Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Aina sattuu ja tapahtuu

Aloittaja Aakku, 12.09.07 - klo:09:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Silmittömän vetoava ja pisteliäs katse miellyttää Tietäjänkin silmää. Se on katseenkestävää laatua, jota sopii ihailla ulkopuolisenkin.

Mitä muuten tuolle suukottelevalle hukalle on tapahtunut, kun on noin kutistunut sitten viime näkemän. Se entinen pärstäkekerroin oli paljon mahtipontisempi. Vaikka kyllä täällä mittaa kasvaa muutenkin, kirjoitustensa myötä. Ei kuva miestä pahenna jos ei mies kuvaa.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

PusiSusi

Missäs kunnon Starseed piilottelee?

Hän olisi jollain historian pölyttämällä foorumilla nautiskellut saappaallisen olutta.

Ikuinen arvoitus on ollut minulle, olisiko se ollut jo nautittua?

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "PusiSusi"
Missäs kunnon Starseed piilottelee?

Hän olisi jollain historian pölyttämällä foorumilla nautiskellut saappaallisen olutta.

Ikuinen arvoitus on ollut minulle, olisiko se ollut jo nautittua?

Häntäpä on nähty -K.:n, Assun ja Tuppencen seurassa tuolla maailmassa niin avarassa. Tällä hetkellä lienevät Hunningolla.

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Häntäpä on nähty -K.:n, Assun ja Tuppencen seurassa tuolla maailmassa niin avarassa. Tällä hetkellä lienevät Hunningolla.


Tämä minun pitää oikaista, Sisareni Starseed ei ole Koskaan hunnigolla, siihen hän on aivan liian Valaistunut.
Korkeintaan joskus hän voi ehkä olla hiukan riehakkaammalla tuulella ja ottaa askeleita korkealentoisesti..

Indigo

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"minun pitää oikaista

Mitä minä siitä ymmärrän?


Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Häntäpä on nähty -K.:n, Assun ja Tuppencen seurassa tuolla maailmassa niin avarassa. Tällä hetkellä lienevät Hunningolla.


Tämä minun pitää oikaista, Sisareni Starseed ei ole Koskaan hunnigolla, siihen hän on aivan liian Valaistunut.
Korkeintaan joskus hän voi ehkä olla hiukan riehakkaammalla tuulella ja ottaa askeleita korkealentoisesti..

Indigo

Että Starseed ei ole ollut Hunningolla? Hon Idigollako? :shock:  Tiedustelulähteemme vakuuttavat, että antamani niukkasanainen tiedote on asiallinen, tosi, kutinsa pitävä ja aina tarkistettavissa.
(Soittaa -K.:lle...) Asia varmistettu. Kolmen kopla menossa kohti Pohjanmaata, kohta on koossa nelikko ja sitten pikapuoliin Viisikko. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Aaron

Pyydän saada huomauttaa kesken tämän vilkkaan keskustelun, että allekirjoittanut ei ole punaamaani tekstiä kirjoittanut. Syitä on monia, mutta tuotakoon tässä yhteydessä esiin muutama asiaan liittyvä seikka:

1. En koskaan, en sinä "Kuuna kullan valkeana", kirjottaisi "On, vai?" siten, että n-kirjain olisi versaali. Vain hyvä ystäväni Rape voisi käyttää noin voimallista ilmaisua.
2. Moderaattoreiden ammatillisiin jargoneihin en osallistu. (Muutoin olen vapaa agentti ja toimialanani koko Tellus.)
3. Itse keskustelun sisältö on allekirjoittaneelle täysin selvää pässinlihaa, jotta sen tiimoilta en tunne minkäänlaista tarvetta spekulointiin siitä, että kuka saa ja kuka ei, tai olisiko silti mahdollista, jos... tai jotakin muuta agendaa ajamaan.

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

:)


LainaaTämäkin kommentti on siirrettävissä huit'helvattuun, jos Suomen laki, yleinen mielipide, jonkun satunnainen päähänpisto tai mikä muu tahansa syy niin edellyttää.

Vähäjärkinen ajattelematon

... hyvä on, saat anteeksi.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo":)


LainaaTämäkin kommentti on siirrettävissä huit'helvattuun, jos Suomen laki, yleinen mielipide, jonkun satunnainen päähänpisto tai mikä muu tahansa syy niin edellyttää.

Vähäjärkinen ajattelematon


... hyvä on, saat anteeksi.


Kiitos, luontainen vaatimattomuuteni korostuu kaikessa tekemisessäni. Anteeksikin saan niukasti, suorastaan hävyttömän vähän. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä