Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Telian kotisivuarsenaali...
... Lopetetaan 30.06. 2018
Onneksi nimimerkki Jaska Jokunen ja minä analysoimalla Telian kotisivuni tekstiä teimme googlelle uuden version kotisivustani joka on vapaasti luettavana: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home
osoitteessa.
Maailma muuttuu, muuttukaamme me siinä mukana

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 21.06.18 - klo:10:34
Olen aika vanha, 76 vuotta on jo tullut täyteen.
Saavutin päämäärääni ja selvitin hyvän avustajani kanssa mieltäni askarruttaneen työasian.


Minullakin on ikää jonkin verran, mutta en aina sitä toitota eteenpäin ikään kuin olisin joku Profeetta sen asian nojalla/johdosta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.06.18 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

Esmerkix minusta tuntuu, että asiallisia juttuja on ne, että puolustaa omaa isänmaataan, omissa sanoissa ja teoissaan.


Mitä mieltä olet siitä, hyvä ystävä ?


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.06.18 - klo:12:51
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.06.18 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

Esmerkix minusta tuntuu, että asiallisia juttuja on ne, että puolustaa omaa isänmaataan, omissa sanoissa ja teoissaan.


Mitä mieltä olet siitä, hyvä ystävä ?

Aika moniselitteinen juttu. Isänmaan etua kai ne poliitikotkin ajavat, kukin eri tavalla ja eri kohderyhmiä puolustaen. Isänmaan etu kai olisi, että puolet kansasta haudattaisiin elävältä. Ainakin joidenkin tahojen mielestä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.06.18 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.06.18 - klo:12:51
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.06.18 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

Esmerkix minusta tuntuu, että asiallisia juttuja on ne, että puolustaa omaa isänmaataan, omissa sanoissa ja teoissaan.


Mitä mieltä olet siitä, hyvä ystävä ?

Aika moniselitteinen juttu. Isänmaan etua kai ne poliitikotkin ajavat, kukin eri tavalla ja eri kohderyhmiä puolustaen. Isänmaan etu kai olisi, että puolet kansasta haudattaisiin elävältä. Ainakin joidenkin tahojen mielestä.


Voisitko itse kuvitella, että jotkin kansanryhmät Suomessa olisivat sellaisia joita tulisi haudata ?

Minä olen lapsi, joka on kokenut isänsä menetyksen.

Isäni kuoli nuorena n.40 vuotiaana  1951, sodassa saamiensa kranaatin sirujen alkaessa liikkua aivokopassaan.

Jäi jäljelle leskiäiti ja kuusi lasta hänelle huollettavaksi.
.............

Mitäs tuohon sanoisit esimerkiksi ?

Muisto Keijo Kullervo

#717
Itse en koe katkeruutta, vaikka olenkin sotaorpo joka sai uuden kodin ottolapsena.

Oli meitäkin
viisi sisarusta jotka kokivat sodassa kaatuneen isämme vaiheet mielessään. Kukin mitenkin ajatellen asiasta.


Sain ottolapsena hyvän kodin, mutta vanhin veli joutui Pohjanmaalle, muistaakseni, renkipojaksi. Sai tarpeekseen siitä ja muutti Lappeenrantaan ja valmistui autonasentajaksi.

Kaksi, veli ja sisko, otettiin ottolapsiksi ja vanhin siskoni pärjäsi omillaan...


Äitimme meni heti sodan jälkeen uusiin naimisiin ja uusi isä pakotti meidät maailmalle.... Äitimme pyöräytti vielä viisi lasta uudelle miehelleen (olemme hyvän päivän tuttuja sisarpuoliemme kanssa).


Silti en ole katkera venäläisille (hehän tekivät vain sotatyötä käskettyä). Sitä työtä teki Isänikin.


Turha on vihoitella nykyisille venäläisille. Hehän eivät olleet, useimmat, edes syntyneetkään kun Stalinin urut lauloivat Kannaksella.
Tilanne on täysin toinen uudessa Venäjässä, toivon.


Muisto Keijo Kullervo



"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Oliko vanha pankkirosvo Stalin, sinun mielestäsi oikea ihminen muiden ihannoitavaksi ?
................
Stalin kasvoi juopon suutarin ja hakatun siivoojan poikana. Jo hengellisessä koulussa pienikasvuinen ja hento poika osasi panna isommat hakkaamaan niitä, joita hän ei hyväksynyt.

Pappisseminaarissa S. sai marxilaisen vasemmistoherätyksen. Hän toteutti sitä eroamalla seminaarista (potkut) ja ryhtymällä pankkirosvoksi, joka jätti myös ruumiita jälkeensä. Rahat annettiin bolsevikkien puoluetyöhön.
............

Onkohan Keijo Kullervo jotakin sukua Stalinille ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.06.18 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Suti - 21.06.18 - klo:12:57
Minä en aio käydä hakemaan sympatiaa ruikuttamalla minkä ikäinen olen. Keijo voisi yllättyä jos sen kertoisin.

Ei täällä olla kavereita hankkimassa - tai siis en minä ainakaan. Asialliset jutut ja asialliset suhteet.

Mitkä ovat asiallisia juttuja?

Korkea aika ottaa siitä selvää.
päivä kerrallaan