Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mistä olet ylpeä?

Aloittaja Niiskuneiti, 09.06.16 - klo:23:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 09.06.16 - klo:21:04

Kerro vähän itsestäsi, ei tarvitse aivan kaikkea, mutta jotakin, mistä itse olet ylpeä.

Laitetaan tämä ihan omaksi vitjakseen, niin voi jokainen halutessaan avautua  ;D

Minä en oikein tiedä, mistä voisin olla ylpeä. Ehkä vähän siitä, että olen onnistunut yhdessä puolison kanssa kasvattamaan tasapainoisen, täyspäisen, empaattisen ja fiksun jälkikasvun. Tuostakin olen oikeasti enemmän onnellinen kuin ylpeä  :)


karpalo

#1
Olen onnellinen myös, että minäkin olen onnistunut yhdessä puolison kanssa kasvattamaan tasapainoisen, täyspäisen, sympaattisen ja fiksun jälkikasvun.

Pieni ylpeydenaiheeni on kasvattamani, kulmakunnan komein, Zilga-viiniköynnös:





Amanda


Samat onnellisuuden aiheet täälläkin. Yli odotusten onnistunut tasapainoinen ja suvaitsevainen jälkikasvu, paljon nähneenä ovat empaattisia ja avoimia kaikelle uudelle.

Viiniköynnöksiä on, mutta niitä vähän laiminlyödään ja paljon ehtii mennä pilalle, kun mehiläiset ja hyönteiset syövät ennen meitä!
Suurkehut Karpalon rypäleille, näyttävät herkullisilta, mutta laji näyttää olevan vähän erilainen siellä pohjoisessa. Ovatko makeita?

Metsämansikat ovat makeampia kuin peltomansikat, tiesittekö? Ainakin niin muistelen ;)

Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 10.06.16 - klo:09:26

Pieni ylpeydenaiheeni on kasvattamani, kulmakunnan komein, Zilga-viiniköynnös:


Upea on! Popsitko rypäleinä vai teetkö noista viiniä?

karpalo

#4
Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 10.06.16 - klo:15:00
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 10.06.16 - klo:09:26

Pieni ylpeydenaiheeni on kasvattamani, kulmakunnan komein, Zilga-viiniköynnös:


Upea on! Popsitko rypäleinä vai teetkö noista viiniä?

Kiitoksia, popsitaan pois ja tehdään mehua.
Onhan mulla sitten pieniä kokeiluja erilaisia tomaatteja, mansikoita herneitä etc, pieniä määriä, kiva nähdä, kun saa jotakin.

Jäsen tiistain seuduilla on tietysti lämmintä. Tämä minun Zilga köynnökseni nyt kasvaa täällä Lounais-Suomessa.

Zilga, Tämä Latviassa jalostettu lajike on erittäin talvenkestävä.http://viininkasvattajat.fi/viinikoynnos/lajikkeet


Niiskuneiti

Täällä meikäläisen seuduilla on hieman lämpimämpää kuin Lounais-Suomessa, vaikkakaan ei yhtä lämmintä kuin Tiistain kulmilla.

En ole kuitenkaan yrittänyt mitään kasvia kasvattaa, koska peukaloni on valitettavasti huomattavasti enemmän keskellä kämmentä kuin vihersellainen. Eikä näissä kaupunkioloissa juuri mitään voisi kasvattaakaan, vaikka olisi kykyjäkin.

Parveke on ja siellä toki mahtuisi jotain yrttipurkkeja tms. vaalimaan mutten ehkä kaupunkisaasteiden takia tekisi sitäkään, vaikken tumpelo olisikaan.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.06.16 - klo:14:40

Samat onnellisuuden aiheet täälläkin. Yli odotusten onnistunut tasapainoinen ja suvaitsevainen jälkikasvu, paljon nähneenä ovat empaattisia ja avoimia kaikelle uudelle. ...
juu. mulla taas eivät mitään enkeleitä koskaan ole olleet, mutta koulunsa ovat käyneet ja ammattit, työpaikat hankkineet.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 10.06.16 - klo:18:05
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.06.16 - klo:14:40

Samat onnellisuuden aiheet täälläkin. Yli odotusten onnistunut tasapainoinen ja suvaitsevainen jälkikasvu, paljon nähneenä ovat empaattisia ja avoimia kaikelle uudelle. ...
juu. mulla taas eivät mitään enkeleitä koskaan ole olleet, mutta koulunsa ovat käyneet ja ammattit, työpaikat hankkineet.

En usko, että kenenkään lapset ovat olleet enkeleitä vanhempiaan kohtaan.

Amanda


Lapset olen antanut kasvaa kuin itsekin kasvoin, lähes ilman kontrollia! Läksyjäkään en juuri tarkistellut, vaikka patistinkin niitä tekemään.

Jos on useampia noita enkeleitä, niin huolia on silti ollut saman verran enemmän.. vaikka pitemmän päälle turhaan. Ovat saaneet etsiä omat tiensä ja välit ovat mitä mainioimmat.

Kun katselen nyt miniöiden kanaemomeininkiä, niin toivottavasti seuraava sukupolvvi selviää siitä vahingotta, "helikopteriäitejä".. ;)  :-\

Amanda


Täällähän on ihan kunnon porukkaa ed. viesteistä päätellen :D

Ihmettelen vähän, miten Niiskuneiti eksyi tänne, mutta onhan netti muutenkin niin ihmeellinen paikka..

Koskahan muuten sekin poksahtaa sisäänpäin, kun kuinka paljon voi valtavia määriä digitaalista tietoa säilyttää, ettei "tila" lopu? Tai laitteet lopettavat yhteistyön.. riskialtista kaikki tyynni..  tyhmiä kysymyksiä tänään taas  ::)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä