Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tieto ja kone

Aloittaja Aakku, 24.10.07 - klo:18:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 29.10.09 - klo:09:32Joo, olet oikeassa Wordista se löytyi aika helpolla ja ohjeen avulla Openistakin....

Hyvä - en kommentoinut kun en tiennyt ... ei ole tullut vielä tarvetta tulostaa tarra-arkille. Tietty - tekemällä dokumenttipohjan ja koetulostamalle tavan paperille saa kai melko pian homman suurinpiirtein kohdalleen.

Lainaus käyttäjältä: se - 29.10.09 - klo:11:22Jos lähtee selaileen sitä noin 800-sivuista opaskirjaa, niin eksyy het kättelyssä.
"Kts. tarkemmin sivu 221", jossa jälleen: "Kts. sivu 333" jne.

Hmmm... löysit useimpien ohjekirjojen ytimen.

Eugen

Kuten olen maininnut kotikoneessani (XP) on ollut vika, että se kaatuilee. Kone on 1½ vuotta vanha. Keskustelin erään ystäväni kanssa siitä ja hänkin oli samaa mieltä kuin minä, että sen täytyy olla powisvika. Koneessa oli nimittäin vain 380W poweri.
No, tilasin Verkkokauppa.comista uuden Antecin saman sarjan powiksen 430W. Tietenkin minulla olisi ollut virkavapaalla vanhempi Antecin 450W powis, mutta Smurffin Lain mukaisesti se oli normi-ATX powis, kun taas tämä on mikro-ATX eli pääpistukassa on 24 pinniä 20 sijaan.
Poweri tuli ja aloin kokeeksi pyörittä Civ IV Beyond The Swordia, jossa kone niin mieluusti kaatui.... Hee, hyvin rullaa, mutta vartin kohdalla kone tilttasi!
Eiku nettiin ja kyyläämään Intelin sivuilta BIOS päivityksiä. Ajettuani BIOSin vika korjautui.  ??? En ollut uskonut, että vika voi olla BIOSissa, emo oli öbaut uusi, kun ostin koneen. Ilmeisesti BIOSissa oli joku bugi alunperin. Hepposin perustein ei BIOSia kannata päivitellä, edellisen koneen emo laukesi juuri BIOS-päivityksessä.
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä