Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mä ehdotan että Mailis bannataan.

Aloittaja rapevainaa, 28.05.09 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 25.08.09 - klo:12:39
Lainaus käyttäjältä: Gustav - 25.08.09 - klo:12:21
Minut on solutettu suomalaisten joukkoon, jotta voisin vaivihkaa agitoida ihmisiä ymmärtämään itäiset juuremme,

Ja nyt höläytit sen. Voi ei. Kaikenlaisia maahanmuutajia tänne tuputetaan. J arajalöla kannettava mikro mukaan. Sanotaan että tarkkaile siellä. Saat palkkaakin niin kaun kun pysyt seillä.

Minusta tämä Kustaan logiikka on erittäin tyypillistä outomaalaisuutta.
Kustaa näyttää olevan täysin sopeutunut outomaalainen ja sillätavalla hyvää keisariainesta.

Valitettavasti outomaan keisariutta on tavoittelemassa aika monta yhtä "pätevää" ehdokasta niin että vaikeaa se on,
varsinkin kun tuo karvainen fyysikko on lujasti vallan kahvassa
eikä Outomaan keisarin valtakausia, sen enempää kuin valtaoikeuksiakaan, olla millään tasolla ehdotettu rajoitettavaksi.
:)

Mutta ainakin minun mielestäni Kustasta tulisi tosi hyvä keisari, ellei sillä olisi noita yhteyksiään tuonne Venäjän suntaan ja itämalle, kuten intiaan.
Vaikka joogaa minäkin olen liikuntamielessä harrastanut niin minua kyllä pelottaa nuo termit Kundaliini ja se kun seenergia  liikkuu kropassa ja tulee pästä ulos.
Tämä panee kyllä vähän epäilemään.  Tavallinen koulufysiikka, jota tuo nykyinen karvainen keisarimme edusttaa, on kyllä jotenkin tutumpaa turvallisempaa.  :)





.

Tezcatlipoca



Eurajoki 16.8.2009 11:01

Leikit sikseen. Miksen voisi kertoa rehellisestikin. 16.8. oli elämäni musta päivä. Tapasin silloin Nuutisen Eurajoella. Havahtumiseni. Yksi monista, mutta ehkä pahimpia.

Se, mitä kuulin, musersi minut. Olin monta päivää lähes shokissa, enkä tajunnut omia tunteitani. Koin pelkoa - ennen kaikkea pelkoa, järkytystä, tuskaa, iloa, ja surua. Tuntui kuin matto olisi nykäisty altani. Ja itkin, minun sisässäni itkettiin. Itken sisäisesti vieläkin. Minulle tuli tunne että en halua elää, enkä voi enää elä, tässä maailmassa. Tavallaan se oli maailmanloppu. Yksi osa minusta kuoli. Pelasin itseni kanssa ristinollaa paperilla, ja epähuomiossa pelasin itseni paperin ulkopuolelle. Sieltä aukeaa todellisuus- sanojen takaa, ja sanojen tuolla puolen.

Ymmärrän hyvin etteivät ihmiset halua kuunnella Nuutista. Tai haluavat lyödä vitsiksi. En minäkään haluaisi. Tai haluaisin palata takaisin, huolettomuuteen, haluaisin pystyä säilyttämään illuuisoni. Haluaisin kokea, että yhteiskunta on hyvä, ymmärtävä isä.

Myönnän että tulin hiukan vainoharhaiseksi, ajattelin että minua kuunnellaan, tarkkaillaan, silmiä on kaikkialla. Klingonit. Syndikaatin miehet. Kohta olen stasin kidutuskammioissa. Tai vain katoan, kuten Etelä-Amerikassa. Kuvittelin vetäneeni kuuman hiukkasen keuhkoihini. Kävin suihkussa, mutta se ei auttanut. Ehkä viikon päästä kuolen, tai vuoden? Pelko oli niin valtava. Tajusin etten ehkä voi puhua kenellekään ihmiselle. Kukaan ei uskoisi. Se ajatus mursi minut. Miksei tällaisia asioita koskaan kerrota illan pääuutislähetyksessä? Miksei lehdissä kirjoiteta?

Jossain vaiheessa viikonloppuna sain takaisin henkistä kanttia, tosin sielun maisema on muuttunut. Olen pitänyt itseäni joogina, sahaja joogina. En todellakaan halua olla poliittisesti aktiivi ihminen, enkä varsinkaan poliittisesti radikaali, tai pyrkiä vaikuttamaan poliittisesti. Pois se minusta. Tällaista kamppailua kävin.

Sitten se tuli kuitenkin pintaan kuin koho, jota yritin pitää veden alla. Ja taivaalle oli kirjoitettuna kuin tulikirjaimin...

SINÄ OLET POLIITTINEN. SINÄ OLET RADIKAALI.

Ok..... onko nyt tuo niin kauheaa... Eikö ihminen voi olla? Missä me elämme? Eikö täällä voi olla poliittisia mielipiteitä, ja näkemyksiä? Kävin katsomassa uusimman Star Trekin, ja sattumalta törmäsin muutamiin ympäristöaktivisteihin. Se tuntui tosi hyvältä. Tajusin etten ole yksin.

Jumalatar, mitä oikein meinaat? Tämän piti olla vain joogaa. Ihmiset meditoivat, saavat itseoivalluksen. Piti olla poroporvarillista. Ei minusta pitänyt tulla radikaali.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 25.08.09 - klo:12:21
... Minut on solutettu suomalaisten joukkoon, jotta voisin vaivihkaa agitoida ihmisiä ymmärtämään itäiset juuremme, ja välttämättömyyden palata despotismiin. Suunnitelmissa täällä pian asettua johtoon, ja olla eräänlainen Outomaan Tsaari... näin aluksi. ...

Sun pitää ihan aluksi saada oma nimesi siihen paperiin, jolla on sovittu tämän foorumin olemassaolosta, Outomaan jatkumisesta tai lakkauttamisesta.

Tiedätkö edes, kenen nimi siellä tällä hetkellä on sydänverellä kirjoitettuna?








Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tezcatlipoca

Sen piti olla ilo. Tiesin enemmän kuin muut. Onnittelin jo itseäni, ja ego hyrisi.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.


reedik

Minä en oikein ymmärrä, mihin näitä länsimaissa touhuavia ja Intiassa länsimaisia etsijöitä höynäyttäviä guruja tarvitaan. Siihenkö, että ihmiset pääsisisivät eroon ylimääräisistä varoistaan? Olen työssäni nähnyt muutamia intialaisia yksityiskoneilla hoveineen liikkuvia guruja nähnyt toimissaan. Melkoisen ovirahan maksettuaan kansalaiset pälliselevät lootusasennossa isuvia mulkosilmäisiä tietäjiä, eivätkä tule hullua hurskaammiksi. Kun tuollainen tilaisuus on päättynyt, todelliset gurun kasvot ovat paljastuneet. Hovinarrit laskeskelevat estottomasti rahoja ja gurun miteiskelevä ilme on muuttunut avoimen ahneeksi ja röyhkeän välinpitämättömäksi uteliaita silmäpareja kohtaan. Minä arvioisin, että todelliset opettajat, gurut, valitsevat itse oppilaansa, eivätkä yritä hyötyä heistä millään tavoin.

Nuutisesta tulisi hyvä guru, jos hän ei itse uskoisi omiin kuvitelmiiinsa ja kykenisi selkokielellä esittämään näkemyksiään. Gustav on jo valmis guru, sillä hän on ollut hyvässä opissa eikä aina edes itse usko omiin puheisiinsa. Ainoa este täysguruuteen Gustavilla on se, ettei hän taida olla kovinkaan perso mammonalle eikä halua hyötyä taloudellisesti erikoisosaamisestaan.

THL tiedottaa


Heh, reedik sanoo, että guru = huijari!

En lähde kieltämään.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 25.08.09 - klo:12:58
Lainaus käyttäjältä: Gustav - 25.08.09 - klo:12:55
Ei minusta pitänyt tulla radikaali.

Elä suotta hättäile.

Et ole sitä vieläkään.




Ei pitänyt tulla Radikaali.., mutta ei tullutkaan., näin ulkopuolisen arvostelijan mielestä. Koska kehitys jäi keskeneräiseksi.., tuli pelkkä Kaali !

Itsekin olen yrittänyt kasvatella kesäkurpitsoja., mutta olen saanut nauttia pelkästä kesästä.., Kurpitsoja ei tuu lainkaan., aina joku menee pieleen, muuttuva logistiikkaketju sen tekee., on otettava huomioon ns "Perhosilmiö"., jos niinkuin., Gustav mietit asiaa läpikotaisin ?

Gustav Bubnik., Gustav Rosenlew.., kaimojen meriiteissä löytyy., tältä pohjalta luulisi sinunkin olevan helppo sulautua kehittymisen
alttarille.

Aakku

Ei Mailista bannata - kunhan beettasoihtujutut pysyvät siinä yhdessä ketjussa.

Täällä on tilaa kaikille.

rapevainaa

.
Nyt kun kustavilta lehahtaa tota tekstiä kuin varpusparvi hevosen papanoitten kimpusta, niin nuutisen jutut ovat kuin hyttysen räpellystä isomman rinnalla. Siinä aitaa kaatuu kun pollet nai.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä