Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oletko utelias?

Aloittaja PusiSusi, 20.09.07 - klo:17:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Onko uteliaisuus pahe, pahempi kuin muut paheet?

Ainakin "älyllinen rehellisyys" on hyve.  

Terve uteliaisuus on tuonut luolamiehen luolastaan tietsikan äärelle :idea:  



Joskus asiat, jotka tulkitaan uteliaisuudeksi, voivat olla asioita, mitkä on  kerrottu pyytämättä ja hyvänä ystävänä on pitänyt korvaansa auki.  Terapiaa sekin..

Älyllinen epärehellisyys on luotansa työntävää.. parempaa ilmaisua en tähän keksi, pardon my planet.

S

Minun nähdäkseni uteliaisuus on tervettä tiettyyn pisteeseen asti. Mutta jos se lähtee liiaksi mestaroimaan ja kaivelemaan muiden omaa ja yksityistä hyvää, se muuttuu pikemminkin pahaksi ja häiristeväksi asiaksi. Intimiteetin tahallinen loukkaaminen ei tunnu kovin sivistyneeltä toiminnalta.

Me ihmiset olemme joskus sairaallakin tavalla uteliaita, halutessamme tietää muiden asioista lähes kaiken.
Puututaan muiden tapaan elää ja eletään vaikkapa sitten julkisten kautta niiden elämää, kun oma elämä mättää. Kannattaisi mielummin keskittyä omaansa, ettei elämä vilahda vaivihkaa ohi silmien.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "S"
Minun nähdäkseni uteliaisuus on tervettä tiettyyn pisteeseen asti.

On uteliaisuutta ja uteliaisuutta. Utelias utelija on eri maata, kuin utelias tutkija, pankinjohtaja, luova taiteilija, ahkera insinööri, sutenööreistä ei niin väliä. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

PusiSusi

Olen mietiskellyt (ylläri), ovatko kaikki kerrostalokyttääjät ainoastaan neuroottisia ja pahanSuOpia, vai pelkästään viattoman uteliaita ja naiiveja?

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "PusiSusi"
Olen mietiskellyt (ylläri), ovatko kaikki kerrostalokyttääjät ainoastaan neuroottisia ja pahanSuOpia, vai pelkästään viattoman uteliaita ja naiiveja?

Lähinnä he kait ovat ympäristönsä asiantuntijoita.   :lol:

Ystävällisesti,

Aaron


Indigo

Uteliaisuus siinä mielessä, että puhuu toisen asioita muille ihmisille on melko kiusallista. Peräti halveksuttavaakin joskus, jos nyt olen rehellinen.

Tiistai

Outoja yhteensattumia.
Eilen iltapäivällä sain kahdelta henkilöltä, vävyltä ja tytöltä pelkän sanomalehtilinkin s-postilla.."shocking!!!" Kun menin sille lehtisivulle,  siinä luki kissankorkuisin kirjaimin  "Princess Haya pregnant". Ihmettelin kovasti ja soitin.
Tarkoitettu uutinen oli pieni sen vieressä ja todella shocking, koska se koskee ihmisten terveyttä.

No, joka tapauksessa panin asian hakuun Googlelle ja mitä sieltä tulikaan,  Foorumi, jolla vain juorutaan!:
http://www.theroyalforums.com/forums/

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Uteliaisuus siinä mielessä, että puhuu toisen asioita muille ihmisille on melko kiusallista. Peräti halveksuttavaakin joskus, jos nyt olen rehellinen.

Totta puhut Indiaani - mitäpä esimerkiksi minulle kuuluvat jonkun työtoverin asiat. Jos kertoo, niin omana tietonani pidän.

Mutta : ... taas kerran on todettava : Waah, dägädägädägä, Auuuuu... :P - tässä täysikuuta odotellessa.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Mutta : ... taas kerran on todettava : Waah, dägädägädägä, Auuuuu... :P - tässä täysikuuta odotellessa.


Suonet anteeksi Aakku, mutta eikö tuossa kuvassa ole kuvankaunis Indigo, eikä mikään kelmeä Kuu, jota odotat ulvontasessiosi kohteeksi?   :o

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Elkäähän taas viitsikö vitsailla, hyvät herrat, kuva ei ole vissiin ollenkaan minun näköisenikään, siihen on kai osunut vain valo silleen sopivasti ja se on niin pikkuriikkisen kokoinenkin, että peittää isommat virheet. Tulin viime keväänä juuri pyöräilemästä ja unohdin kammata hiuksetkin...     :|  

Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä