Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Taas sattuu pieneen päähän...

Aloittaja Paha setä, 31.07.08 - klo:20:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Ensiksi tuohon ammattihyysäämiseen. Nyt kyllä lasket palturia! Et muka tiedä, että kapitalistinen järjestelmä tarvitsee määrätyn määrän tätä hyysäämiseksi kutsuttua tointa. Muuten eivät pyörät pyöri.

Ai niin, ammattihyysääjät pitää työllistää tavalla tai toisella. Systeemille se on välttämätöntä.


Ja just!

Kyllähän mä ton tiesinkin, että oot ihan pihalla tästä (niinku monesta muustakin).    :x

Katos se menee niin, että tää systeemi sietää määrätyn määrän rettelöitä ja kapuloitten tielle asettajia. Tai suojamuurin yli kiipelijöitä. Ammattihyysääjät on sitä varten, ettei näistä hyysättävistä kasva hyväosaisten iloja häiritsee armeijaa.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Lainaus käyttäjältä: "Indi"PS. oletko muuten miettinyt sitä vaihtoehtoa, että pedofiili olisikin pedofiili juuri siksi koska hänelle on aina naurettu..?

Pedofilia lienee sen sortin vinosuuntaus, joka ei miksikään muutu kuin poistamalla siihen tarvittavat työvälineet. Miten arvelet ... jos joku paljastuu tai paljastetaan pedofiiliksi, eikö ympäristön reaktio silloin ole nauruakin väkevämpi --> pedofiilista tehdään hylkiö, joka suljetaan yhteiskunnan ulkopuolelle. Minusta pedofiileja saa tehdä naurunalaisiksi ja heitä saa "vainota" niinkauan kun yhteiskunta kohtelee heitä liian lempeästi.

Suomessa on liikaa ammattihyysääjiä...

Jos minulta kysytään niin kaikki pedofiilit saa kyllä pistää ikuisiksi ajoiksi lukkojen taakse; en kuitenkaan kysynyt sitä vaan mietin mistä pedofiili syntyy. Onko ihminen pedofiili muka jo syntyessään vaan olemmeko me ympärillä elävät ihmiset ehkä aiheuttaneet tuon hänen käytöksensä?

Ihmiselle ivallisesti nauraminen on minusta raukkamaista. Sillä ei saavuteta mitään positiivista, ainoastaan negatiivisia asioita. Minusta asioita muutetaan vain niihin julkisesti puuttumalla ja silloin joutuu aina laittamaan myös itsensä ainakin jonkinverran likoon.

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Jos minulta kysytään niin kaikki pedofiilit saa kyllä pistää ikuisiksi ajoiksi lukkojen taakse; en kuitenkaan kysynyt sitä vaan mietin mistä pedofiili syntyy. Onko ihminen pedofiili muka jo syntyessään vaan olemmeko me ympärillä elävät ihmiset ehkä aiheuttaneet tuon hänen käytöksensä?

Ei kai pedofiilaamista kukaan toinen aiheuta. Pedofiili on itse syyllinen omiin tekoihinsa --> hän tietää, että sellainen on väärin, mutta tekee silti. Ehkä ainoa keino poistaa nämä limanuljaskat keskuudestamme, olisi pakkokastraatio ... se kemiallinen, jolloin siitä pedofiilistakin tulisi yhteiskuntakelpoinen. Muuten, pedofiilinaisiakin on, joskin vähemmistönä. Kai sellaistenkin hormonitoiminta saadaan loppumaan kemiallisesti ...

LainaaIhmiselle ivallisesti nauraminen on minusta raukkamaista. Sillä ei saavuteta mitään positiivista, ainoastaan negatiivisia asioita. Minusta asioita muutetaan vain niihin julkisesti puuttumalla ja silloin joutuu aina laittamaan myös itsensä ainakin jonkinverran likoon.

Indigo

Pedofiileille saa ja pitääkin nauraa !

Toinen nauruoikeutettu ryhmä ovat paskantärkeät välipomot, jota ovat olevinaan "kaikkitietäviä", mutta käytännössä ovat ns. pihalla asioista. Tässä tapauksessa he ovat itse tehneet itsestään naurettavia tolloja omalla jääräpäisellä, mutta perusteettomalla "kyllä minä tiedän"-asenteellaan. Tällaisten älyvapaat ideat vain pitää tylysti torpata ja osoittaa niiden mahdottomuus, eikä pieni vinonivallinen hymy ole ollenkaan pahasta ... niitä pitää kouluttaa :lol:

Meillä on töissä justiinsa yksi tällainen "tapaus", joka on menettänyt arvostuksensa jo jokseenkin peruuttamattomasti - omalla osaamattomuudellaan ja tärkeilyllään ... kantaa nimeä "Nilkmann"...

Tiistai

Pedofiileille ei riitä nauraminen.. luin juuri (taas kerran) ihan uskomattoman artikkelin Afrikasta.  Muutaman kuukauden ikäisiä tyttövauvoja raiskataan tuon tuosta, seksi neitsyen kanssa parantaa aidsistä!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/1703595.stm

Minulla kääntyy vatsa enkä kykene tästä järkevästi argumentoimaan..  noille hirviöille (ei edes elukat tee mitään tuollaista) ei ole vielä keksitty sopivaa rangaistusta  :evil:  :evil:  :evil:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Pedofiileille ei riitä nauraminen.. luin juuri (taas kerran) ihan uskomattoman artikkelin Afrikasta.  Muutaman kuukauden ikäisiä tyttövauvoja raiskataan tuon tuosta, seksi neitsyen kanssa parantaa aidsistä!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/1703595.stm

Joo - olen lukenut myös tällaisesta taikauskosta, jossa siis vain saastutetaan viruksella viaton lapsi ! Tällaiseen tapaukseen rangaistuksena sopisi parhaiten kastraatio tylsällä puukolla :P

LainaaMinulla kääntyy vatsa enkä kykene tästä järkevästi argumentoimaan..  noille hirviöille (ei edes elukat tee mitään tuollaista) ei ole vielä keksitty sopivaa rangaistusta  :evil:  :evil:  :evil:

Tuossa edellä ehdotin varsin sopivaa rangaistusta :D ... kehittymättömissä maissa se voisi jopa tulla hyväksytyksi - meillä ns. kehittyneissä maissa [olemmeko todella ???] se taas loukkaa ihmisarvoa --> entä lapsen raiskaaminen ? Kuinka paljon SE loukkaa ihmisarvoa ... Täällä Suomessa on vallalla "monikulttuurisuuden" hyysäys ... ei käy, maassa ollaan maan tavoilla tai sitten palautetaan sinne mistä on tullut ! Täälläkin pyörii kaikenlaisia hyypiöitä - tiedän "niiden" kuviot kun siippa on alan hommissa ja "ne" ovat kuin paska Junttilan tuvan seinässä :shock: Pois ei saa, vaikka pitäisi.


Tiistai

Sopivaa rangaistusta parin kuukauden vanhan vauvan raikauksesta kuuden hirviön toimesta ei ole olemassa. Kuolemanrangaistus on liian helppo. Vain samantapainen kipu ja kauhu olisi ehkä jotenkin minun mieleen .. eikä ole Outomaalla edes hymiöitä näitä tapauksia varten :arrow:

Ei saa ajatellakaan,,,,  mulla on tässä yks pikkuneiti, joka täytti eilen 4 viikkoa ja joka hymyilee leveästi ja luottavaisesti kaikille, jotka tuntee  :?  :?  :?

Indigo

Niin. Mitä tekee se raiskattu lapsi kun on aikuinen?

Kuinka sinä, Aakku voit sanoa, että ei kai pedofiilin syntymistä kukaan muu aiheuta??? Minua ei kukaan saa uskomaan, että pieni lapsi on syntyessään paha.


Lainaus käyttäjältä: "Suokkis"Katos se menee niin, että tää systeemi sietää määrätyn määrän rettelöitä ja kapuloitten tielle asettajia. Tai suojamuurin yli kiipelijöitä. Ammattihyysääjät on sitä varten, ettei näistä hyysättävistä kasva hyväosaisten iloja häiritsee armeijaa.

Niin juuri.

Kunpa maailma olisikin niin yksinkertainen, että voitaisiin vain nauraa ja olla ivallisia kaikille, jotka eivät kuulu joukkoon. Niinkuin alakoulussa. Tai niinkuin työpaikoilla hivutetaan porukalla seläntakana. Tottakai siitä voi saada itse nenilleen jos menee edessäpäin sanomaan mitä ajattelee, mutta takanapäin puhuminen on pelkurimaista. ...itselleni kävi kerran niin kun totaalisesti hermostuin silloiseen esimieheeni - soitin siinä paikalla hallintojohtajalle ja jouduimme molemmat puhutteluun. Esimieheni sai jonkinajan kuluttua potkut.

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Niin. Mitä tekee se raiskattu lapsi kun on aikuinen?

Hyvä kysymys ... veikkaan, että kostaa myöhemmin mustamaalaamalla raiskaajansa julkisesti :P

LainaaKuinka sinä, Aakku voit sanoa, että ei kai pedofiilin syntymistä kukaan muu aiheuta??? Minua ei kukaan saa uskomaan, että pieni lapsi on syntyessään paha.

Pedofiilarien päässä täytyy jo lapsena olla jotain pielessä --> he ovat jo lapsina pahoja ... terapiaa ja ankaralla kädellä.

LainaaKunpa maailma olisikin niin yksinkertainen, että voitaisiin vain nauraa ja olla ivallisia kaikille, jotka eivät kuulu joukkoon. Niinkuin alakoulussa. Tai niinkuin työpaikoilla hivutetaan porukalla seläntakana. Tottakai siitä voi saada itse nenilleen jos menee edessäpäin sanomaan mitä ajattelee, mutta takanapäin puhuminen on pelkurimaista. ...itselleni kävi kerran niin kun totaalisesti hermostuin silloiseen esimieheeni - soitin siinä paikalla hallintojohtajalle ja jouduimme molemmat puhutteluun. Esimieheni sai jonkinajan kuluttua potkut.

Indigo

Huomasitko riskin - sana vastaan sanaa ja pääsääntöisesti ylempiarvoinen on oikeassa --> johtopäätös : kasvoton ivallinen vastarinta on parempi. Sillä saadaan ehkä sopeutumaton pomo savustettua kokonaan jengistä ulos ja häipymään.

Otit riskin ... olisit itse saattanut joutua lähtemään ja tänäpäivänä on pirun vaikeaa saada uutta mielekästä työtä. En tunne tapausta, mutta ehkä sinulla oli parempi näyttö ... näin ei aina ole.

Golden AWe

On se Helsinki totinen paikka.

Aamubussissa vieressä istuneen ison rouvan ympärillä pyöri ampiainen ja huitoi kovasti sitä osumatta. Sanoin "kerrankin olisi ilmaislehdille käyttöä" viitaten busseissa tarjolla oleviin Metro- ja Uutislehti 100-julkaisuihin. Ei nauranut, ei tajunnut.

Olen ehdottomasti sitä mieltä että minun vitsilleni olisi pitänyt nauraa.
KROKETT ÜBER ALLES

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Golden AWe"On se Helsinki totinen paikka.

Aamubussissa vieressä istuneen ison rouvan ympärillä pyöri ampiainen ja huitoi kovasti sitä osumatta. Sanoin "kerrankin olisi ilmaislehdille käyttöä" viitaten busseissa tarjolla oleviin Metro- ja Uutislehti 100-julkaisuihin. Ei nauranut, ei tajunnut.

Olen ehdottomasti sitä mieltä että minun vitsilleni olisi pitänyt nauraa.

Ehdottomasti!

Taisi ymmärtää niin tämä arvon leidi, että sinusta olisi mukava lukea lehdestä rouvan edesottamuksista... ja nauraa nimenomaan hänelle.


.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä