Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Simppeliä

Aloittaja THL tiedottaa, 25.08.10 - klo:04:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.08.10 - klo:14:50


Ei voi muuta, kuin ihailla JukriSen sinnikkyyttä :D  

kyllä mulle tulee melkein itku kun näkee missä kunnossa ihmisen päänuppi on. Järkyttävää.
Vuodesta toiseen samaa hokemaa, ja parhaimmillaan monta kertaa päivässä.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: Rape - 25.08.10 - klo:15:18
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.08.10 - klo:14:50


Ei voi muuta, kuin ihailla JukriSen sinnikkyyttä :D 

kyllä mulle tulee melkein itku kun näkee missä kunnossa ihmisen päänuppi on. Järkyttävää.
Vuodesta toiseen samaa hokemaa, ja parhaimmillaan monta kertaa päivässä.


älä suotta itke. katsos minä "tapan" työkseni aikaa. Niin, että tämä ajatustyö on vain ajankulua, että saan työpäiväni kulumaan, kato.

Itketään yhdessä Enqvistin ja Valtaojan puolesta.

Tyypit eivät ole edes ymmärtäneet, että ovat uskoneet uskomukseen jota voidaan verrata Jumaliin.

Miten kova paikka heidän onkaan ymmärtää asia?

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

JukriS

Lainaus käyttäjältä: se - 25.08.10 - klo:15:03
"Viimeisen kymmenen vuoden aikana tehdyt havainnot ovat kuitenkin osoittaneet, että laajeneminen ei enää hidastukaan, vaan päinvastoin kiihtyy.  Emme tiedä mistä tämä johtuu.  Yleisen suhteellisuusteorian mukaan painovoima ei kaikissa olosuhteissa ole vetovoima, vaan tietynlaisille energialajeille toimiikin työntövoimana.  Näin ollen on esitetty, että maailmankaikkeudessa olisi runsaasti tällaista niin sanottua "pimeää energiaa", minkä takia painovoima nykyään kiihdyttäisi laajenemista.  Tässä tapauksessa laajeneminen ilmeisesti jatkuisi ikuisesti, aina vain kiihtyen.

Hannu Kurki-Suonio
Dosentti
Helsingin yliopiston fysikaalisten tieteiden laitos
Lähde: Tähdet ja avaruus -lehti 6/2008"

Siinä JukriS!

Eiköhän ne siellä laitoksella ole muutkin dosentit ja professorit samaa mieltä kuin Hannu Kurki-Suonio.









Onesimpleprinciple malli pystyy selittämään mihin kiihtyvä laajeneminen perustuu.

Nämä näkyvän maailmankaikkeuden ulkopuolella olevat astetta isommat energiatihentymät joista näkyvän maailmankaikkeuden galaksien keskusten jättimöiset mustat aukot ovat peräisin, varjostavat tilaa ja näöin niiden takaa sivuilta pääsee koko ajan enemmän ja enemmän työntävää energiaa mitä kauemmaksi näkyvän maailmankaikkeuden galaksit tuosta alueesta pääsevät.

astetta isommat energiatihentymät toki itsekin laajenevat ja näin emme loittone niistä suhteellisesti ottaen kuin aivan vähän ajan kanssa, vaikka liikkummekin koko ajan niin nopeasti, että poistumme kokonaisuutena pois siltä alueelta tilasta jossa näkyvän maailmankaikkeuden energia on nyt, yhdessä hetkessä jne.

Koska työntävä voima kasvaa, kohtaamme koko ajan nopeammin ja nopeammin vastaan tulevaa energiaa ja näin sen vaikutus voimistuu ja laajeneminen kiihtyy.

Ei siis tilan laajeneminen.

kvarkkien ja hiukkasten kuten fotonien laajeneminen kiihtyy.

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

THL tiedottaa

JukriS!

Onko sun aivojes tilavuus mitattu?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: se - 25.08.10 - klo:18:12
JukriS!

Onko sun aivojes tilavuus mitattu?




Ei ole.

Kävin tosin magneettikuvauksissa varmistamassa ettei mitään vakavampaa ole aivoissa.

Lähes jatkuva paineen tunne vasemmalla puolella aivojen etuosassa. Ei juurikaan häiritse, mutta huolestutti sen verran että kävin kuvauksissa joissa mitään hälyttävää ei löytynyt.

Jossakin tiedeohjelmassa annettiin magneettipulsseja aivojen vasemmalle lohkolle, jonka seurauksena koehenkilöistä tuli luovempia. tai ainakin tehtyjen testien mukaan niin.

No, minulle ei tarvitse antaa niitä magneettipulsseja, koska minulla jostakin syystä on koko ajan joku häirintä vasemman aivolohkon puolella.

Voipi siis olla, ettette te ilman kyseisiä magneettipulsseja vasemmalle aivolohkolle edes ymmärrä maailmankaikkeutta samalla tavalla kuin minä

;D

Tässä magneettikuvauksen videokuvaa aivoistani.


http://www.youtube.com/watch?v=2Jn1I-VJfxs

;)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )


Letti

TIETOISKU:

Tiesitkö, että olet sitä mitä puhut.
Aloitetaan helposta, jonka jo lapset tietää: Se on itse tyhmä, joka toista haukkuu.
Toisella asteella opimme, siitä puhe mistä puute, hihhih.
Kolmannella, että kuolemansynnit, kuten kateus on asioita mitä meissä itsessämme on. Toiset ovat vaan peileja ja ystäviä ja samaa ihmiskuntaa kuin me. Ne jutut mitä sanomme muista, on meissä itsessämme.

Jos joku luokittelee toista hulluksi, on se hänelle päivän polttava juttu itsessään.
Minä en näe hulluja, ei ole lääkkeitä käytössä. Näen vaan kaimojani, tyhmiä. Olen siis aikalailla tyhmä itse ja tiedän ja hyväksyn sen.

Näin simppeliä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Letti - 25.08.10 - klo:20:19
TIETOISKU:

Tiesitkö, että olet sitä mitä puhut.
.

Tännekö se Letti jo viiLetti ? Ja mie kun kuvittelin, et ois häippässyt muiden naisten kanssa paremmille metsästysmaille.

Kyllä oikaista täytyy saada painavin sanoin, jos väärää tietoa levitetään.

Eihän toi Mailiskaan mikään Säteilevä yksilö ole vaikka Beettasäteilystä jaksaa jauhaa.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: Letti - 25.08.10 - klo:20:19
TIETOISKU:

Tiesitkö, että olet sitä mitä puhut.
Aloitetaan helposta, jonka jo lapset tietää: Se on itse tyhmä, joka toista haukkuu.
Toisella asteella opimme, siitä puhe mistä puute, hihhih.
Kolmannella, että kuolemansynnit, kuten kateus on asioita mitä meissä itsessämme on. Toiset ovat vaan peileja ja ystäviä ja samaa ihmiskuntaa kuin me. Ne jutut mitä sanomme muista, on meissä itsessämme.

Jos joku luokittelee toista hulluksi, on se hänelle päivän polttava juttu itsessään.
Minä en näe hulluja, ei ole lääkkeitä käytössä. Näen vaan kaimojani, tyhmiä. Olen siis aikalailla tyhmä itse ja tiedän ja hyväksyn sen.

Näin simppeliä.


Oletkos sinä Letti minun suojelusenkelini?

Mukava kun joku puolustaa.

Ikävää että tuo vuosien ajan jatkunut negatiivinen energia lopulta sai minutkin avautumaan tuota ikävää energiaa.

Vaan eipä kai se kovin terveellistä ole pitää sitä itsensä sisälläkään.

Miten ihmiskunta saisi kierrätettyä kaiken ikävän energian pois ihmisten kehoista ja kenties pois koko Maapallolta?

Siinäpä kysymys johon olisi mukava saada vastaus.

Rakkautta

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Letti

Lainaus käyttäjältä: postman - 25.08.10 - klo:20:37
Tännekö se Letti jo viiLetti ? Ja mie kun kuvittelin, et ois häippässyt muiden naisten kanssa paremmille metsästysmaille.

Kyllä oikaista täytyy saada painavin sanoin, jos väärää tietoa levitetään.

Eihän toi Mailiskaan mikään Säteilevä yksilö ole vaikka Beettasäteilystä jaksaa jauhaa.

Mitä ihmettä, nyt en näe tyhmiä vaan mukavan ihmisen. Olenko minä, äh en tunnusta.

Mailista en vielä tunnekaan. Jännä nähdä mitä itse näkee arvon herrassa. Toivon että kaikkea hyvää, näin omakin arvo vaan nousee kohinalla.

JukriS

Entropia vaikuttaa sittenkin hiukkasiin kuten neutriinoihin ja fotoneihin.

Eipä siinä alunperinkään mitään epäselvää ollut.

Jotkut  ;) ;) ;) "hullut"  ;) ;) ;) tosin ehti jo julistaa ettei entropia vaikuta esim. fotoneihin ja neutriinoihin.

heidät voisi ohjata  ;) ;) ;) hoitoon ja hyvään lääkitykseen. ;) ;) :D ;D

"A surprise

Going back to take another look at the decay data from the Brookhaven lab, the researchers found a recurring pattern of 33 days. It was a bit of a surprise, given that most solar observations show a pattern of about 28 days – the rotation rate of the surface of the sun.

The explanation? The core of the sun – where nuclear reactions produce neutrinos – apparently spins more slowly than the surface we see. "It may seem counter-intuitive, but it looks as if the core rotates more slowly than the rest of the sun," Sturrock said.

All of the evidence points toward a conclusion that the sun is "communicating" with radioactive isotopes on Earth, said Fischbach.

But there's one rather large question left unanswered. No one knows how neutrinos could interact with radioactive materials to change their rate of decay.

"It doesn't make sense according to conventional ideas," Fischbach said. Jenkins whimsically added, "What we're suggesting is that something that doesn't really interact with anything is changing something that can't be changed."

"It's an effect that no one yet understands," agreed Sturrock. "Theorists are starting to say, 'What's going on?' But that's what the evidence points to. It's a challenge for the physicists and a challenge for the solar people too."

If the mystery particle is not a neutrino, "It would have to be something we don't know about, an unknown particle that is also emitted by the sun and has this effect, and that would be even more remarkable," Sturrock said."

http://news.stanford.edu/news/2010/august/sun-082310.html
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä