Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Mitä tuo ns. velka oikeastaan on?

Esimerkiksi 216 euroon voidaan digitaalisesti lisätä nollia mielin määrin...

Velka on vain numeroita ja nollia tietokoneitten syöväreissä.

Ja ainahan Valtio tarjoaa kaikille hyvää ja kaunista, velkaakin kun ns. halvalla saa kuten Sulo Vilen aikoinaan..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#91
Kuka katseli 'Hehkulamppuhuijaus' TV:ltä menneellä viikolla?

https://www.youtube.com/watch?v=JLsxtTYy8WA
Tuota kestämisen vajetta tarjoillaan yhteiskunnassa kun päätellään, että mikään vempele, rakennus eikä ideakaan saa kestää kuin tiedetyn, ennakolta sovitun ajan.

Ihmiset, työtätekevät, tulevat työttömiksi mikäli tuote tai valmiste kestää liian kauan ehjänä ja käyttökelpoisena.

Alan epäillä ns. homerakennusten tarkoituksellisuuttakin.

Nykyään valtion virastotalo, koulu ja yksityisetkin rakennukset todetaan käyttökelvottomiksi jonkun keskimääräisesti valitun vuoden jälkeen... Homekouluillekaan ei tehdä täysremonttia, vaan tehdään uusi, jotta taas muutaman kymmenen vuoden jälkeen voidaan purkaa ja rakentaa uusi pytinki.

Ideana on työtätekevien pitäminen työssä olevina.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Mieluusti näkisin jotain  järkeä siinä, että 'hehkulamppuhuijaus mentaliteetti'  jäisi historian hämärään epäonnistuneena kokeiluna jostakin joka lisää vain luonnonvarojen tuhlausta kun vähemmällä ja halvemmallakin tultaisiin toimeen (ansiotyöhön).
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Ainoa hyvä puoli ko. systeemissä on se, että 'eivätpä rupea agressiivisiksi' ja ala teloa toisiaan, kun on elämässä ns. innostava työ noin yleensä (hyvä toisesta mahdollisuudesta esimerkki on Lähi-Itä jossa ainoa elämän tarkoitus on tehdä väkivaltaa toisin ajatteleville ja valloittaa maata niin vaan penteleesti. Ko. esimerkin omaisesti)."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Niin... Ja miten se puolikas hoitaja oikein jaksaakaan?

Yksi hoitaja kyllä hommia tekee, mutta...

No joo... Kyllä minä kässään, mutta vaikeaa matematiikkaahan tuo nyt jo On.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Alan olla lähes seitkytviisi vuotias ja alkaa nuo "puolikkaat hoitajat hirvittämään" kun katson tulevaisuuteen kiikareilla."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Ymmärrän että Keijo Kullervo ei osaa jakolaskua. Kahden kertotaulukin taitaa olla vähän vajaa.

Tarkastellaan vanhustenhoito-osastoa, jossa on 10 vanhusta. Hoitajia on neljä, joista kaksi päivällä, yksi yöllä ja yksi lomalla/sairaana/vapaalla.
Vanhusta kohti on virallisen laskutavan mukaan 4/10=0,4 hoitajaa.

Minua suorastaan vituttaa Keijo Kullervon leuhkiminen iällään. Itse en viitsi mokomaan ryhtyä.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

Jonkun aikaa sitten oli jossain veikkauksessa, ilmeisesti pohjoismaisessa, palkintona 90 miljoonaa euroa... Tietysti jos ainoana voittasi sen... Siitä idea:

"En oletettavasti 'osaisi' käyttää tuollaista 90 miljoonan euron pottia lainkaan.

Luoja on armahtanut minut liian suurista tuloista ja hyvä niin.

Koti, uskonto ja isänmaa riittää... Noiden lisäksi jokapäiväisiin menoihin sen verran rahaa, että en jää velkaa mihinkään suuntaan... Silloin olen tyytyväinen."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 10.10.16 - klo:10:50
Koti, uskonto ja isänmaa riittää...

Muisto Keijo Kullervo

Aokaisempien kirjoitustesi perusteella on jäänyt epäselväksi isänmaasi: Putinland?i
päivä kerrallaan

Amanda



Minä kyllä keksisin 90 miljoonalle käyttöä, eihän sitä tarvitse ottaa omaan käyttöön! Ja onneksi ei ole tarvettakaan, koska on osattu hoitaa talousasiat kuntoon ;)

Lipsahtiko tuossa KK:lle pieni paljastus, ettei antaisikaan toista ylimääräistä paitaansa sitä tarvitsevalle kuin Jeesus opetti?

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.10.16 - klo:12:41


Minä kyllä keksisin 90 miljoonalle käyttöä, eihän sitä tarvitse ottaa omaan käyttöön! Ja onneksi ei ole tarvettakaan, koska on osattu hoitaa talousasiat kuntoon ;)

Lipsahtiko tuossa KK:lle pieni paljastus, ettei antaisikaan toista ylimääräistä paitaansa sitä tarvitsevalle kuin Jeesus opetti?

Tässä tärkeysjärjestykseni siitä miksi en toivo päävoittoa:

1. Pelkään eniten sitä, että ns. köyhiä sukulaisia ilmaantuisi joka mutkan takaa.
2. Lisäksi olen matkustellut ihan tarpeeksi vaimoni kanssa. En tarvitse sitäkään nautintoa kummemmin.
3. Paitaani olen antanut oletettavasti useita kertoja toisten käyttöön. Joten se siitä.
4. Lisäksi menettäisin yöuneni totaalisesti kun pitäisi miettiä mihin rahojani sijoittaisin. Nyt sitä huolta ei ole. Riittää kun on jokapäiväinen elämä hallinnassa.

Tosiasioita näkövinkkelistäni yllä.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Jos nyt kuitenkin voitan tai voitamme Lotossa päävoiton ja säilytämme järkemme siitä huolimatta, joutanemme kai miettiä tärkeysjärjestystä uudelleen?
Sopiiko?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Kyllä pitäisi ensin hankkia edes vähän järkeä ennen kuin sitä voi säilyttää.
päivä kerrallaan