Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vuoden Outo 2008

Aloittaja Aakku, 29.10.07 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "PusiSusi"Aakku se on. Täältä pesee Aakulle ja kunnon kantrijätkille muillekin.


Joo, mutta kun ehti jo äänestämään. Ilman muuta on tienannut ainakin muutaman extra-sulan päähineehensä. Ja vähän hymyä huuleen ei haittaisi .. ainakin tuossa avatarissa :P

THL tiedottaa

Hetkonen, hetkonen... onks täälä siis joku äänestyskin??    :shock:
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Titta"Joo, mutta kun ehti jo äänestämään. Ilman muuta on tienannut ainakin muutaman extra-sulan päähineehensä. Ja vähän hymyä huuleen ei haittaisi .. ainakin tuossa avatarissa :P

Lisäsulat olisivat kivat, mutten voi olla Vuoden Outo 2008, koska olen jo kerran tullut valituksi, kuten myös Alien Weird --> nyt pitää olla joku muu, minusta joko se tai Indigo :)

Lainaus käyttäjältä: "se"Hetkonen, hetkonen... onks täälä siis joku äänestyskin??    :shock:

Ei vielä - tässä vasta etsitään ehdokkaita.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"Nainen, nainen sen pitää olla!

Sitten suuntaamme katseen akselille Dianora-Indigo-Perjantai ... aakkosjärjestyksessä. Perjantaille pitää, jos tulee valituksi, vaihtaa pärstäke ... siihen on vaikea istuttaa sitä piippalakkia. Dianoran ja Indin pärstäkkeisiin sen laittaminen on helpompaa.


Tiistai

Akselista tuli oitis mielen pahan akseli.. a la Bush jr. :P.. mutta onhan niitä akseleita. Feminiininen outouden akseli, jokainen omalla tavallaan voisi sitä titteliä kantaa.

Olen useampaan kertaan ihmetellyt, kun samana päivänä rekkautui tänne kaksi täysveristä outoa tyttöä, Dianora ja Perjantai. Veikkaan heidän olevan sisaruksia, tai vähintääkin pikkuserkkuja ;)

Ztara

Minusta Indigo on ollut viimeaikoina jotenkin erikoisen outo, joten
minä annan ääneni hänelle ja ehdotan hänelle vihreää piippalakkia, koska se on ainoa
säällisen sopiva väri punatukkaiselle. Jos lakki on punainen, olisi hänen värjättävä hiuksensa ja käytävä taas valokuvaajalla jne... :? .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Minusta Indigo on ollut viimeaikoina jotenkin erikoisen outo, joten
minä annan ääneni hänelle ja ehdotan hänelle vihreää piippalakkia, koska se on ainoa
säällisen sopiva väri punatukkaiselle. Jos lakki on punainen, olisi hänen värjättävä hiuksensa ja käytävä taas valokuvaajalla jne... :? .

Anteeksi Stara :) - nyt uusi Vuoden Outo 2008 valittakoon sitten akselilta Dianora-Indigo-Perjantai-Starseed  :!:  Olen kovin häpeissäni, että unohdin yhden naarasoudon tyystin ...

Hmmm... SUPO:n tietokannassa näkyy olevan merkintöjä :

Aliakset, joita käyttää : Starseed, Raivotar, Tuikkukynttilä, Terminaattori.
Nimi (väestörekisterikeskus) : ******** ******** ***************
Puhelin : *** ******, osaa käyttää kohtalaisesti.
Luokitus : Syntymäouto.
Vaarallisuus : Melko vaaraton ympäristölleen.
Muuta : Ei varsinaisia toimenpiteitä, ajoittainen seuranta tarpeen.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Minusta Indigo on ollut viimeaikoina jotenkin erikoisen outo, joten
minä annan ääneni hänelle ja ehdotan hänelle vihreää piippalakkia, koska se on ainoa
säällisen sopiva väri punatukkaiselle. Jos lakki on punainen, olisi hänen värjättävä hiuksensa ja käytävä taas valokuvaajalla jne... :? .

ääh ..voi hitsipitsi...

No juuri meinasin sanoa, että mitävasten Starseed ei olisi ihan tosi outo... mutta ennätit, Aakku, kuitenkin korjata itse.

rapevainaa

Minusta te olette paskajengi. Olen yrittänyt olla niin outo kuin voi olla ja olen ehnyt kaiken mahdollisen sen puolesta. Olen tainnut  ehdottaakin itsenäni, mutta te vaan lääpitte toisianne. Mulla on sentään pyrkyä oudoksi mutta te vaan kiemurtelette "kiitos ei nyt ehtisi millään".

Aakkukin on ihan nössö jätkä. En ymmärrä mitä outoa miehessä on. Pimahtikin vielä kun yritti olla jotain muuta kuin mitä on.  Aakkun motto on " ota rikkailta ja anna köyhille". Hän jättää kertomatta että toimitsijakulut nielevät 90% ja lopuilla rahoilla hän on ostanut tontin köyhien lomanviettopaikaksi Indonesiasta.


Weird samaten.  Standardiouto. Väittää tulleensa avaruudesta ja te uskotte siihen. Jos Weirdin isä tai äiti on avaruudesta kotoisin, eihän se ole Weirdin ansiota. Vai onko Weir jonkun SojuZ-kokeilun onnellinen sivujuonne. Ettei vaan koeputkilapsi?

Suokkis on sentään johtanut Alastarossa pintalaudoista tehtyä 2 hengen ilotaloa ja johtanut sitä suolta käsin. Sitä on kiinnostanut enemmän se kuin karhut harjoittelevat naintia sianraadoilla. Tämä kyllä ylittää outouden kynnyksen. Seurasin tilannetta rämeikön laidasta (kuivalla maalla).

Näistä muista en tiedä, onko ne saaneet mitään poikkeavaa aikaan.

WEIRD INSIDE (huom suunta)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä