Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outomaan Universtas: Preppauskurssi outouden ensiaskelissa

Aloittaja Aaron, 26.09.07 - klo:17:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "ville"Mä voin hyvin myydä oman puheaikani eniten tarjoavalle. Ihan mieluusti istun koko seminaarin takarivissä ja syön popcornia.

Kova homma se on sullakin syödä sitä popparia kaikkien puheenvuorojen ajan :wink:
Mutta voin minäkin oman vuoroni jollekin antaa...jos joku olisi siitä enempi innostunut :?

dianora

Lainaus käyttäjältä: "ville"Mä voin hyvin myydä oman puheaikani eniten tarjoavalle. Ihan mieluusti istun koko seminaarin takarivissä ja syön popcornia.

Taidan liittyä sun seuraasi popsimaan corneja - tiedä häntä olisiko mulla mitään annettavaa seminaarissa, mutta mielellään kuuntelen outoja juttuja, Olen varma, että ne saavat aikakaan naurun pyrskähdyksiä ja ne ovat ylen terveellisiä, sanovat :lol: Nykyään on in pitää huolta terveydestään ja kunnostaan - Aakkukin menee kuntosalille  8)

Muuten sanoivat telkkarissa, että varusmiesten keskipaino on tällä hetkellä jotain 79 kg, kun se vuosituhannen vaihteessa oli 70 kg. Mistähän sekin kertoo  :roll:  Taitaa olla niin, että useammassa kodissa sanotaan, että jonkun muun äiti tekee meidän perheen ruuat.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Vailla osanottajia, kurssia on kai turha pitää :)

Minä olisin ollut valmis ko. kurssille, mutta mutta .... kurssinvetäjä on kadonnut. Onneksi ei tarvinnut maksaa mitään ennakkomaksuja, olisi nekin rahat menneet sinne kuuluisaan kaivoon tai jonnekin  :P
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Minä olisin ollut valmis ko. kurssille, mutta mutta .... kurssinvetäjä on kadonnut. Onneksi ei tarvinnut maksaa mitään ennakkomaksuja, olisi nekin rahat menneet sinne kuuluisaan kaivoon tai jonnekin  :P

Niin kai olisi käynyt jos ennakkomaksu olisi pitänyt maksaa - outoseminaariin emme kai ole vaativa mitään osanottomaksua ... ainoat kulut ovat matka- ja ruokailukulut. Kaikki saatava oppi ja ideat ovat ilmaisia siellä seminaarissa. Seminaarin oleellinen osa on hulvaton outoillanvietto !

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Seminaarin oleellinen osa on  hulvaton outoillanvietto !

Tästä minäkään en kieltäytyisi :wink:


dianora

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Seminaarin oleellinen osa on  hulvaton outoillanvietto !

Tästä minäkään en kieltäytyisi :wink:


Aina valmiina juhlimaan  :P  mutta ei kiinnosta oppi ja tieto ja taito - mihin se tämä Outomaakin on menossa  :roll:  Voi tapojen turmelusta, sanon...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

En minäkään mitään niin hulvattomasti juhli ja vietä ainakaan tänä viikonloppuna  :wink:

Posiella

Lainaus käyttäjältä: AaronTervetuloa kaikki halukkaat outouden ensiaskelia ottavat untuvikot Outomaan Universtaan kolmannelletoista Outouden Preppauskurssille, joka alkaa lokakuussa. Lokaa on siis tiedossa, ylenpalttisesti. 8)
_______________________________________________
Tässä taas nähtiin, miten porukka puhuu, mutta ei kuuntele!
Aaron sanoi ihan selvästi, että kurssi on tarkoitettu vain kaikille uusille oudoille, mutta heti oli kaikki vanhat kalkkikset tuputtamassa itteensä pitopöytien ääreen. :x

Vai onko kaikki muuttuneet neitsyiksi yhdessä yössä, kun foorumi kaatui?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"Seuraavia äänettömiä yhtiöoutoja käsketään käskemättä ilmoittautumaan Pyöreässä huoneessa Outomaan Universtaan preppauskurssille:

Indigo, Slörde, Assuan, Eeron, Tapsh, pensador, Yhcvjbxl, Flamez, irmscher, Nemo ja Zaynap.

Ystävällisesti,

Aaron bon HiffelHöffel

Outomaan Universtaan rehtori

Posi, näin oli kutsu. Jospa olen muuttunut neitsyeksi?

Indigo

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä