Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tieto ja kone

Aloittaja Aakku, 24.10.07 - klo:18:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Stara - 30.11.08 - klo:12:07
Painoin jotain nappia tietsikassani ja kirjaimet muuttuivat kissanpään kokoisiksi. Mistähän saisin pienennettyä tekstiä  :-\ ?

Aika vaikea sanoa näin edästi kun sinunkin tietokoneessasi on useita nappuloita :)

Jos se on läppäri, veikkaan, että olet painanut jotain F*-namikkaa, jolla zoomataan - katsele sitä näppistä, niin keksit luultavasti symboleista, millä saat pienennettyä ... muutoin selaimen sulkeminen ja uudelleenavaaminen voi auttaa.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.11.08 - klo:16:56
Lainaus käyttäjältä: Eugen - 26.11.08 - klo:12:58
^Hyöty on vain silloin, kun joku haluaa päästä koneen tietoihin käsiksi, entäs kun varas formatoi kovon ja vetää käyttiksen uudelleen....

Niih - vissiin se lukitus pitää tehdä heti kun koneen katoamisen älyää ...

Lukituksen sai siis myös auki itse saamallaan koodilla.

Meillä näkyy olevan kaksin kappalein "Tieto ja kone"-ketjuja, mutta ei kai tuosta ole isommin haittaa :)

Jotain sellaista olin huomaavinani eilen, kun etsin omaa viestiäni.. silloin, kun oli trojalaisia koneella ja halusin sinne laittamani linkin.

Miksei näitä voi yhdistää, Outomaa painaa nappia ja hups?!   Tuskin kukaan huomaa  ;)

THL tiedottaa

STARA!

Se on keskinappula, se rulla, siinä hiiressä ja sit control-nappula yhdessä, kun aikaansaavat tuon tekstikoon suurenemisen ja pienenemisen. Näin muistaakseni se niissä puuceissa menee...

Oot tietysti ihan alitajuisesti ja ylivireisesti halunnutkin tekstisi suuremmaksi saadaksesi entistä paremmin juttusi näkyville!     ;D


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Onkos kellään tiedossa (ilmaista) tulostusohjelmaa, jolla voi tulostaa esim osoitelappuja tuollaiselle A4 tarra-arkille. Minulla on tuollaisia Connectin arkkeja joissa on 24 osoitetarraa....
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Wordistä nyt ainaski tuollainen tulostus onnistuu helposti.

Tietysti se käy (vaikeasti) millä tahansa tekstinkäsittelyohjelmalla.

Onks sulla jo tai jollain kaverillas tuo Word?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Eugen

Mä oon nykyään Open Office -miäs, kun tuo Gatesin Bill alko tässä hiljaan huudella, että XP Officeni ei oo muka aito, vaikka ihan oikeesti sekin on konheessa pyäriny.
"Aye, caramba!"

Eugen

Höpsis ei ainakaan Openin Writer kykene tulostamaan tehtävää siis 24:än tarraan osoitteita, enkä usko, että Wordikaan sitä tekee. Olen käytellyt aiemin Windowsin Publisheria, mutta versioni on vm -98, just ja just saa Vistassa ohjelman auki, mutta ei voi seivata mitään.
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Heh, ei tää oo uskon kyssäri.

Wordissä on ollut jo kauan, ainakin 10 vuotta se tarratulostusjuttu.
Erilaisille tarra-arkeille.
Oon ite tulostanu 1990-luvulla.

Sellaisillakin ohjelmilla voi tulostaa tarra-arkkeja, joissa ei tuollaista optiota ole.
Tällöin pitää vain tehdä ite töitä melko paljon.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Joo, olet oikeassa Wordista se löytyi aika helpolla ja ohjeen avulla Openistakin....
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Onkin varmaan paras hakee ohjeita suoraan koneelta.

Jos lähtee selaileen sitä noin 800-sivuista opaskirjaa, niin eksyy het kättelyssä.
"Kts. tarkemmin sivu 221", jossa jälleen: "Kts. sivu 333" jne.

:D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä