Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

1. Tiede etsii sitä miten kaikki tapahtui.

2. Jumalan etsiminen on ns. korvien välisessä tilassa olevaa...

3. Ja uskoa sisäisiä ajatuskulkuja Sielussa. Kukin mitenkin...

4. Pääasiassa jokainen omia ajatuslukuja joissa tieteen tosiasiat ovat ryydittämässä synteesiä.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 28.02.18 - klo:09:54
2. Jumalan etsiminen on ns. korvien välisessä tilassa olevaa...


Sieltähän sinä et tunnetusti ole löytänyt mitään.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Jumala on ja ei ole. Kenelle mitenkin. Kullekin juuri niin kuin itse katsoo tarpeelliseksi."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ääneti Puhua Elämä Jumala...

Ota tuosta nyt sitten selvää - toivon?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti


"Kaikki mitä ylipäänsä voidaan ajatella voidaan ajatella selkeästi.
Kaikki mikä voidaan sanoa voidaan sanoa selkeästi."
"Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava."
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

Olen luodannut uskomukseni täältä - Kotisivultani:

https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home/lopuksi

Kysynkin:
Mistä Sinä olet saanut mielipiteesi?
- Lukemalla vai elämää elämällä.
Itse olen saanut molemmista

Muisto Keijo Kullervo

PS. Onko Sinulla itse elämällä saatuja kokemuksia vai oletko kopioinut mielipiteesi jostain muualta?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keijo kehuu lukeneensa joskus jopa Aku Ankkaa. Kerropa mitä opit.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#647
En ole koskaan ollut käännyttämässä ketään kun olen julkaissut mielipiteitäni tai ko. tarinaani.

Kai kuitenkin saan sanoa mielipiteeni ja kirjoittaakin siitä?

Mikä ihminen on sellainen joka kääntää mielipiteitään aina vallitsevan tuulen mukaan?

Sellainen on tuuliviiri...
Minulla on mielipiteitä jopa tutkimuksellisia tuloksiakin. Jos jotakuta ei mielipiteeni tai tutkimukseni kiinnosta, niin mitä väliä sillä on?

Kuitenkin lienet huomannut, että kirjoitan -70 luvulla olleesta inhimillisestä suuntauksesta taulukoineni. Niissä kerrotaan talonpoikaisesti kerrottuna, että koko Suomen kansa tiesi noihin aikohin, että Jeesus Kristus oli sellainen taho johon voi luottaa... Muut tahot olivat epämääräistä marginaalia.

Maailma on muuttunut niistä ajoista. Esimerkiksi hiljattainen julkaisu sanomalehtien taajuussanasto tutkimuksesta oli minulle kuin arvoitus tai rubikin kuutio, vaikeimmasta päästä... Ei avautunut laisinkaan.
Itse olen -40 luvulla syntynyt ja maapallo on kiertänyt kultaisen kehrän, auringon ympäri monituista kertaa.

Tulevat sukupolvet näyttänevät henkisen kehityksen suunnan yksityisille ihmissille.

Tutkimiseni kautta olen saanut mielenrauhan, teen vähän väliä kirjoituksellisia virheitä, mutta en ole moksiskaan niistä.

Nimimerkki Suti ja nykyinen Vanha Aatami - Jatkumolla - ovat kärkkäitä niistä myös mainitsemaan ja olen tarkan paikan tullen niistä ottanut oppiakin.

Tulevaisuus on avoin... Yritän pitää mieleni avoimena kaikelle uudelle, mutta vanhoillisena pitäydyn useasti vanhaan ja koettuun... Olen konservatiivi, mutta tartun uuteen toivoen, että se näyttäisi elämäntieni oikealle, vasemmalle tai suoraan eteenpäin henkisessä kehityksessäni aina tarpeen mukaan.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#648
Valituksi tuleminen vaatii äänestystä?
Messias voi tulla ilman äänestystä ja vaikka oma ymmärryksensä ylivertaisuuden avulla.

Kaikki politiikan osaajat on valittu äänestämällä - diktaattoreja huomioimatta. Messisas eli Vapahtaja ei ole koskaan diktaattori ymmärrykseni mukaan.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Toisaalta Vapahtaja on kaikissa poliittisissa päätöksissä mukana jollakin tavoin kun vain ymmärrämme sen.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 04.03.18 - klo:16:43
Valituksi tuleminen vaatii äänestystä?
Messias voi tulla ilman äänestystä ja vaikka oma ymmärryksensä ylivertaisuuden avulla.


Messiaasi vaikuttaa kovasti epädemokraattiselta, joka ei kilpailijoita salli. Vai oliko tuossa valinnassa, johon viittaat, kilpailevia ehdokkaita? Kerro ketkä.
Taitaa kyseessä olla ihanteesi Putinin harjoittama valintaprosessi.
päivä kerrallaan