Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 26.06.18 - klo:08:28
Esmerkix on mielestään esimerkillinen naishenkilö. Jumala on Esmerkixin ilmoituksessa.

Minä olen ihminen, mutta en ole kateellinen ihminen. Täytyy toki myöntää, ettei niitä kateuden aiheitakaan ole tielleni kovasti ilmaantunut. Minulle riittää tällainen elämä ja tällaiset puitteet, joissa elän.


Muisto Keijo Kullervo

#701
Ymmärretyt sanat ovat avaimia uusille ajatuksille, uusille sanoille ja uusille teoille, parhaimmillaan..



Yleissivistävää - vai kuinka?


Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 26.06.18 - klo:16:57
Lainaus käyttäjältä: Suti - 26.06.18 - klo:08:28
Esmerkix on mielestään esimerkillinen naishenkilö. Jumala on Esmerkixin ilmoituksessa.

Minä olen ihminen, mutta en ole kateellinen ihminen. Täytyy toki myöntää, ettei niitä kateuden aiheitakaan ole tielleni kovasti ilmaantunut. Minulle riittää tällainen elämä ja tällaiset puitteet, joissa elän.

Esimerkillistä.
Pahoittelen että olen tuonut elämääsi sellaista jota et tarvitse.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Proteiinivalmisteita vanhuksille?

Syön aika paljon viljaa ja viljatuotteita.

Poikani neuvoi ottamaan jauhemaista proteiinia ohjeitten mukaan ja oloni onkin tasapainottunut ihan oleellisesti ko. johdosta.

Eilen illalla tuntui, että olen nuorenemaan päin fyysisesti.

KO. proteiinijauhetta on jokaisessa hyvin varustetussa kaupassa ihan yleisesti. Itse käytän mansikan makuista valmistetta.

Olen ottanut vasta muutaman päivän ja olo on kohentunut selvästi.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Vanhuksille lisää proteiinivalmisteita, toivon?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keijo Muisto Kullervo on varsinainen herkuttelija.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

Vanhuksilla syötetään tietojeni mukaan vanhustentaloissa soppia ja makkaraa, myös leipää, mutta proteiinitäydennyksistä en ole kuullutkaan. Olisiko aihetta tutkiskeluun?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Mitä sinulle syötetään kotona kun olet mennyt tuohon kuntoon että tarvitset lisäproteiineja?

P.S. olisi aihetta tutkia ennen kuin menee väittämään jotain vanhustentaloista. Että ihan "...tietojeni mukaan" !!
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Raamatun alkulehdillä kerrotaan sanotun:

"Tehkäämme ihminen omaksi kuvaksemme."


Olisiko kuitenkin niin, että Isä, Poika ja pyhä Henki voivat sellaista sanoa, kun toisaalta He ovat yhtä, mutta kuitenkin kolme  Ojalan laskuopin ja Elon laskuopin mukaan?

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni siellä minä olen."
Tarkoittaa kai sitä, että kahden tai kolmen sitoumus on, jos on Jumalan tahdon mukainen, kelvollinen ja vie pitkälle tulevaisuuteen.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Googlen kotisivuni haku toimii nyt erinäisten vaikeuksien jälkeen:  https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Nimellä:

Keijo Kullervon kotisivu

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"