Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo


Kyllä se Jumala aina johonkin välkköseen  löytää tiensä.

Ainakin itse olen saanut kaiken voimaantumiseni kristinuskon totuuksia lukemalla ja niitä ymmärtämällä.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Seuraava uskon tunnustaminen ja uskominen lienee ja on jo nyt 'miu mau mukkaa'.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 26.05.17 - klo:11:36
Ainakin itse olen saanut kaiken voimaantumiseni kristinuskon totuuksia lukemalla ja niitä ymmärtämällä.


Hieno juttu. Sittenhän kaikilla on kaikkialla kaikki hyvin.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Niin kylmää täällä Lemillä, että piti vetää pitkät aluspöksyt jalkaan muutamaksi seuraavaksi päiväksi... Lämpöä ulkona 8 astetta plussaa..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Etkö sinä Keijo Muisto Kullervo pysty keskustelemaan, ts. lukemaan ja ymmärtämään toisen viestiä, vastaamaan siihen ja jopa perustelemaan vastaustasi.
Nyt möläyttelet meille maan matosille "omia" jumalallisia oivalluksiasi ja meidän tulee polvistua niiden edessä.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Tyhjiöllä on taipumus täyttyä... 'Synnitön' Jeesus ottaa pois Häneen uskovilta pois synnit ja antaa Jumalan rauhan tilalle."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

#335
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.05.17 - klo:11:14
"Tyhjiöllä on taipumus täyttyä... 'Synnitön' Jeesus ottaa pois Häneen uskovilta pois synnit ja antaa Jumalan rauhan tilalle."

Muisto Keijo Kullervo

"Me, useimmat meistä, ollaan ns. astioita joissa on jonkun verran tilaa, tai pitäisi olla, uusille ajatuksille ja uusille ideoille.

Matkimme Jeesusta noin, kun löydämme tilaa vielä uusille ideoille jopa 'synnin' ymmärtämiselle. Se on jo paljon ja edesauttaa omaa harkintaamme uusille urille.
Elämänmatka lyhenee kun taakat kevenevät.

Isossa Kirjassa on monta kohtaa jossa toivoo auttamaan lähimmäistään. Lähin on tietysti oma itse, mutta rakastaa voi toista kuin itseään, väittää tuo armoitettu historian suurmies."

Muisto Keijo Kullervo

PS. https://www.google.fi/search?sourceid=navclient&hl=fi&ie=UTF-8&rlz=1T4ADFA_fiFI472FI472&q=tyhjensi+itsens%c3%a4+ja+otti+orjan+muodon
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Ei me mittää astioita olla.

Puhut taas omaa suttuus.,

Mees ny nurkkaa häppeemää astioittes kans iso ihmine ?

Suti

#337
Äläs nyt, Kepa tykkää Jeesuksen matkimisesta. Olet kai huomannut.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Samat 'elämäntien' totuudet kattavat koko ihmiskunnan... Kun matkit, ei se tarkoita että olisit Jeesus, vaan sitä että otat elämän ymmärryksestä ohjeet elämällesi."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 28.05.17 - klo:10:02
"Samat 'elämäntien' totuudet kattavat koko ihmiskunnan... Kun matkit, ei se tarkoita että olisit Jeesus, vaan sitä että otat elämän ymmärryksestä ohjeet elämällesi."

Muisto Keijo Kullervo

Kepa luuleks et oot itteki piäni Jeesus ?