Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tervetuloa uudelleen

Aloittaja Outomaa, 21.10.00 - klo:03:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 67 Vieraat katselee tätä aihetta.

Posiella

Outoa, kun täällä sivuilla siirtyilee, niin välillä kirjautuminen häviää. :evil: Tosi hankalaa. Eli, jos kirjautuu sisälle ja sitten lukee jotain ketjua ja yrittää vastata, niin yhtäkkiä onkin eikirjautuneessa tilassa. Kun sivun sulkee ja tulee takaisin, niin kirjautuminen näkyy taas.

Jotenki tympääsöö ny! Aivan sama, onko kaikki höpötykset kadonneet taivaan tuuliin, mutta että jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Perjantai

Minulla oli kirjautumisessa vaikeuksia eilen,mutta täällä taas.
No rekkautumispäivä 13....ei hyvä :?
Tykkäsin siitä kolmen uunon päivästä aiemmin enempi  :wink:

Posi aina kannattaa aloittaa alusta melkein mikä vaan  :flower:

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Posi"Outoa, kun täällä sivuilla siirtyilee, niin välillä kirjautuminen häviää. :evil: Tosi hankalaa. Eli, jos kirjautuu sisälle ja sitten lukee jotain ketjua ja yrittää vastata, niin yhtäkkiä onkin eikirjautuneessa tilassa. Kun sivun sulkee ja tulee takaisin, niin kirjautuminen näkyy taas.

Jotenki tympääsöö ny! Aivan sama, onko kaikki höpötykset kadonneet taivaan tuuliin, mutta että jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä.

Eilen ei päässyt Firefoxilla sisälle, tänään pääsin heti. Samoin jotenkin into lopahti toissaöisen romahduksen takia.

Mille ei tietenkään voi mitään, eikä ole edes Aakun syy. Pois tuo piiska täältä!
Aakku vain pitkän työpäivän jälkeen innostui pystyttämään Outomaata entiseen kauneuteensa ennätysajassa.. ja unohti mennä nukkumaan. Tällaista tapahtuu hänen tyyppisten perfektionistien tapauksissa (on noita omasta takaa ..).

Horoskoopeista tuli mieleen, että usein kun niitä lukee ja selostusta kuvittelee vaikka omalle kohdalleen, niin melkein aina ne pitävät paikkansa vaikka eivät olisikaan minulle  :roll:  Jokaisessa tulkinnassa on jotain jokaiselle.

S

Vähän takellellen on outomaalaisten uusi alku lähtenyt rullaamaan, mutta ollaan varpaillaan ja katsotaan mihin tämä johtaa. Ei oikein vielä uskalla intoutua kirjoittelemaan tänne syvimpiä hengentuotteitaan ja aatoksiaan, kun ei koskaan tiedä mikä konkelo ne taas kadottaa taivaan tuuliin.

Tälläistä varuillaan oloa tämä nettailu ja saittailu sitten nykyään perimmiltään on, mutta pää pystyssä ja rinta rottingilla edetään tulta ja tuultakin päin. Vastamäkeen noustaan edelleen ponnistaen ja tiiraillaan taivaanrantaa siinä uskossa, että matkan pää ei ihan heti häämötä näkyvissä.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Kirjautumisvaikeudet ovat kurjia. Vain OPERA toimii aina, Firefox miten sattuu, IE:llä pääsin. Eilen eri koneelta en päässyt. Taisi olla Ubuntu käytössä, Windows XP:kin kyllä on.

Odotellaan, meillä on vain tämä meidän Aakku-Vaakku, joka näitä osaa. Piiska kyllä väärä kapine motivoimaan.. ajat sitten poistettu käytöstä :D



Miten häntä voisi auttaa.. kun ajattelen, että itse pitäisi alkaa sitä selvittämään.. voi, pitäisi alkaa opiskelemaan foorumisoftaa..  ei olisi Outomaata  :?


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Kirjautumisvaikeudet ovat kurjia. Vain OPERA toimii aina, Firefox miten sattuu, IE:llä pääsin. Eilen eri koneelta en päässyt. Taisi olla Ubuntu käytössä, Windows XP:kin kyllä on.

Tuo on kyllä jo enemmän kuin outoa - suorastaan eriskummallista, että FF temppuilee. Kotoa pääsen sillä [nimeltään Swiftfox] ilman kommervenkkeja ... sensijaan täältä työpaikalta en pääse, joten vika lienee välillä olevassa winkkupalvelimessa. Kummassakin koneessa on sama Linux ja sama versio ...

LainaaOdotellaan, meillä on vain tämä meidän Aakku-Vaakku, joka näitä osaa. Piiska kyllä väärä kapine motivoimaan.. ajat sitten poistettu käytöstä :D

Tälle nimenomaiselle selainongelmalle en pysty tekemään mitään - luulen, että syy on phpBB:n uudemmassa versiossa, joka ei jostain syystä tykkää Windows/Firefox-yhdistelmästä !? Palvelimella se vika ei ole, koska siellä pyörii Red Hat Linux ... Linux-palvelimet toimivat hyvin olipa tulijan koneessa mikä käyttis hyvänsä. Win-palvelimissa tuppaa olemaan eriasteisia vaikeuksia muilla kuin Win-käyttäjillä. Yhteyskatkoksiin ja laiterikkoihin ei tietysti käyttis vaikuta mitään. Jos MySql-tietokanta tärvääntyy, se tärvääntyy, oli palvelimen käyttis mikä hyvänsä. Tai jos virtalähde pamahtaa ja aiheuttaa ketjureaktion ja rikkoo kalustoa ...

