joulua.
Tai se alkaa olla siis perinne minulla ,ettei Joulua olekaan :wink:

Pikkujouluja jo nyt :shock: - miksei samantien vaikka pikkuvappua :P

LainaaEi lahjoja itselle eikä muille yms. hössötykset saa taas olla :roll: Jätänkin kaiken semmoisen teille muille outomaalaisille :lol:

Mitäpä jos me oudot psyykkaisimme itsemme ja lähipiirimme antamaan joululahjojen sijasta jotain tärkeämpää, kuten vaikkapa roposia kehitysapuun ... esimerkiksi kirkon ulkomaanavun kautta tai Unicefin jne. Näitä organisaatioita riittää, joille lahjoittamisesta ei mene isoa siivua itse organisaatiolle ...

Jos löytyy linkkejä/vinkkejä, niin osoitteita tähän ketjuun, jookos :)

Rosinante

Lastenklinikoille vois antaa joululahjansa: http://www.kummit.fi/index.php?id=173

tai Joulumielelle konserttiin: http://kummit.suntuubi.com/

Mitäpä muuten suotta piilottelemaan kynttelikköjä? Meilläkin on ympäri vuoden roikkunut adventtitähti ikkunassa. Ja enkelit koristavat hyllykköjä. Onhan niitä muitakin enkeleitä kuin jouluenkeleitä - ja tuikkivathan tähdet taivaalla muulloinkin kuin vain jouluisin?
Jopa joulupukki tonttuineen ahertaa Korvatunturilla kautta vuoden... Ja muutenkin: minusta meillä sais ollakin joulu ainainen...  :P

Bongaaja

Kehitysapuun? Mitä ne niillä tekee, ostaa varmaan leipää ja syö. Jos mä lähettäisin vähän kondomiapua Afrikkaan? Onko semmoinen rahasto?

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rosinante"
Mitäpä muuten suotta piilottelemaan kynttelikköjä? Meilläkin on ympäri vuoden roikkunut adventtitähti ikkunassa. Ja enkelit koristavat hyllykköjä. Onhan niitä muitakin enkeleitä kuin jouluenkeleitä - ja tuikkivathan tähdet taivaalla muulloinkin kuin vain jouluisin?

Kiitos Rosinante, tupsahdit juuri sopivasti lohdutukseksi! Niin, mitäpä sen onkaan väliä. Enkeleitä tosiaan minullakin on ihan ympärivuotisesti niin patsaina kuin ikoneissakin, ja tietysti sellainen Suojelusenkeli-taulu joka kuuluu olla sängynpäädyssä. Alunperin ostin sen pojalle, mutta tuli liian isoksi enkeleille ja tyrkkäsi taulun takaisin äidille. Enkelikortit tarttuvat kuin varkain kaupoissa käteen, eikä niitä raaski edes lähettää kelleen.

Muuten, jos Norjan prinsessa kehtaa kertoa koko maailmalle juttelevansa enkeleitten kanssa, niin mitäpä meikäläiset turhaan enkeleitä ja kynttelikköjä ujostelemaan.

Laitankin sen kynttelikön paremmalle paikalle  :P .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Yana

Niin justiinsa, kynttilöitä vaan kaikkialle, tulee parempi mieli!
Minun piti lähteä Riikaan jouluristeilylle vaan taitaa se taas jäädä. Varasuunnitelmana on lämmittää pihasauna ja pulju, kattaa grillikotaan myöhäisiltapalaksi esim. kinkku- ja lohivoileipiä sopivan juoman kera ja piipahtaa niitä sitten syömässä lillumisen lomassa. Kaiken tietysti voi pilata huono sää. Van mitäpä tuota etukäteen murehtimaan.
Jouluna on kiva hössöttää ja aion hössöttää oikke sydämeni kyllyydestä  :oops:
Kiistän kaiken..edelleen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä