Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Odotan myös muiden Jumalaa edustavien kuvia tänne?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 21.08.17 - klo:12:07
Odotan myös muiden Jumalaa edustavien kuvia tänne?

Muisto Keijo Kullervo

Keijo Muisto Kullervo ilmoittaa täten olevansa yksi Jumalaa edustava.

Ihailen Keijon vaatimattomuutta.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Ja vielä varmemmaksi vakuudeksi...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keijo taitaa olla itserakas.
Toki se Jumalan edustajalle Lappeenrannassa sallitaan.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 21.08.17 - klo:22:24
Ja vielä varmemmaksi vakuudeksi...

Muisto Keijo Kullervo

- Missä viipyy hääkuva ?


Muisto Keijo Kullervo

USA:n viimeisin auringonpimennys?
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home/osa-1
Tällaista sivultani netissä:
"Hääpäiväksi oli valittu hetki jolloin tähti ja sitä kiertävä kuu olisivat samalla suoralla Aurinkoon nähden.  Planeetan pinnalle muodostuisi tumma alue ja tuon tumman alueen kohdilla olisi otollinen paikka. Kun kuu hitaasti vaeltaisi Auringon edestä, olisi pieni suloinen 'taimi' kasvamassa kohti kirkkautta. Sinnehän me kaikki olemme matkalla. Kukin kykyjensä mukaan."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

?
Onko syytä huolestua..

Luin alun ja sitten vähän sieltä täältä.. miksi minulle tuli Juuli mieleen, ei tämä ole Keijo Kullervon tekstiä!

Arvosteluille ja mieltymyksille Niiskuneiti aloitti eilen ketjun, mutta laitan sittenkin tänne, orastavan huolestumiseni.


Muisto Keijo Kullervo

#417
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.08.17 - klo:11:28
?
Onko syytä huolestua..

Luin alun ja sitten vähän sieltä täältä.. miksi minulle tuli Juuli mieleen, ei tämä ole Keijo Kullervon tekstiä!

Arvosteluille ja mieltymyksille Niiskuneiti aloitti eilen ketjun, mutta laitan sittenkin tänne, orastavan huolestumiseni.

Jos tarkoitat linkkiäni, niin teksti on todella omalla lyijykynälläni kirjoitettuna jo -70, - 80 luvun taitteissa... Aikoinaan aloin ko. tekstiä kirjottamaan tietokoneeni muistiin, sitten lähetin tekstin nimimerkki Jaska Jokuselle ja sitä kautta aloimme muokkaamaan julkaisua... Oli ja on vieläkin Telian sivuilla, mutta Telia ilmoitti, että lopettaa Kotisivujen pitämisen tämän vuoden lopulla... Päätimme Jaska Jokusen kanssa, että siirrämme googlelle ja siitähän linkissä on nyt kysymys...
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home/osa-1
Miksi olet huolissasi Juulista - Minusta ja tekemisistäni?

Uteliaana...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juuli Hukkaskukka 1

#418
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.08.17 - klo:11:28
?
Onko syytä huolestua..

Luin alun ja sitten vähän sieltä täältä.. miksi minulle tuli Juuli mieleen, ei tämä ole Keijo Kullervon tekstiä!

Arvosteluille ja mieltymyksille Niiskuneiti aloitti eilen ketjun, mutta laitan sittenkin tänne, orastavan huolestumiseni.

Mitä mukamas on minun kirjoittamaani Keijo Kullervon nimissä. Ei niin yhtään mitään eikä missään.
Minun ei tarvitse kirjoitella kenenkään nimissä. Eikä Keijon lainailla minun tekstiäni. Miten tuo Keijon kotisivu liittyy Niiskuneitiin
tai minuun ?
Ei kannata jauhaa...tyhjää.

juuli
aino hukkanen

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.08.17 - klo:11:28
?
Onko syytä huolestua..

Luin alun ja sitten vähän sieltä täältä.. miksi minulle tuli Juuli mieleen, ei tämä ole Keijo Kullervon tekstiä!

Kyllä Keijo Muisto Kullervon tekstit ovat huolestuttavia.
Se on todettava, että Juulin kuvat ovat miellyttävämpiä kuin Keijo Muisto Kullervon kuvat.

Juuli voisi rauhoittua.
Kiitos jo etukäteen.
päivä kerrallaan