LainaaMiten häntä voisi auttaa.. kun ajattelen, että itse pitäisi alkaa sitä selvittämään.. voi, pitäisi alkaa opiskelemaan foorumisoftaa..  ei olisi Outomaata  :?

Heh - minusta on mukava opetella uusia juttuja :D En minä osaa olla niin, että makaisin vain sohvalla ja tuijottaisin passiivisena telkkaria, joka siis analogisena näkyy kaapeliverkossa ainakin ensi helmikuun loppuun. Ei - pitää olla jotain järkevää ... niin ja vapaaehtoista ... puuhastelua. Nyt syksyllä kun sataa ja tuulee ja etenkin talvella joutaa tekemään tällaista kun olen enemmän sellainen kesäihminen  :flower: Kuten edesmenneellä Outsikalla todettiin [taisi olla Bongaaja], että "Kylmä ja pimeä on perseestä" - syksy ainakin on minusta kaikkein kurjin vuodenaika ... talvi menettelee jotenkuten jos on sellaista pikkupakkasta.

Horroksissa olen, en kuitenkaan koomassa, kevääseen asti :lol:

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Heh - minusta on mukava opetella uusia juttuja :D En minä osaa olla niin, että makaisin vain sohvalla ja tuijottaisin passiivisena telkkaria.

En minäkään telkkaria katsele. Aniharvoin, uutisia ja jos joskus hyvän leffan tai jotain keskustelua. Saippuaoopperoita en koskaan.

Outomaalla ei sitten ole paha hätä, kun ainakin yksi meistä on valmis tätä ylläpitämään. Aploodit.. ja mitä vielä.. joo!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"En minäkään telkkaria katsele. Aniharvoin, uutisia ja jos joskus hyvän leffan tai jotain keskustelua. Saippuaoopperoita en koskaan.

Olemme kai sitten ns. kriittisiä katsojia :) Itse synään lähinnä erilaiset ajankohtaisohjelmat ja nk. hyvät elokuvat ... niitä vain tulee valitettavan harvoin - viikonloppuna meinasin, mikäli on rauhallista ja saa keskittyä, katsella joskus nauhoittamani Akira Kurosawan Dersu Uzalan ... Suosikkejani ovat saman ohjaajan Seitsemän samuraita ja Stanley Kubrickin 2001 Avaruusseikkailu ...

LainaaOutomaalla ei sitten ole paha hätä, kun ainakin yksi meistä on valmis tätä ylläpitämään. Aploodit.. ja mitä vielä.. joo!

Aivan mukavaahan tämä on, vaikka mokailinkin aika pahoin tämän uuden alun kanssa. Jos tämän mieltäisi työksi, niin sitten ei olisi lainkaan kivaa :D ... en kuitenkaan ole työtävieroksuva kuin vain hieman. Sillai terveesti :roll:

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

No jopas, vähän levottomia juttuja täällä näköjään.  

Katsoin sitten tämän päivän horoskoopin sinulle jos ei kerran foorumille voi katsoa. Kas tässä, kylläkin ulkomaankieleksi. Kantsii varmaan pistää se rangaistusväline vaan ihan suosista kaappiin.

Tai mistäs minä tiedän.

Indigo


Stiff opposition   **
This influence signifies open enemies and conflicts, among other things. Anything you try to do now is likely to encounter stiff opposition from anyone who has any reason to oppose you. You will have to fight for what you want, unless you are very clever at wheeling and dealing behind the scenes. (Ihmeeellinen näkökulma :lol: )

Even partnerships that usually run quite smoothly can be a problem. (Outi?) You may have to contend with a partner or spouse who is trying to dominate you, or you may be the one who wants to dominate. This results in the most intense ego struggle.(Agreed, agreed  :P)  
It is possible to transmute the energy of this influence into an extremely energetic cooperative effort, but only if both of you are certain that your best interests are being served. (Indigo, Your an angel!  :mrgreen: )
Neither of you will want to play second fiddle to the other. (Who would?)


What a mess! That's why  I miss You!  :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

Slörde

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

No jopas, vähän levottomia juttuja täällä näköjään.  

Katsoin sitten tämän päivän horoskoopin sinulle jos ei kerran foorumille voi katsoa. Kas tässä, kylläkin ulkomaankieleksi. Kantsii varmaan pistää se rangaistusväline vaan ihan suosista kaappiin.

Tai mistäs minä tiedän.

Indigo


Stiff opposition   **
This influence signifies open enemies and conflicts, among other things. Anything you try to do now is likely to encounter stiff opposition from anyone who has any reason to oppose you. You will have to fight for what you want, unless you are very clever at wheeling and dealing behind the scenes. (Ihmeeellinen näkökulma :lol: )

Even partnerships that usually run quite smoothly can be a problem. (Outi?) You may have to contend with a partner or spouse who is trying to dominate you, or you may be the one who wants to dominate. This results in the most intense ego struggle.(Agreed, agreed  :P)  
It is possible to transmute the energy of this influence into an extremely energetic cooperative effort, but only if both of you are certain that your best interests are being served. (Indigo, Your an angel!  :mrgreen: )
Neither of you will want to play second fiddle to the other. (Who would?)


What a mess! That's why  I miss You!  :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

Aaron on alkanut oraakkeliksi  :P  Tervetuloa outojen jengiin takaisin!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä