Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Ainakin sanoi kyllästyneensä Keijo Muisto Kullervoon.
päivä kerrallaan

Amanda55

Kaikki on suhteellista.  Joihinkin foorumeihin verrattuna täällä ollaan aktiivisia.

Joku kirjoitti muinoin Aki Kaurismäestä.  En ymmärrä sen filmejä.  Meillä näytettiin aikanaan Pieni Tulitikkutyttö.  Vöhön aikaa sitä miehen kanssa katseltiin, sitten vaihdettiin kanavaa.  Kyllä sen inhoarki oli niin masentavaa katseltavaa.  Kaipa sitä iloisempaakin löytyy, mm. kasarin Fakta Homma, joita meillä on videolla metrikaupalla.  Heikki ja Kaisa on myös hauska.  Valitettavasti ollaan nähty kaikki episodit.  Mökillä niitä katseltiin rentouttavan pyörälenkin ja saunan jälkeen.  Mikäs sen mukavampaa kuin hautautua vällyjen alle ja katsella ohjelmaa.

karpalo

Just näin, pitääkö kaikki olla aina niin surkeata, että se uppoisi ihmisten mieliin ?

Kaurismäki on ottanut elämäntehtäväkseen löytää maailmasta pelkkää surkeutta.

Onhan täällä paljon muutakin nautittavaa ihmiselle, eikä hänen tarvitse olla edes ökyrikas.

Vaimon kanssa tykätään liikkua paljon luonnossa, matkustella ulkomailla, etelässä, Madeira on ykkösjuttumme, koska vaimo harrastaa kukkasia.

Itse seuraan paljon urheilua, ihan paikan päälläkin.

Miksi ei Aki Kaurismäki ole tehnyt elokuvaa sellaisista ihmisistä ja olosuhteista, jotka näyttäisivät Suomen olot hieman eri näkökulmasta, kuin surkeudesta ?

Amanda


Missä lie Rrape, varmaan kesän ainakin siellä mehiläistensa parissa ja mustikkapensaitten..

Lähetin hänelle keväällä moden s-postin, kun ajattelin että hän RL kaverina haluaisi tietää AveLazion poismenosta, tuli takaisin, osoite ei enää toiminut.
Sama juttu sen toisen kaverinsa kanssa, THL:n osoite ei toimi enää.

Amanda



Minä se olin, kiinnostuin Aki Kaurismäestä nähtyäni telkkarissa sen palkitun Le Havre elokuvan. Se oli hyvä.

Sittemmin olen netissä katsellut hänen tunnetuimpia leffojaan, kummasti ne löytyy helpolla. Masentavaa, Ankeaa, mutta jollain tapaa löydän sen sarkasmin sieltä rivien välistä.. ei naurata, silti jollain tapaa on aina ns. happy end.
Ymmärrän hänen kannattajapiiriänsä, se kyllä taitaa olla aika pieni, ja enemmän ulkomailla, katselin pari haastattelua ja niissä häntä kohdellaan suorastaan nerona.

Tunnelma on jostain menneisyydestä eikä aina looginenkaan...
Tarvitaan todella vahvaa henkistä kanttia, ettei masennu itsekin niitä katsellessa-- mulla kai sitten on sellainen ;)



karpalo


Amanda

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 07.10.17 - klo:17:25
Onkohan Rrape kuollut ?

Toivottavasti ei!

Taannoin hän käytti oikeaa nimeään sähköpostissaan ja kun on niin harvinainen, niin on jäänyt mieleen kummittelemaan. Facebookissa laitoin hakuun ja siellähän on tosiaan 3 samannimistä ja yksi niistä voisi olla hän myös ent. työpaikkansa takia, viimeksi postannut 13.9.2017 ja ihan hänen tyyliinsä kisssankorkuisilla krijaimilla:

Mites tästä ryhmästä voi sanoutua irti.
Tämä ei ole minua varten.


Mutta voi olla tietenkin joku kaima. En kehtaa ottaa yhteyttä privalla..


Amanda55

Kuulostaa niin tutulta tuo "Mitenkä tästä ryhmästä voi päästä irti, tämä ei ole minua varten"!  Eikös se ole simppeliä, kirjautuu ulos, eikä tule takaisin?

Amanda



SNIPER, sinua on kaivattu useamman jäsenen taholta tänne keskustelemaan ! :)

Frux

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 07.10.17 - klo:17:25
Onkohan Rrape kuollut ?

Ei ainakaan vielä viime kuussa.
Terveisiä vaan!
Voishan sitä aika moni tännekin palata, jos Rape alkaisi taas vittuilla kaikille tasapuolisesti.

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä