Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kielipeliä

Aloittaja Aakku, 04.10.07 - klo:19:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Toisaalla Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Seminaarin oleellinen osa on  hulvaton outoillanvietto !

Tästä minäkään en kieltäytyisi :wink:

Suomenkieli on outoa -> millainen sitten olisi hulvallinen illanvietto ? Niin ja mikä/mitä ylipäätään on hulva ?

Toinen, mitä olen miettinyt on "tehdä jotain häikäilemättömästi" ... miten jotain tehdään häikäillen ja mitä noin ylipäätään on häikäily ?

Perjantai


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Niin ja mikä/mitä ylipäätään on hulva ?



Tiedät ihan hyvin! Kirjoitit vain häikäilemättömästi sanaan virheen!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: ""hullu se on aina!"Tiedät ihan hyvin! Kirjoitit vain häikäilemättömästi sanaan virheen!

:D En kirjoittanut väärin ... sen "väärinkirjoitetun" kyllä tiedän kun isot pojat ovat kertoneet. Eikä tässä ole kyse siitä, että olisin häikäillyt :P

Perjantai

Tähän kielipeliin voisi lisätä kummallisia murre ja slangisanoja...
Esim. karvaopel (=hevonen) siteeraus muusikko Remu Aaltonen :roll:  Enpä ollut aiemmin kuullut moista


ville

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Esim. karvaopel (=hevonen) siteeraus muusikko Remu Aaltonen :roll:  Enpä ollut aiemmin kuullut moista

räkäjarrut on kuulemma viikset.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "ville"räkäjarrut on kuulemma viikset.

Heh - joo, kuulemma ... onko parta sitten "ruokalista" ?

Tätä ihmettelen ettei välkky outoväki ole kyennyt valaisemaan sitä häikäilemättömyyden/häikäilyn ongelmaa vieläkään :)

THL tiedottaa

Jaa ei muka!?

Kyllähän tuota häikäilemättömyyttä jo tuolla analysoitiin. Sää varmaan olit niin vaan sitten sen väärinkirjoitetun* sanan lumoissa, ettet huomannu mitään.


*) Siis sen alkuperäisen, josta kirjoitit häikäilemättömästi, eli tahallas ihan väärän muodon.

:lol:
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"Jaa ei muka!?

Kyllähän tuota häikäilemättömyyttä jo tuolla analysoitiin. Sää varmaan olit niin vaan sitten sen väärinkirjoitetun* sanan lumoissa, ettet huomannu mitään.

Itse häikäily ei minulle kuitenkaan vielä selvinnyt.

Lainaa*) Siis sen alkuperäisen, josta kirjoitit häikäilemättömästi, eli tahallas ihan väärän muodon.

:lol:

Aivan häikäillen [mitä se on ?] kirjoitin oikein ... hyi sinua :P

THL tiedottaa

Miten niin hyi?

Minä kuvittelin sanaa tulva, mitähän itse kuvittelit mielessäsi?

:lol:
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä