Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muistopäivä

Aloittaja AveLazio, 13.03.13 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

#30
-  Ave Maria, Ave Lazio, Ave Juulia.

Aave, se on elämäni Haave, jos sais joskus reissullansa näykkiä muita Outomaalla, olla kuin kunnon Hitler, olla kuin Älyvapaa päähinevirkailija, olla oma itsensä. Haaveet, ne haaveet pakkaavat joskus toteutumaan.

- Sprechen sie deutch ? Meine damen und Herren.

Ich ? Nein nein, keine denken, andere ansicht, aber dienstag verstehen arabien und erzählen sehr gut.

-----------------

Antaas tiistain olla taas välillä ihan rauhassa.

Juuli Hukkaskukka

.
Ich spreche. Hast du, Nicht Rauchen, keine andere denken.
Ob es mehr sein.
.
.
.
reino & aino hukkanen

karpalo

#32
Lainaus käyttäjältä: juuli - 15.03.13 - klo:17:53
.
Ich spreche. Hast du, Nicht Rauchen, keine andere denken.
Ob es mehr sein.


Ja, just det, min kära lilla gummabullan,  det syns vara mycket vackert kasta lite svenska inne i den här Abba:s sillsalaten.

Arabierna, många  av dom tycker och älskar som vi alla, du med och jag med:



- Näj, men titta nu, tror du att vi kan inte supa, så att kasta "lärvit pellolle"

AveLazio

#33
Eiköhän tässä pikku kärhämät ole jo laantuneet. Minua vastaan hyökänneistä arvostan Tiistaita, ehkä entistäkin enemmän. Asenteesi on kohdallaan! Sen sijaan nichtrauchen menetti kaikki sivistyneisyyspisteensä. Uskomaton luuseri, höh. Voi poloa - omistan tämän hänelle:


http://www.youtube.com/watch?v=SkV1ZbU7eqs
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

#34
Herran sun pieksut, kun mielipiteesi muuttuu minuuteissa.

Minä ainakin arvostan ja pidän sinua yhtenä Varteenotettamista Nazeista mitä lähialueelta löytyy.

Parahin kunnianosoitus mitä vaatimattomana poitsuna voin antaa:

 

Kyllä kai muitakin ihmisiä harmittaa, kun Nazit hävisivät suursodan.

Mutta ei kai sitä nyt sataa vuotta kannata surra. Toisaaltaan minua harmittaa miksi polkupyörän kumi oli tyhjä?


AveLazio

En ole kansallissosialisti. En muukaan sosialisti. Olen kristitty. You get that?
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.03.13 - klo:21:10
En ole kansallissosialisti. En muukaan sosialisti. Olen kristitty. You get that?

Yes, but you know I´ m The Man, The real Gentleman, With The  Great Heart and normaly, ordinary main meaning.

Oletko muuten kristitty vastoin omaa tahtoasi ? Oletko hakeutunut aikuisena, jo kaiken menettäneenä kristityksi, vai onko sinut pienenä räkäisenä pilttinä kuskattu johonkin tilaisuuden tapaiseen?

Esmerkix

Täytyy tunnustaa, että talvisodasta minulla ei ole mitään muistoja. Ikävuoteni talvisodan aikoihin olivat miinusmerkkiset. Onneksi!

Olen nyt hieman ymmälläni, mikä leikki täällä Outomaalla on menossa.
Yhteisiä kiinnostuksen kohteita ei taida löytyä. ::)

THL tiedottaa

.
Piirileikki.
Ave leikittää.

Mitä, sanoiko joku liekittää?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Nicht Rauchen, hyvä kysymys uskonnon omaksumisesta. Peruslaatuinen.

Tavalliseen valtionkirkko-maiden tapaan minut kastettiin protestanttiseen uskoon pikku toukkana. Ajan myötä läheisyyteni protestantismiin on vain lisääntynyt. Katolilaisten, juutalaisten ja musulmaanien uskonnot ovat minulle liian pellemäistä sirkushuvia. Ja uuspakanaksikaan en koe tarvetta heittäytyä.

Edellä sanottu tarkoittaa (kuten Sinä sivistynyt herrasmies toki ymmärrät sanomattakin), että minun olisi mahdotonta olla kommunisti, fasisti tai kansallissosialisti.

Oletko sinä, NR, kokenut aikuiskasteen? Vai siirtynyt ateismiin? Eller va?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä