Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Linkkiviidakko

Aloittaja Aakku, 12.09.07 - klo:09:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 193 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Tässä linkki, ilta on mennyt nopeasti Nostradamuksen ennustusten parissa, joita tuosta mm. myös löytyy.
Tiesittekö että Putin on Antikristus? :shock:

http://www.angelfire.com/zine2/Number666/Tolkien.html

Enpä tuota tiennyt :D - tosin kirjoittaja esittää asian muodossa :

... and the rise of the evil Antichrist, who I think is Russian President Putin ...

Niinettä sanoo tavallaan "mui mau mukkaa hää on Puuttini" ... tämä ei oikein vielä vakuuta, että oma mielipide esitetään - joskin varovaisessa muodossa "miu mau mukkaa". Ainahan näitä huimia spekulaatioita pulpahtelee esiin, mutta kun ne ovat vain yksittäisten ihmisten [osin mielikuvituksen luomia] näkemyksiä, ei niitä kannata ottaa niin vakavasti.

Joskus aikanaan Jippii/Saunalahden vanhalla foorumisysteemillä vilahteli [viuhahteli ?] Harri veijonen, joka on kotikutoinen profeetta :P

http://www.wwnet.fi/users/veijone/

Katso ja ihmettele - Huom. sivulla on ärsyttävästi laitettu taustamusiikkia, että ääntä kiinni :roll:

Tuo wwnet näkyy edelleenkin olevan elossa omana verkkotunnuksenaan, vaikka jokunen vuosi sitten Saunalahti sen osti perustajiltaan [joista ilmeisesti tuli varakkaita ...].

Ztara

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: Aakku

Enpä tuota tiennyt :D - tosin kirjoittaja esittää asian muodossa :

... and the rise of the evil Antichrist, who I think is Russian President Putin ...

Niinettä sanoo tavallaan "mui mau mukkaa hää on Puuttini" ... tämä ei oikein vielä vakuuta, että oma mielipide esitetään - joskin varovaisessa muodossa "miu mau mukkaa". Ainahan näitä huimia spekulaatioita pulpahtelee esiin, mutta kun ne ovat vain yksittäisten ihmisten [osin mielikuvituksen luomia] näkemyksiä, ei niitä kannata ottaa niin vakavasti.

Niin, potentiaalisia antikristuksia ovat myös Paavi ja Bush... Putin tuli minullekin yllätyksenä  :roll: . Mutta hän sopii kuvioihin parhaiten Pietarilaisen syntymäpaikkansa puolesta -Aasian ja Euroopan kainalossa...Eurooppa on hänen morsiamensa jonka hän lopulta poltaa elävältä...Miellyttävä mies joka antaa tukensa USA:lle terroristeja vastaan käydyssä taistelussa ja saa koko maailman suosion....ja muuttuu sitten pahikseksi ja näyttää oikeat kasvonsa suistaen koko maailman pimeyden valtaan kuten Sormusten Herran Sauron. Hei, minä en sitten keksinyt tätä, luin vain noita kirjoituksia  :( . Ilmestyskirja on aika hurjaa luettavaa, sieltähän nuo kaikki ennustukset ovat kotoisin.


LainaaJoskus aikanaan Jippii/Saunalahden vanhalla foorumisysteemillä vilahteli [viuhahteli ?] Harri veijonen, joka on kotikutoinen profeetta :P

"Seurakunnalle tunnetusti ufomaailma on demonimaailma, ja ufoaktivistit enimmäkseen demonien pauloissa olevia vapaamuurareita ja muita harhautuneita. Pahimman varalta talletetaan yhteen kokonaisuuteen kaikki artikkelimme mahdollisesta valetempauksesta: http://wwnet.fi/users/veijone/valetempaus.htm "


Tämä on liian kotikutoista jopa minulle, ah!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Hei, minä en sitten keksinyt tätä, luin vain noita kirjoituksia  :( . Ilmestyskirja on aika hurjaa luettavaa, sieltähän nuo kaikki ennustukset ovat kotoisin.

Ai ja minä kun arvelin, että on syntynyt uusi Starkkuloginen seurakunta :roll:

LainaaTämä on liian kotikutoista jopa minulle, ah!

Jos en olisi [lähes täydellinen] herrasmies, niin sanoisin, että Veijonen on hörhö :P En tietenkään sano koska olen [lähes täydellinen] herrasmies.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Ai ja minä kun arvelin, että on syntynyt uusi Starkkuloginen seurakunta :roll:

No johan.. Noin isoja ja pahoja asioita minä en uskalla juuri muutenkaan ajatella. Oikeastaan on parempi kun ei tiedäkään kaikista kamaluuksista, silloin ei tarvitse niitä miettiäkään. Ei minusta olisi seurakunnan perustajaksikaan. Ei minulla olisi muuta annettavaa kuin tämä valopallo jota koitan kantaa mukanani. Välillä pudotan sen itsekin, mutta sitten luen hiukan Vessakirjaa ja löydän sen uudelleen  :D

Vartoos. Ote Vessakirjasta Lokakuun 13.pvä:

"Kun tulit tähän maailmaan, sinulla ei ollut mukanasi mitään ja lähdet täältä samalla tavalla. Kaikki mitä sinulla on, on Minun antamaani käyttöösi vapaasti kun olet täällä maan päällä. Miksi et nauti kaikesta ja kiitä kaikesta, mutta yrittämättä pitää siitä kiinni. Kaikki on annettu sinulle lahjaksi, anna sinä lahjaksi kaikkea  sieluille jotka ovat lähelläsi" ...jne.....  

Namaste  :P !
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"No johan.. Noin isoja ja pahoja asioita minä en uskalla juuri muutenkaan ajatella. Oikeastaan on parempi kun ei tiedäkään kaikista kamaluuksista, silloin ei tarvitse niitä miettiäkään. Ei minusta olisi seurakunnan perustajaksikaan. Ei minulla olisi muuta annettavaa kuin tämä valopallo jota koitan kantaa mukanani. Välillä pudotan sen itsekin, mutta sitten luen hiukan Vessakirjaa ja löydän sen uudelleen  :D

Minäkin haluan sellaisen valopallon, tuikun :). Se olisi pimeänä vuodenaikana [joka pukkaa päälle] näppärä.

LainaaVartoos. Ote Vessakirjasta Lokakuun 13.pvä:

Vartoon ... :roll:

Lainaa"Kun tulit tähän maailmaan, sinulla ei ollut mukanasi mitään ja lähdet täältä samalla tavalla. Kaikki mitä sinulla on, on Minun antamaani käyttöösi vapaasti kun olet täällä maan päällä. Miksi et nauti kaikesta ja kiitä kaikesta, mutta yrittämättä pitää siitä kiinni. Kaikki on annettu sinulle lahjaksi, anna sinä lahjaksi kaikkea  sieluille jotka ovat lähelläsi" ...jne.....  

Namaste  :P !

Vessakirja pesee mm. Veijosen kirjoitukset mennen tullen ! Mistä sellaisen teoksen voisi hankkia ? Kerro heti.

Namaste  :santa:

P.S. Joulukin on tuloillaan ja senjälkeen mennäänkin parempaan suuntaan, eli kohti kevättä ja kesää.


Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Vessakirja pesee mm. Veijosen kirjoitukset mennen tullen ! Mistä sellaisen teoksen voisi hankkia ? Kerro heti.


Kysehän on Posin lanseeraamasta vessakirjasta. Oikeasti sen nimi on Ovi Sisimpään , kirjoittaja on Eileen Caddy. Minä tilasin sen kirjakaupasta, mutta esim. Eranovasta sen saat tilattua myös postitse. Maksoi muistaakaseni jotain parikymppiä

Namaste  :P !
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Kysehän on Posin lanseeraamasta vessakirjasta. Oikeasti sen nimi on Ovi Sisimpään , kirjoittaja on Eileen Caddy. Minä tilasin sen kirjakaupasta, mutta esim. Eranovasta sen saat tilattua myös postitse. Maksoi muistaakaseni jotain parikymppiä

Namaste  :P !

:D Arvelinkin, että sen kirjan nimi on jokin muu kuin Vessakirja - kiitoksia tiedoista ja lystikästä matkaa, kun kerroit toisaalla, että olet lähdössä reissuun -> muista, että nettikahviloita on nykyään lähes kaikkialla, jotta muistathan meitä jälkeenjääviä [ei kuitenkaan jälkeenjääneinä] viluisia ja räntäsateen keskellä kipristeleviä lajitovereitasi !

Namaste  :king:

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

:D Arvelinkin, että sen kirjan nimi on jokin muu kuin Vessakirja - kiitoksia tiedoista ja lystikästä matkaa, kun kerroit toisaalla, että olet lähdössä reissuun -> muista, että nettikahviloita on nykyään lähes kaikkialla, jotta muistathan meitä jälkeenjääviä [ei kuitenkaan jälkeenjääneinä] viluisia ja räntäsateen keskellä kipristeleviä lajitovereitasi !

Namaste  :king:

Vessakirja siksi kun Posi lukee sitä vessassa. Missä Posi muuten luuraa??
Ja vastahan minä tulin.....nyt pitää ensin tehdä töitä jouluun saakka ja tienata lippurahoja. Sitten saat toivotella uudestaan. Mutta kiitos kuitenkin.

Namaste :king:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Vessakirja siksi kun Posi lukee sitä vessassa. Missä Posi muuten luuraa??
Ja vastahan minä tulin.....nyt pitää ensin tehdä töitä jouluun saakka ja tienata lippurahoja. Sitten saat toivotella uudestaan. Mutta kiitos kuitenkin.

Niinpä tietysti :) - Posia ei ole toviin pariin näkynyt, että jos vaikka maha kovana ja lukee sitä kirjaa veskissä ?! Joulu on jo vaanimassa aivan nurkan takana - huomenna on sekä seinä- että tietokoneen kalenterin mukaan 15. lokakuuta ja siispä jouluun on aikaa vain noin 2 kk ja 10 päivää tai jotain sinnepäin likimain. Toivottelen sitten joulumpana kun olet pakkaamassa ja sensellaista.

LainaaNamaste :king:

Namaste :king:

Aakku

Hmmm....... tämä ketju on "Linkkiviidakko", joten palaillaanpa asiaan :)

Uuden kotikoneen hankinnan helpottamiseksi on olemassa simppeli vertailukone :

http://talentum.zef.fi/mpc/?euq=41-k6c437k7

Kokeilin ja minulle ehdotetaan :

Sija     Osuma%    Nimi
1.    83.54         Wings AMD Brisbane Multimedia
2.    78.92         Morse Challenger
3.    77.92         DTK Millenia
4.    75.23         Pomi 7542-Vista
5.    73.62         Acer Aspire M3100
6.    73.00         HP Pavilion Slimline TV s3130
7.    55.23         Fujitsu Siemens Scaleo Li 2605

Koneiden nimet ovat linkkejä, mutta haa ! Tulee ilmoitus :

Tervetuloa

Kirjaudu sisään. Tunnuksen ja salasanan olet saanut sähköpostilla tai kutsukortilla.


En ole saanut, joten se siitä tarkemmasta tutustumisesta ...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä