Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Joulu on jo ovella

Aloittaja Bongaaja, 10.10.07 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Huomaan,että outomaalaiset ovat jouluihmisiä :lol:  Hössöttäkää sitten minunkin puolesta..

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Huomaan,että outomaalaiset ovat jouluihmisiä :lol:  Hössöttäkää sitten minunkin puolesta..

Ei välttämättä pelkästään jouluihmisiä - arvelen, että vapaa-aikaa arvostamme enemmän kuin työtä, jonka koemme sellaiseksi välttämättömäksi elannon hankkimiseksi, mitä se - ainakin minusta - juuri on. Jos osaisin kirjoittaa sellaisia novelleja ja/tai romaaneja, joita joku vieläpä lukisikin, niin sellaista vapaata muista riippumatonta työtä mielummin tekisin. Onhan tässä nykyisessäkin varsin vapaat raamit, mutta ideaalinen tapaus olisi olla täysin riippumaton muista tai aikatauluista jne. Tekisi silloin kun tulee inspiraatio - ikioman tahdin mukaan ... ei tarvitsisi edes olla nk. tuottavakaan, kunhan jollaintavoin saisi sen elantonsa.

Mitä sitä nyt ihmisen muuta tarvitseekaan tehdä kuin muuttaa leipää paskaksi :P

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Mitä sitä nyt ihmisen muuta tarvitseekaan tehdä kuin muuttaa leipää paskaksi :P

Tässä olemme samaa mieltä :wink:
Olisin sen ehkä kertonut jotenkin suodattaen,mutta sama asia ja totuus..niin olkoon sitten noin :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Tässä olemme samaa mieltä :wink:
Olisin sen ehkä kertonut jotenkin suodattaen,mutta sama asia ja totuus..niin olkoon sitten noin :lol:

Hyvä, meillä on yhteinen harrastus :lol:

Joo - ymmärrän, ettei käyttämäni karkeahko kieli oikein sovi Ladylle :) - säästin sinut täten p:n suodattamisen vaivalta ...

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Yana"Niin justiinsa, kynttilöitä vaan kaikkialle, tulee parempi mieli!
Minun piti lähteä Riikaan jouluristeilylle vaan taitaa se taas jäädä.

Jep, kynttilöitä kehiin!
Minä olen jo varannut lipun aurinkoon jouluksi. Valitettavasti oli pakko varata myös paluulippu  :( .
Mutta olen taatusti ainut tällä kylällä, jolla on parvekkeella jo jouluvalot. Tarkistin asian äsken kun pimeässä kävelin lenkillä. On niin kiva kun valo kajastaa pimeässä sisälle.

Sellainen pulju olisi varmaan kiva.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
Lainaus käyttäjältä: "Yana"Niin justiinsa, kynttilöitä vaan kaikkialle, tulee parempi mieli!
Minun piti lähteä Riikaan jouluristeilylle vaan taitaa se taas jäädä.

Jep, kynttilöitä kehiin!
Minä olen jo varannut lipun aurinkoon jouluksi. Valitettavasti oli pakko varata myös paluulippu  :( .
Mutta olen taatusti ainut tällä kylällä, jolla on parvekkeella jo jouluvalot. Tarkistin asian äsken kun pimeässä kävelin lenkillä. On niin kiva kun valo kajastaa pimeässä sisälle.

Sellainen pulju olisi varmaan kiva.

Mitä, oletko taas lähdössä!   :roll:

Mutta arvaa mitä.... minä en ole ottanut jouluvaloja edes pois keittiönikkunasta, ne ovat niin somat kristallipallojen kanssa. Aloin pitää niissä valoja heti syksyn pimeillä.   :)  Eikös olekin outoa. Ennenkaikkea se, että ei edes mieleeni tullut, että mitä joku muu niistä sanoisi... sehän on minun ikkunani.

Indigo

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Mitä, oletko taas lähdössä!   :roll:

No  :oops: ...pakko kai mun on....

LainaaMutta arvaa mitä.... minä en ole ottanut jouluvaloja edes pois keittiönikkunasta, ne ovat niin somat kristallipallojen kanssa. Aloin pitää niissä valoja heti syksyn pimeillä.   :)  Eikös olekin outoa. Ennenkaikkea se, että ei edes mieleeni tullut, että mitä joku muu niistä sanoisi... sehän on minun ikkunani.

No niinpä tietysti, oikeastaan minun olisi tuo pitänyt arvatakin. Olet näämmä pistänyt vielä paremmaksi!
Minä en ole ihan vielä tuolla asteella, että automaattisesti vähät välitän mitä muut tekemisistäni ajattelevat, mutta pienellä taustatuella näämmä minusta tulee vielä ihan kelpo yksilö  :P . Ehkäpä jo muutaman vuoden päästä pääsen Siwaan ilman huulipunaa  :? .

Mutta usko tai älä, niin minunkin keittiöni ikkunassa on kristallipalloja.....tietty.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Tottakai on kristallipalloja, ne tuovat kotiin hyvän energian.

Ei toki, Starseed, älä nyt niin kummalliseksi ala, että et laittaisi huulipunaa Siwaan mennessä! Se on liian outoa. Joku tolkku pitää elämässä olla.

Ripsiväri on toinen välttämättömyys. Vain yksi paikka elämässäni on saanut minut jättämään ripsivärin pois ja se oli 70 km patikointi Kevon reitillä...

Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä