Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oletko utelias?

Aloittaja PusiSusi, 20.09.07 - klo:17:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Tulin viime keväänä juuri pyöräilemästä ja unohdin kammata hiuksetkin...  
   

Niiiin, voisinko olla kampasi?
(Näin meidän kesken, Indigo, Aakku varmaankin vamppasi itselleen sen fillarin. :lol: )

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Niiiin, voisinko olla kampasi?
(Näin meidän kesken, Indigo, Aakku varmaankin vamppasi itselleen sen fillarin. :lol: )

Ystävällisesti,

Aaron


hmm.  ...miehet on näköjään eriskummallisia kapistuksia, huomaan. Kampani. No miksikäs ei. Itsekin haron useimmiten vain sormilla. Mutta lupaatkos sitten olla aina paikalla kun on tarvetta?
Ai fillarin? Ihan niin hassu Aakkukaan ei ole, vaikka harjoitteleekin noita merkillisiä ulvomisperformansseja kuutamolla. (Olenkin alkanut epäillä, että ei hän olekaan missään Käpyinstituutissa töissä vaan onkin ehkä  freelance-taiteilija. Näin meidän kesken.)

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
(Olenkin alkanut epäillä, että ei hän olekaan missään Käpyinstituutissa töissä vaan onkin ehkä  freelance-taiteilija. Näin meidän kesken.)

(Jatketaan vain näin meidän kesken "på tu man hand". Samaa olen minäkin kuullut, tai oikeammin antanut kertoa itselleni. Free Lancelot hän on, Ritari Peloton ja on aikonut fillarisi konfiskoida ratsukseen. Sitä en tiedä, mikä Sinun roolisi tässä draamassa on, mutta minä tulen mieluusti sormiksesi, harmituksestasi harottavia hiuksiasi haromaan. :oops: )

()äpyinstituutissa hän, ulvoo sutena susien joukossa. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
(Jatketaan vain näin meidän kesken "på tu man hand". Samaa olen minäkin kuullut, tai oikeammin antanut kertoa itselleni. Free Lancelot hän on, Ritari Peloton ja on aikonut fillarisi konfiskoida ratsukseen.) Sitä en tiedä, mikä Sinun roolisi tässä draamassa on, mutta minä tulen mieluusti sormiksesi, harmituksestasi harottavia hiuksiasi haromaan. :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

(Soon sellainen Aino-pyörä, ei Ritarit mitään sellaisilla tee. Siin on iso satula ja paksut renkaat, niin, että ei sillä edes lujaa pääse. Ylämäessä tulee hiki vaikka siinä on kolme vaihdetta: Hiljaa, Hiljempaa ja ihan Hiljaa.
Ei Aakku sitä oikeesti huolis, se vaan dramatisoi.

Mistäs tiesit, että työkaverini aina nauraa minulle työn tietyssä vaiheessa, haron kuulemma kiharoitani pystyyn ja sivuille kuin einsteinillä? Se on tietty pelkkää panettelua.)
Ai tulet vai, tämä on sitten julkisesti sovittu.

Jokohan nyt on puhuttu riittävän kahdenkeskisesti, niin että tässä ketjussa saisi uteliaisuuden tyydytettyä...


Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
(Jatketaan vain näin meidän kesken "på tu man hand". Samaa olen minäkin kuullut, tai oikeammin antanut kertoa itselleni. Free Lancelot hän on, Ritari Peloton ja on aikonut fillarisi konfiskoida ratsukseen.) Sitä en tiedä, mikä Sinun roolisi tässä draamassa on, mutta minä tulen mieluusti sormiksesi, harmituksestasi harottavia hiuksiasi haromaan. :oops:

(Soon sellainen Aino-pyörä, ei Ritarit mitään sellaisilla tee. Siin on iso satula ja paksut renkaat, niin, että ei sillä edes lujaa pääse. Ylämäessä tulee hiki vaikka siinä on kolme vaihdetta: Hiljaa, Hiljempaa ja ihan Hiljaa.
Ei Aakku sitä oikeesti huolis, se vaan dramatisoi.

Mistäs tiesit, että työkaverini aina nauraa minulle työn tietyssä vaiheessa, haron kuulemma kiharoitani pystyyn ja sivuille kuin einsteinillä? Se on tietty pelkkää panettelua.)
Ai tulet vai, tämä on sitten julkisesti sovittu.

Jokohan nyt on puhuttu riittävän kahdenkeskisesti, niin että tässä ketjussa saisi uteliaisuuden tyydytettyä...

Pyörä nimeltään Aino! Luulekos Sinä, että Aakku olisi niin kaino, ettei ainokaistasi kopukakseen huolisi? Mitä viel', tulta päin syöksyisi, peitsi tanassa suuntana tuulimylly. (Se, se...se... :!: Moulin Rouge :lol: ) ja maineesi olisi mennyttä. Fillarisi kököttäisi liki ilotalon portilla, suuren draaman esikartanolla.
Ihmekös tuo nyt on, kun Einstein oli "yksikivinen" på finska, yksimunainen ja Sinulla niitä oli ainakin alunalkaen satoja.
Olet turhan vaatimaton, Sinun ei pitäisi. :o
En ole tullut vielä, harotaan nyt hiuksiasi ensin, jookoste? :oops:

Ystävällisesti,

Aaron


Indigo

Hm, teen oletuksen nyt, että outomaalaiset eivät enää välitä olla uteliaita enempää.

Sitäpaitsi löysin harjani.

Näkemiin Aaron.

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Hm, teen oletuksen nyt, että outomaalaiset eivät enää välitä olla uteliaita enempää.

Sitäpaitsi löysin harjani.

Näkemiin Aaron.

Indigo


Hiuksissas tahdoin olla sormillani mun,
että oisin harjanasi ollut aina Sun.
Mutta Sinä muuta etsit, harjaa kauppiaan.
Nyt mä täällä päätäs vailla, aina olla saan. :cry:

Surullinen,

Aaron

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Elkäähän taas viitsikö vitsailla, hyvät herrat, kuva ei ole vissiin ollenkaan minun näköisenikään, siihen on kai osunut vain valo silleen sopivasti ja se on niin pikkuriikkisen kokoinenkin, että peittää isommat virheet. Tulin viime keväänä juuri pyöräilemästä ja unohdin kammata hiuksetkin...     :|  

Indigo

Emme vitsaile. Kuva, vaikkakin kertomasi mukainen, on kiinnostava ... tuonnempana mainitsit, että pyöräsi nimi on Aino :) ja tämä on erikoista. En ole vielä omaa polkupyörääni nimennyt, mutta nyt tuli mieleen, että kai sille sitten on annettava nimi. Mikä siis nimeksi - Oskari, Ferdinand vai mitä ... Ferdinad olisi hyvä nimi fillarille. Se tai hän on sellainen peruskinneri, jossa on muistaakseni 5 vaihdetta. En viitsi lähteä tarkistamaan asiaa kun on lauantaiaamu ja kello on tällä aikavyöhykkeellä jotain 2kytä vaille seitsemän ... heräsin kun nukahdin sohvalle - olin katsovinani jotain elokuvaa töllöstä, mutta se ilmeisesti ei ollut tarpeeksi kiinnostava.

Hiusten kampaaminen ei ole lainkaan välttämätöntä - riittää kun niita haroo sormilla, useimmiten näin. Vähän pörröiset hiukset ovat luonnollisempia kuin oikein sliipatut. Tämä on minun vaatimaton mielipiteeni.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Hiusten kampaaminen ei ole lainkaan välttämätöntä...


Siis Variksella, sillähän ei hiuksia ole, korjaa vain sulkasatoa. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"Siis Variksella, sillähän ei hiuksia ole, korjaa vain sulkasatoa. :lol:

Varsinaiseen sulkasatoon ei oikeastaan ole varaa - aika vähissä ovat sulat. Kuva kertoo :P




Joo - taidan olla tosissaan aika outo ...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä