Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 25 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Ruoditaan Raamattua:


"Vuonna 2014 kirjoitettuna:

Mitkä teot Sinä olisit tehnyt paremmin kuin Raamatun Jeesus?

"Ruoditaan Raamattua, varsinkin siinä esiintyviä Jeesuksen tekemisiä ja sanomisia, eikö totta?

Otetaan nyt sitten kohteeksi jokin Raamatun kohta, ihan mikä tahansa, joka sivuaa Jeesuksen tekemisiä ja sanomisia ja ruoditaan sitä:

Minulle muistuu mieleen Jeesuksen ensimmäinen ihmeteko jolloin Hän muutti veden viiniksi... Eikö se niin mennyt?

Tiedetyn kaavan mukaan toimien lähes kaikki viinin valmistajat pystyvät tekemään viiniä, hyvääkin... Minua On jäänyt askarruttamaan se valtava nopeus jolla Jeesus viinin valmisti...
Eräs selitys On se, että kun alkoholia nauttinut On tarpeeksi tokkurassa, paljaan puhtaan veden nauttiminekin saa aikaan humaltumistilan? Olenko oikeassa?

Alkoholia, siis viiniä nauttineet luulivat ihmeteoksi, mutta miten On..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

vuonna 2015 kirjoitettuna:


"Ns. Jumala on käsittääkseni osittain kollektiivinen ihmisten välinen yhteys.

Jokainen täällä oleva, Sinä ja minä, siis maapallolla, vaikuttaa muutamien henkisten yhteyksien kautta toisiinsa. Myös informaatioiden kautta.

Maailmankaikkeudessa fysikaaliset ja henkiset tosiasiat ovat faktaa...

Keijo Kullervo

Ps. Uskoni ei horju, mutta toki väärässä ollessani mielelläni korjaan virheeni... Kun vain joku osoittaa perusteellisen tarkasti sen, että missä olen virheellisesti ajatellut (pelkkä inttämien ei ole perusteellista päättelyä lainkaan)."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Tässä linkki ns. puppugeneraattoriin: http://puppulausegeneraattori.fi/?avainsana=Jeesus

Jos ei vielä ole löytänyt Jeesusta, voi ko. generaattori 'auttaa' etsimisessä?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juuli Hukkaskukka 1

#183
.


Sinulle Keijo oikein mukavaa pikkujouluaikaa.

juuli ja
Hukkanenkin toivottelee
.
aino hukkanen

Amanda

Mukavaa adventin aikaa ja miksei pikkujoulujen juhlintaakin KK:lle kuin  myös kaikille muillekin foorumilla kävijöille.

Laittaisin tähän eilen värkkäämieni käpytonttujen kuvan, mutta kun ehdin jo antaa ne pois myyjäisiin. Vihreä, violetinpunainen tai valkoinen tukka Hapsottaa pikkuisen punaisen punahilkan huivin alta, kaulan ympärillä nätti rönsykaulus.. kyllä tuli herttaisia!

Minun pikkujouluni alkoi jo lokakuun alussa :)



Suti

päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Kiitos Tiistai...

Samoin Sinulle kuin myös Sutillekin...
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille joita ns. itsenäisyys kiinnostaa, myös henkilökohtainen itsenäisyys, omilla ajatuksilla, omilla omillatunnoilla.

Hyvää tätäkin päivää

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


http://puppulausegeneraattori.fi/?avainsana=Jeesus

"Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että taajuussanasto avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti huomaamattomia haittatekijöitä."

PS. Yllä puppulausegeneraattorin viehättävä lause, eikö totta?

Itse löysin taajuussanastosta lauseen joka kaipaa hieman täydentämistä... Voisitko tehdä sen?
http://personal.inet.fi/koti/kullervo/Sanat_1_1000.htm

Saada - sekä - jokin* - Jumala = Peruste

Voisit käyttää omaa mielikuvitustasi apuna?

Muisto Keijo Kullervo

Muistin väärin... Oikea sana on *jokin
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.11.16 - klo:13:53

Hyvää itsenäisyyspäivää


Vähän varhaista. Tänäkään vuonna ei ole virallista tapaamista edes kunniakonsulin järjestämänä. Vaikka vain nyyttikestit, mutta kun ei. Ensi vuonna kuulemma sitten.

Me naiset olemme järjestäneet niitä kuin nytkin ensi lauantaina on Suomi koulun lukukauden päättäjäisiksi jotain pientä. Tiistai teki itsenäisyyspäivän simat (myytäväksi, koulun kassaan vähän rahaa) .. muutama isäkin on tulossa. Lapsia on reilu tusina, teinilapset eivät oikein viitsi. Tämän jatkuvan kriisin takia lapsiperheet pysyttelevät poissa, kun ennen niitä oli enemmän..

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.11.16 - klo:15:12
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.11.16 - klo:13:53

Hyvää itsenäisyyspäivää


Vähän varhaista.

Keijo Muisto Kullervolta voi odottaa mitä vain.

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.11.16 - klo:15:12
Tänäkään vuonna ei ole virallista tapaamista edes kunniakonsulin järjestämänä. Vaikka vain nyyttikestit, mutta kun ei. Ensi vuonna kuulemma sitten.


Ensi vuonna on itsenäisyyden 100 v juhlat ja kai silloin on "pakko" pitää virallisempia juhlia.
On hienoa että pidätte edes omin voimin nyyttikestejä.
päivä kerrallaan