Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Esmerkixin ketju

Aloittaja Esmerkix, 18.04.15 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

#70
Esmerkix sanoo että Putin osaa lentää kurkien kanssa.
Sitten Esmerkix julkistaa kuvan jossa Putin lentää kotkan selässä.
Kurjet ei lennä kotkien kanssa.

Kyllä minä silti uskon Esmerkixiä.

Se kuva jossa Putin lentää kotkan selässä on täynnä symboliikkaa: kotka, nimenomaan valkopääkotka, on Yhdysvaltain kansallislintu, jonka Putin on kesyttänyt.
Kyllä Esmerkix osaa.
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

.
Olen vakuuttunut siitä, että Outomaassa huumori on jälleen kukassaan.

Edellä on monta todistusta tästä.

Kiitos!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 02.05.15 - klo:19:16
Esmerkix sanoo että Putin osaa lentää kurkien kanssa.
Sitten Esmerkix julkistaa kuvan jossa Putin lentää kotkan selässä.
Kurjet ei lennä kotkien kanssa.

Kyllä minä silti uskon Esmerkixiä.

Se kuva jossa Putin lentää kotkan selässä on täynnä symboliikkaa: kotka, nimenomaan valkopääkotka, on Yhdysvaltain kansallislintu, jonka Putin on kesyttänyt.
Kyllä Esmerkix osaa.

Se oli Karpalo, joka tuon kuvan esitteli. Hän luulee, että venäläiset ovat vielä lapsen asteella ja uskovat satuihin.
Muistelen että USA:n entisestä presidentistä julkaistiin kuva, jossa hän nuoli... No, olkoon!

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.05.15 - klo:20:14
.
Kuka se siinä


Loistavaa, Rape! Niinistö näyttääkin niin vanhalta, että varmaan elänyt jo ennen liskojen sukupuuttoa. Taitaa olla vähän lisko itsekin.

Amanda



Anteeksi kun vähän naurattaa, kun voi olla hyvä presidenttikin, mistä minä tiedän. En ole koskaan nähnyt live edes videoissa ennen viime itsenäisyyspäivää.
Nyt kun Esmerkix sen kirjoitti hänessä oli jotain jäykkää alta kulmin katselevaa.. kutsujen isännältä odottaisi lämpimämpää vieraiden kättelyä, aidosti yllätyin.. kaunis vaimo!


Mutta itsekin äänestin häntä, joten suu supummalle.. ;)


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.05.15 - klo:20:41


Anteeksi kun vähän naurattaa, kun voi olla hyvä presidenttikin, mistä minä tiedän. En ole koskaan nähnyt live edes videoissa ennen viime itsenäisyyspäivää.
Nyt kun Esmerkix sen kirjoitti hänessä oli jotain jäykkää alta kulmin katselevaa.. kutsujen isännältä odottaisi lämpimämpää vieraiden kättelyä, aidosti yllätyin.. kaunis vaimo!


Mutta itsekin äänestin häntä, joten suu supummalle.. ;)
Ihmeiden aika ei ole ohi! Siellä Putin esiintyy parhaillaan TV-ykkösen urheiluruudussa ja lukee urheilu-uutisia selvällä suomen kielellä.

Amanda

#76
Heh, mistähän parista tässä on kyse? Joskus on naisetkin roimasti kumppaniaan vanhempia..

Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan olen tasan 6kk 1pv siippaani nuorempi, tutustuin melkein heti Saksaan tultuani Carl Duisberg Gesellschaftin tilaisuudessa. Hän oli tullut puoli vuotta aikaisemmin stipendiaattina. Mutta meni siinä vuosia silti..

Kumma juttu, kun 15 v. nettielämän jälkeen alan kertomaan tällaisia  8)

Muokkaus:
Siitä on tasan 16 v. kun aloin kirjoittelemaan eräälle foorumille.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 03.05.15 - klo:11:05
Kumma juttu, kun 15 v. nettielämän jälkeen alan kertomaan tällaisia  8) 

Yeah, monet kutsuvat sitä avautumiseksi!
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 02.05.15 - klo:20:23
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.05.15 - klo:20:14
.
Kuka se siinä

Loistavaa, Rape! Niinistö näyttääkin niin vanhalta, että varmaan elänyt jo ennen liskojen sukupuuttoa. Taitaa olla vähän lisko itsekin.

Vaikka enemmistö tykkäisi, aina löytyy joku joka ei tykkää ja katsoo tarpeelliseksi julkituoda mielipiteensä mitä kultivoituneemmalla tavalla.
Ja aina löytyy joku joka tykkää sellaisesta tyylistä.

päivä kerrallaan

Suti

Kun Vladimir Putin nousi presidentiksi 15 (!) vuotta sitten, hän teki heti valtion televisiokanavista presidentin kanavia. Siitä lähtien venäläistä yleisöä on pehmitetty hyväksymään kanavilta yhä suorasukaisemmaksi käyvää valtiollista propagandaa, kirjoittaa HS:n Moskovan kirjeenvaihtraja Pekka Hakala.

Venäjällä on sananvapaus heikentynyt viime vuosina.
päivä kerrallaan